مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

9 نظر

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملکآیا مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر است؟ خرید خانه در کانادا و گرفتن اقامت کانادا تا چه میزان مستند است؟

شاخص ها و استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا، آثار اقامتی خرید ملک در کانادا و قیمت خانه در کانادا در این مقاله به صورت علمی و تخصصی مورد مطالعه قرار می گیرد. آیا می توان با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کانادا به اقامت این کشور دست یافت؟ واجدین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، چه افرادی می باشند؟ این روزها با توجه به گرایش اکثر سرمایه گذاران به خرید ملک در کانادا، بر آن شدیم که به منظور ارتقای سطح معلومات متقاضیان اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، مقاله پیش رو را به رشته تحریر در آوریم. در ادامه کلیه شرایط مربوط به این موضوع را عنوان می داریم تا متقاضیان بتوانند بنا به موقعیت ها و شرایط زندگی خود، از مطالب ارائه شده بهره مند گردند. چنانچه بعد از مطالعه این مقاله، نقطه ابهام دیگری در ارتباط با مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید ملک در ذهن شما باقی ماند، می توانید با کارشناسان ما در موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل فرموده و از مشاوره های تلفنی رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید از طریق تکمیل فرم تماس، اعلام درخواست تماس ما با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان فرمایید. سر تیترهای تشریح شده در ادامه مقاله، شامل موارد زیر می باشند:

  • زندگی در کانادا و شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
  • اخذ اقامت کانادا با خرید ملک
  • بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا جهت خرید ملک
  • بررسی شاخص های اقتصادی در کانادا جهت خرید ملک
  • واجدین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
  • مراحل قانونی خرید ملک در کانادا
  • هزینه های خرید ملک و اجاره ملک در کانادا
  • وکیل امور ملک در کانادا
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
  • توصیه های حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
  • سوالات متداول درباره مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
  • سخن پایانی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

زندگی در کانادا و شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک در ابتدا بایستی شرایط عمومی این کشور را بررسی نماییم. کانادا کشوریست که در بخش شمالی قاره آمریکای شمالی واقع شده است. مساحت کشور کانادا به گستردگی ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع است و حکومت حاکم بر آن، دموکراسی پارلمانی فدرال می باشد. پایتخت سیاسی کشور کانادا در شهر اتاوا قرار دارد. منابع طبیعی بیشماری در کشور کانادا وجود دارند. جمعیت این کشور، حدود 37 میلیون نفر را شامل می گردد که در مقایسه با وسعت کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان، جمعیت نسبتاً کمی به شمار می رود.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

کانادا کشوری مهاجرپذیر است و یکی از انواع روش های مهاجرت به آن، سرمایه گذرای می باشد. سرمایه گذاری در کانادا از طرق مختلفی امکان پذیر است که از جمله آن می توان به خرید ملک در این کشور اشاره کرد.

 

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد خرید ملک در کانادا

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد خرید ملک در کانادا

 

در اینجا باید این نکته را خاطرنشان ساخت که علیرغم وجود مزایای متعدد برای خرید ملک در کانادا، هیچ قانون مستقیمی دال بر اینکه صرف مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، منجر به اخذ مجوز مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور می شود وجود ندارد. بنابراین این نکته لازم به تذکر است که باید مراقب وسوسه های افراد سودجو و مؤسساتی باشید که تنها منافع مالی خود را در نظر گرفته و به دروغ و ارائه اطلاعات غلط متوسل می شوند. البته با خرید ملک در کانادا می توان به ویزای کانادا دست یافت و پس از آن، با تبدیل ویزای کانادا به ویزای تحصیلی و تبدیل آن به ویزای کاری در پایان دوره تحصیلات خود، به اقامت دائم کشور کانادا دست یافت.

