پناهندگی مجارستان

19 نظر

پناهندگی مجارستان، خطرات پناهنگی، روند پناهندگی در کشور مجارستان و روش های قانونی مهاجرت جایگزین پناهندگی در این مقاله مورد تحلیل و بررسی دقیق علمی قرار می گیرد. جهت پناهنده شدن در کشور مجارستان چه اقداماتی لازم است؟ آیا مجارستان عضو کنوانسیون ژنو می باشد؟ آیا پناهنده می پذیرد؟ پناهندگی مجارستان از جمله موضوعاتی است که افراد، اغلب با توجه به عدم آگاهی از شرایط و خطرات پناهندگی، اقدام به مهاجرت از این طریق می نمایند. پناهندگی از دید کلی راهی سهل و ارزان به نظر می رسد، در صورتی که پناهندگی یکی از پر خطرترین و پرهزینه ترین طرق مهاجرت می باشد. شاید هزینه های مادی این مسیر کم باشد، اما هزینه های دیگر این روش غیرقابل صرفن ظر خواهد بود.  موسسه ملک پور هیچگونه خدماتی در خصوص پناهندگی ندارد و شما جهت بررسی شرایط خود و اقدام از روش های دیگر مهاجرتی می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی کند و مطالب این صفحه تنها جهت ارتقا اطلاعات شما عزیزان و آشنایی با خطرات پناهندگی ارایه می گردد.

 

پناهندگی مجارستان

پناهندگی مجارستان

پناهندگی مجارستان و شرایط عمومی

پناهندگی مجارستان از جمله راه های پر خطر و غیر قانونی مهاجرت به مجارستان می باشد. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی حساسی که در اروپا دارد، موج عظیمی از پناهجویان را به خود جذب می کند. نکته بسیار مهم در ارتباط با پناهندگی مجارستان، عدم پذیرش درخواست های پناهندگی و رد اکثر درخواست ها در این کشور می باشد. کشور مجارستان از جمله کشورهایی است که بیشترین ردی را در پذیرش درخواست ها در اتحادیه اروپا داشته است. این کشور نه تنها پناهجویان را به راحتی نمی پذیرد بلکه به بازداشت برخی از پناهجویان نیز اقدام نموده است. اخیراً افراد بسیاری تحت تأثیر راهنمایی های نادرست افراد سودجو، تصمیمات نادرستی گرفته و برای پناهندگی اقدام می کنند. این راه گاهاً عواقب جانی و مالی بسیار زیادی برای متقاضی در پی داشته است. برای درخواست پناهندگی، حضور متقاضیان در خاک مجارستان الزامی است. این مقاله که توسط مشاوران  موسسه ملک پور جهت آگاهی شما عزیزان از خطرات پناهندگی مجارستان به نگارش درآمده است، نه تنها پناهندگی مجارستان را پیشنهاد نمی کنند بلکه نسبت به این موضوع شما را منع می دارند.

فایل تصویری موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

فایل صوتی موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

پناهندگی مجارستان و کنوانسیون ژنو (کنوانسیون پناهندگی)

بررسی عضویت کشور مقصد در کنوانسیون ژنو یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید در باب پناهندگی مجارستان به آن توجه نمود. کنوانسیون ژنو در خصوص پناهندگی قوانین خاصی دارد که این قوانین، تعیین کننده حق و حقوق پناهجویان در کشورهای اروپایی می باشد. کشور مجارستان از جمله کشورهایی است که در این کنوانسیون، عضویت دارد. کشورهای عضو کنوانسیون موظف به اعمال موارد قانونی تعریف شده این کنوانسیون می باشند. طبق این کنوانسیون، پناهنده به شخصی گفته می شود که به دلیل ترس از دست دادن جانش به دلایل مختلف، مجبور به ترک کشور مبدأ خود می شود. پناهجویان به دلایل مختلفی از جمله مذهب، نژاد، جنسیت، مسائل سیاسی، جنگ و غیره برای حفظ جان خود مجبور به ترک خاک کشورشان می شوند. طبق قوانین کنوانسیون ژنو، کشورهای عضو کنوانسیون می بایست خدماتی از جمله خدمات درمانی، آموزشی، مسکن و غیره را در اختیار پناهجویان پذیرفته شده، قرار دهند. هم چنین طبق مواد کنوانسیون ژنو، مجرمان و جنایتکاران حق درخواست پناهندگی مجارستان ندارند و کشورها حق اخراج و حتی بازداشت افراد را در صورت نقض قوانین حقوق بشر دارند. لازم به ذکر است که طبق قوانین کنوانسیون ژنو در باب پناهندگی مجارستان، اگر پناهجویان با ادعای دروغین درخواست پناهندگی مجارستان کرده باشند و موفق به اثبات آن نشوند، حق محاکمه و مجازات به مجارستان داده می شود. 

نمودار درصد ملیت پناهجویان در اتحادیه اروپا

با توجه قانون، برای درخواست پناهندگی مجارستان، متقاضی می بایست در اولین کشوری که وارد شد درخواست پناهندگی دهد. بنابراین اگر مقصد نهایی مجارستان باشد، متقاضی موظف است برای درخواست پناهندگی مجارستان، در ابتدا وارد مجارستان شود. در غیر این صورت متقاضیان اگر بنا به هر دلیل در کشوری دیگر درخواست پناهندگی داده باشند، با درخواست آنها موافقت نخواهد شد. به این قانون، دوبلین می گویند. پذیرش درخواست پناهندگی مجارستان به نسبت سایر کشورهای عضو کنوانسیون، بسیار دشوار است. این کشور اخیراً مرزهای خود را روی اکثر پناهجویان بسته است. با توجه به شرایط فعلی، کنوانسیون پناهندگی ژنو، این مسئله را خلاف قانون دانسته است. کنوانسیون ژنو برای پناهندگی مجارستان، شرایط و