اخذ اقامت کانادا با خرید ملک

در مبحث مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک باید مجدداً اعلام داشت که در حال حاضر، تنها با خرید ملک نمی توان به اقامت دائم کشور کانادا دست یافت. بنابراین به متقاضیان مهاجرت به کانادا توصیه می شود که از طرق دیگر سرمایه گذاری و یا دیگر روش های مهاجرتی مانند تحصیلی و کاری اقدام به مهاجرت به کانادا کرده و سپس برای انتقال دارایی ها، اقدام به خرید ملک در کانادا نمایند. در این قسمت انواع راه های قانونی و در دسترس برای اخذ اقامت کانادا را برای شما عزیزان ارائه می نماییم:

  • اخذ مجوز اقامت از طریق ویزای کاری کانادا تحت عنوان skilled worker
  • اخذ مجوز اقامت از طریق ویزای تحصیلی کانادا تحت عنوان student visa
  • اخذ مجوز اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا و کارآفرینی در این کشور

لازم به ذکر است که پیش خرید ملک در کانادا می تواند به عنوان یک نکته مثبت در جلسه مصاحبه شخص متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک و اخذ اقامت این کشور محسوب شود. اما به هیچ عنوان نمی توان صراحتاً اعلام کرد که مالکیت و خرید ملک در کانادا بتواند به صورت مستقیم، ارتباطی با اخذ اقامت این کشور داشته باشد. متقاضیان اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در این کشور و دریافت پاسپورت کانادا می توانند به مقاله ذیل مراجعه نموده و اطلاعات کاملی در این خصوص دریافت نمایند:

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا جهت خرید ملک

از آن جایی که خرید ملک در کانادا، نوعی سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود؛ لازمست که قبل از اقدام در این زمینه، اطلاعات کافی در خصوص وضعیت استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا به دست آوریم. به همین دلیل در این بخش از مقاله، به بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در ارتباط با مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می پردازیم. مهم ترین استانداردهای سرمایه گذاری بررسی آن ها ضرورت می یابد، ریسک مصادره اموال در کانادا، کنترل فساد و نرخ کیفیت نظارتی در این کشور می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

  • ریسک مصادره اموال (expropriation risk)

این استاندارد مربوط به خطریست که از جانب حکومت کشوری دیگر ممکن است برای سرمایه گذار به وجود آید که در آن، امتیاز درصدی و یا کلیه سرمایه شخص سرمایه گذار در کشوری خارجی از وی سلب می گردد. هر چه این نرخ در کشوری پایین تر باشد و از نوسانات کمتری برخوردار باشد، چنین نتیجه گیری می شود که امنیت سرمایه گذاری در آن کشور بالاتر است. به نمودار استاندارد خطر مصادره اموال کشور کانادا در طی چندین سال اخیر توجه فرمایید:

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

  • کیفیت نظارتی (regulatory quality)

شاخص کیفیت نظارتی در ارتباط با توانایی دولت در راستای اجرای سیاست های مناسب و توجه ویژه به عملکرد بخش خصوصی می باشد و به عددی بین منفی 2.5 تا مثبت 2.5 اطلاق می شود. به نمودار شاخص کیفیت نظارتی کشور کانادا که روند صعودی در سال های اخیر داشته است توجه فرمایید. مطابق با نمودار روبرو می توان چنین برداشت که امنیت سرمایه گذاری در کشور کانادا زیاد می باشد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

  • کنترل فساد (control of corruption)

از دیگر مؤلفه های مهم و قابل بررسی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، استاندارد کنترل فساد در این کشور است. استاندارد کنترل فساد به توانایی دولت و حکومت برای کنترل فسادهای خرد و کلان باز می گردد. بدین ترتیب از نفوذ افراد در سیستم مالی و اقتصاد خرد و کلان کشور جلوگیری می شود. به نمودار کنترل فساد کشور کانادا در طی چندین سال اخیر توجه فرمایید:

 

بررسی شاخص های اقتصادی در کانادا جهت خرید ملک

برای بررسی شاخص های سرمایه گذاری در کشورهای دیگر و مشخصاً در این مقاله در ارتباط با مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، نیاز است که شاخص های اقتصادی تأثیر گذار بر روی سرمایه گذاری در خرید ملک در کانادا را بررسی نماییم. شاخص های اقتصادی تأثیرگذار که در این بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند، عبارتند: شاخص رشد اقتصادی یا نرخ تولید ناخالص داخلی کانادا، تورم و مالیات.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

  • نرخ تولید ناخالص داخلی(GDP per capita)

یکی از شاخص های اصلی سرمایه گذاری در مبحث مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، توجه به نرخ سرانه تولید ناخالص داخلی است. تولید ناخالص داخلی را از طریق معیار برابری ppp که همان قیمت های موجود در ایالات متحده می باشند محاسبه می کنند. در نمودار روبرو به سرانه تولید ناخالص داخلی کشور کانادا در طی چند سال اخیر اشاره شده است:

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

 

  • نرخ تورم (inflation)

یکی دیگر از شاخص های سرمایه گذاری که باید در امر سرمایه گذاری در کشورهای دیگر مورد توجه قرار گیرد، نرخ مربوط به تورم در آن کشور و در موضوع این مقاله، کشور کاناداست. نرخ تورم موجود در کشورها بر مبنای مقدار درصدی تغییر هزینه های سبد کالای مصرف کنندگان از سالی به سال دیگر ارزیابی می گردد. هر چه نرخ تورم در کشوری پایین باشد، آن کشور دارای ثبات اقتصادی بیشتری می باشد. به نمودار نرخ تورم کانادا در طی چند سال اخیر توجه فرمایید:

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

 

  • شاخص مالیات بر درآمد (income and profits taxes)

شاخص اقتصادی مالیات بر درآمد، به انواع مختلف مالیات های بر درآمد و سود سرمایه بر درآمد واقعی خالص مرتبط می شود که باید توسط متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک مورد توجه و بررسی قرار گیرد. در ادامه نمودار مالیات های معین کشور کانادا در طی چند سال اخیر ارائه شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در کانادا

واجدین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

علیرغم اینکه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی گردد، اما می توان صراحتاً اعلام کرد که بزرگ ترین مزیت خرید ملک در کانادا اینست که باعث افزایش امکان اقامت شخص در این کشور می شود تا راحت تر بتواند کارهای مربوط به کسب اقامت دائم خود را به طرق دیگر انجام دهد. با توجه به قیمت پایین ملک در کشور کانادا نسبت به دیگر کشور ها، خرید ملک در این کشور متقاضیان زیادی دارد. همچنین با توجه به اینکه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک به تنهایی قابل دستیابی نمی باشد؛ متقاضیان می توانند از طریق ویزای دانشجویی کانادا، کاری و یا سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی، نسبت به اخذ اقامت کشور کانادا اقدام نمایند. کلیه افرادی که مقیم و یا تبعه کشور کانادا نمی باشند، می توانند از طریق وام مسکنی که در کشور کانادا به آنان اعطا می شود، نسبت به خرید ملک در کانادا اقدام نمایند. در مقاله ذیل، اطلاعات مفیدی در زمینه شرایط و مزایای دریافت ویزای کار کانادا ارائه شده است:

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

ویزای کار کانادا

مراحل قانونی خرید ملک در کانادا

کشور کانادا شرایط ایده آلی را برای خرید ملک در این کشور فراهم نموده است. از جمله این شرایط، اعطای وام به ارزش 65% ارزش ملک به شخص خریدار است. البته خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت نمی شود اما با توجه به شرایط اقتصادی این کشور، یک سرمایه گذاری سودده محسوب می شود. علاوه بر این، هزینه لازم برای خرید ملک در کانادا در مقایسه با کشورهای اروپایی پایین است. برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک بایستی پروسه ای طی شود؛ خریدار می تواند با استفاده کمک گرفتن از مشاورین املاک در کانادا، ملک مورد نظر خود را یافته و با فروشنده به توافق برسد. پس از آنکه قرارداد اولیه مابین فروشنده و خریدار منعقد گردید، خریدار موظف است که 35 درصد از قیمت تعیین شده را به عنوان پیش پرداخت، به شخص فروشنده اعطا نماید. همانطور که در ابتدای این عنوان گفته شد، شخص خریدار می تواند از شرایط اعطای وام 65% استفاده کند؛ البته اقدام برای دریافت این وام، ملزم به پرداخت مبلغ اولیه یا پیش پرداخت به فروشنده ملک می باشد. خرید ملک در کانادا ممکن است بین 50 تا 90 روز به طول انجامد. در محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت، شرایط خرید ملک در کشورهای مختلف از جمله کانادا و کشورهای اروپایی شرح داده شده است؛ با تهیه این محصول می توانید شرایط این روش سرمایه گذاری در کشورهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت

هزینه های خرید ملک و اجاره ملک در کانادا

اطلاع از قیمت خانه در کانادا، برای متقاضیان خرید ملک در کانادا یک ضرورت است. چرا که تنها در این صورت می توانند متناسب با سرمایه خود برای خرید ملک در کانادا اقدام کرده و تصمیم گیری نمایند. قیمت ملک در کانادا در مناطق مختلف آن و متناسب با شرایط ملک مانند متراژ، متفاوت است. این تفاوت قیمت، نه تنها در ایالات مختلف، بلکه در مناطق مختلف یک ایالت نیز دیده می شود. میانگین قیمت خانه و هزینه ملک در ایالات مختلف کانادا در جدول زیر نمایش داده شده است:

 

میانگین هزینه خرید ملک در کانادا

کدام استان کانادا

699.000 دلار کانادا

بریتیش کلمبیا

517.000 دلار کانادا

انتاریو

400.000 دلار کانادا

آلبرتا

303.000 دلار کانادا

کبک

291.000 دلار کانادا

ساسکاچوان

284.000 دلار کانادا

مانیتوبا

174.000 دلار کانادا

نیوبرانسویک

 

همان طور که گفته شد، هزینه اجاره منزل در بخش های مختلف شهر و دارای شرایط متفاوت نظیر مساحت و تعداد اتاق، با یکدیگر تفاوت دارد. در جدول ذیل، به بررسی قیمت خرید و اجاره انواع ملک در بخش های مختلف شهر در کانادا می پردازیم:

 

میانگین هزینه اجاره ملک در کانادا

شرایط ملک

1,263.03 دلار کانادا

آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

2,043.44 دلار کانادا

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

1,029.44 دلار کانادا

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر

1,671.68 دلار کانادا

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز  شهر

میانگین هزینه خرید ملک در کانادا

شرایط خرید ملک

6,157.45 دلار کانادا

هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر

4,061.33 دلار کانادا

هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

هزینه زندگی در کانادا

وکیل امور ملک در کانادا

در مسیر مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، با توجه به پیچیدگی و کلاه برداری بسیاری از افراد سودجو، انتخاب یک وکیل مجرب اهمیت بسیار دارد. در انتخاب وکیل معتبر مهاجرتی، باید به سوابق کاری و درصد موفقیت وی در پرونده های مهاجرتی دریافتی مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گیرد. نگارش این مقاله به دست متخصصان موسسه ملک پور انجام شده است و هر گونه تکثیر از آن  بدون اشاره به منبع اصلی مقاله، مجاز نمی باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت. شما می توانید با داشتن مشاور حرفه ای، ریسک سرمایه گذاری و مهاجرت خود را به حداقل برسانید زیرا مشاوران با راهنمایی وکلای همکار از ریسک ها مطلعند. چرا که از طریق وی می توانید با نکات دقیق و جزئیات سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک آشنا شده و آن ها را در پرونده مهاجرتی خود لحاظ کنید. موسسه ملک پور با داشتن بهترین مشاور مهاجرتی در دفتر کانادا، به منظور خرید ملک و سرمایه گذاری در کانادا و یا سایر روش های مهاجرتی مانند کار یا تحصیل دراین کشور، توانسته است رضایت بالایی از موکلین را بدست آورد و آن ها را به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برساند.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

وکیل مهاجرت در کانادا

با مراجعه لینک زیر می توانید از نظرات و سطح رضایت موکلین در خصوص همکاری با موسسه ملک (MIE) اطلاع یابید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

نظرات موکلین

خدمات موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

با توجه به اینکه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، نیاز به دریافت اطلاعات کامل در زمینه قوانین مصوب مربوط به شرایط خرید و فروش در کشور کانادا و بررسی و ارزیابی دقیق و کامل آن دارد، لذا سپردن امور خرید ملک به وکیلی مجرب، کاربلد و دلسوز می تواند طی کردن مراحل این پروسه را برای متقاضیان، مطمئن تر و کوتاه تر کرده و از سویی، اثر بخشی پروژه را تضمین کند. موسسه ملک پور متشکل از مشاوران برجسته و عضو شورای قانون گذاری اداره مهاجرت کانادا (ICCRC) و همچنین سابقه همکاری با برترین وکلای کانادایی، مفتخر به ارائه خدمات در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک و مشاوره تخصصی سرمایه گذاری در روش های مختلف می باشد. با بررسی سوابق درخشان موسسه ملک پور طی بیش از 15 سال فعالیت در باب امور مهاجرتی و ارزیابی عملکرد این موسسه، می توانید با خیالی آسوده و اطمینان کامل، کلیه امور مهاجرتی خود را در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک و یا دیگر روش های قانونی، به این موسسه معتبر و مطرح برجسته بسپارید. موسسه ملک پور در خصوص تمامی روش های سرمایه گذاری کانادا مانند خرید ملک و یا ثبت شرکت و کارافرینی، از ابتدا تا انتهای پروسه در کنار شما بوده و با بررسی دقیق شرایط، بهترین پیشنهادات را در خصوص سرمایه گذاری به شما عزیزان عرضه می دارد.

توصیه های حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

برخی از اشخاص متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می باشند. در اینجا باید اظهار داشت که همانگونه که پیش تر نیز عنوان گردید، کشورهای مختلف جهان از منظر اعطای اقامت کشور به دو دسته تقسیم می گردند. کشورهایی که با خرید ملک در کشورشان این امتیاز را برای متقاضیان قایل می گردند که بتوانند اقامت کشورشان را بدست آورند مانند یونان، اسپانیا و پرتغال؛ و یا کشورهایی از جمله کانادا که امکان اخذ اقامت کشورشان در نتیجه خرید ملک را برای متقاضیان ندارند. لذا به شما توصیه می گردد که اگر به دنبال مهاجرت به کانادا صرفاً از طریق خرید ملک می باشید، کشوری را انتخاب کنید که این امتیاز را به شما اعطا کند که قاعدتاً و در نتیجه کشور کانادا نمی تواند انتخاب مورد نظر شما باشد. در کشور کانادا تنها در صورتی که شخص بتواند چندین ملک را خریداری کرده و سپس از این ملک ها در زمینه تجاری استفاده کند، می تواند به اقامت کانادا دست یابد. به منظور کسب اطلاعات در خصوص اخذ اقامت از طریق خرید ملک در کشورهای دیگر، پیشنهاد می شود که به لینک های ذیل مراجعه فرمایید:


سوالات متداول درباره مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

پرسش: ✅چه افرادی در کانادا می توانند ملک بخرند؟

پاسخ: هر فرد غیر کانادایی در صورت داشتن سن و شرایط قانونی می تواند در کانادا ملک خریداری کند.

پرسش: ✅ آیا خرید ملک در کانادا منجر به اعطای اقامت می شود؟

پاسخ: متاسفانه خرید ملک در در کشور کانادا به اخذ اقامت منجر نمی شود و تنها راهی برای سرمایه گذاری در کانادا است.

پرسش: ✅ هزینه خرید ملک برای افراد غیر کانادایی چقدر است؟

پاسخ: قیمت ملک برای افراد کانادایی و غیر کانادایی یکسان می باشد ولی تفاوت اصلی در نحوه پرداخت است. افراد غیر مقیم می بایست 35.5 درصد مبلغ کل را در ابتدای فرآیند پرداخت کنند.


_____________________ سخن پایانی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک _____________________

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، اقامت کانادا از طریق خرید ملک و قیمت خانه در کانادا در این مقاله به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت. خرید ملک در کانادا یکی از انواع روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد که دارای آثار اقامتی نیست. بدین معنی که از طریق خرید ملک در این کشور، نمی توان اقامت دائم کانادا را دریافت کرد. بنابراین به متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک توصیه می شود که در صورت تمایل به اخذ اقامت و تابعیت این کشور، از طرق دیگر سرمایه گذاری مانند ثبت شرکت و کارآفرینی یا دیگر روش های مهاجرتی مانند مهاجرت از تحصیل در کانادا و یا کار در این کشور اقدام نمایند. البته خرید ملک در کانادا دارای مزایایی نظیر حفظ سرمایه و افزایش سود می باشد. ضمن اینکه منجر به افزایش مهلت اقامت کوتاه مدت در کشور کانادا می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در خرید ملک و یا اخذ اقامت کانادا یا دیگر کشورهای خارجی از طریق خرید ملک می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین در صورتی که فرم تماس را تکمیل نمایید، از سوی مشاورین موسسه ملک پور با شما تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان ارائه خواهد شد. چنانچه پس از مطالعه دقیق این مقاله و بررسی ابعاد کامل موضوع مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، کماکان سوالی در ذهن شما وجود داشت، می توانید سوالات خود را در بخش "ثبت پرسش" که در انتهای این بخش قرار دارد، وارد نموده و پاسخ دقیق را از مشاورین متخخص موسسه دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
حسین مقدسی
با سلام ایا با 300/000هزار دلار می توان اقامت کانادا را گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، در صورت داشتن سابقه مدیریتی در سطوح بالا، این امر برای شما امکان پذیر است. البته سیستم امتیازی بوده و باید شرایط شما به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و صرف پتانسیل مالی کافی، تضمینی بر دریافت اقامت کانادا نمی باشد. * مانا باشید *
ساناز امید
خانم مجرد و بازنشسته ام.با سن نزدیک ۶۰ سال آیا خرید ملک در کانادا میتواند در گرفتن ویزا نفش مثبت داشته بلشد؟ و یا در کسب قامتم نقش بسزایی دارد. آیا برای مهاجرت و اقامت کانادا و کسب پاسپورت کانادا شرایط من چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز، خیر خرید ملک در کانادا هیچگونه آثار اقامتی برای شخص ندارد.کانادا به عنوان مقصدی برای تحصیل و کار در سنین پایین گزینه مطلوبی به شمار می رود و شما صرفاً در صورتی که سابقه مدیریتی در سطوح بالا داشته و قصد راه اندازی یک کسب و کار مرتبط در کانادا داشته باشید، می توانید اقامت کانادا را اخذ نمایید. در غیر این صورت می توانید با ویزای مالتی 5 ساله، به مدت 6 ماه در سال در کانادا اقامت داشته باشید. * مانا باشید *
فرهاد زندی
سلام خیلی متشکرم از مقاله خوبتون. یک سوال داشتم. آیا ایرانی ها هم می توانند در کانادا خرید ملک انجام دهند؟ محدودیتی برای کشور ایران وجود ندارد؟ آیا می شود با خرید ملک به اقامت کانادا رسید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، چنانچه در محتوای مقاله ذکر شد امکان خرید املاک برای ایرانیان میسر بوده و منعی از جهت خرید ملک در کانادا ندارند، اما این اقدام آثار اقامتی برای شخص خریدار در پی ندارد. * مانا باشید *
سید حسین حسینی
سلام و عرض ادب. ممنون از مقاله خوبتون . ببخشید برای اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک این امکان وجود دارد تا با خرید چند ملک و اجاره دادن انها اقامت کانادا را اخذ نمود ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، امکان اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و صرفاً در صورتی که رزومه شخصی شما شرایط اقدام برای سرمایه گذاری در کانادا را داشته باشد و ثبت شرکت شما و بیزنس پلان آن مرتبط با سابقه کاری شما بوده و تحت پروسه های کارآفرینی تعریف شده توسط اداره مهاجرت کانادا باشد، امکان پذیر است. * مانا باشید *
رضا حکمت نژاد
سلام مقاله رو کامل خوندم اما هنوز برای من سوال هست به چه صورت هست که خیلی از اقوام ما، با خرید ملک توی کانادا توی استان منیتوبا، اقامت گرفتن همونجوری که گفتید، خرید ملک در کانادا مستقیما باعث دریافت اقامت نمیشه اما من با حدود سرمایه 500 هزار دلار چجوری میتونم ملک بخرم و اقامت بگیرم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی خرید ملک در کانادا بصورت مستقیم منجر به دریافت اقامت نمی شود اما گر شما طرح تجاری داشته باشید که درزمینه املاک باشد می توانید با ثبت شرکت و فعالیت در زمینه املاک و کارآفرینی اقامت کشور کانادا را دریافت نمایید. کشور کانادا همانند کشورهایی چون اسپانیا، پرتغال و یونان به صرف خرید آپارتمان یا ملک اقامت نمی دهد. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
شاهین صمدی
ممنون مقاله مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک خیلی خوب بود، سوالم این هست که ایا ما ایرانی ها میتوانیم از طریق خرید و فروش ملک در کانادا اقامت این کشور را به دست بیاریم یا خیر ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر به صرف خرید و فروش ملک کشور کانادا اقامت نمی دهد اما میتوان در قالب برنامه های کارآفرینی و کار شرکت طرح های تجاری را داد که مربوط به خرید و فروش ملک باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
سام شهیدی
سلام. خسته نباشید میگم به شما و تشکر میکنم بابت سایت خوبتون. ایا مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک برای ایرانی ها در صورتی که اقامت دائم یه کشور اروپایی رو داشته باشند امکان پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولاً کشور کانادا روی خرید ملک اقامت نمی دهد ولی اگر هدف شما ایجاد کسب و کار تجارت روی ملک باشد بنا به شرایطی می توانید روی برنامه های کارآفرینی اقامت دریافت نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
عماد صالحی
با سلام و ضمن تشکر. برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک، کدام کشور مناسبتر است؟ اثار اقامتی کدام کشور بهتر است و اجازه ورود فرزند با سن بالا را می دهد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت برای دریافت اقامت از‌طریق خرید ملک در حال حاضر میتوانید از کشورهایی نظیر؛ پرتغال،اسپانیا،یونان،دومینیکا، برزیل اقدام نمایید. تحت شرایطی الحاق فرزندان بالای ۱۸ سال امکان پذیر است.توصیه میکنم برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بررسی شرایط خود به صورت تخصصی با کارشناسان ارشد مجموعه ارتباط برقرار نمایید.
امیر جامی
باسلام من فرزند ۳ساله ای دارم و میخواهم از ابتدا در کانادا تحصیلش را شروع کند خواستم ببینم از طریق خرید ملک میتوانم اقامت بگیرم و فرزندم در کانادا تحصیل کنه یانه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما امکان دریافت اقامت از طریق خرید ملک در کشور کانادا نخواهید داشت ولی در کشورهایی مانند پرتغال و یونان این امر امکان پذیر است. در صورتی که شما در هر کشوری اقامت دریافت کنید امکان تحصیل رایگان فرزند شما در کشور مقصدتان وجود خواهد داشت.
مشاوره رایگان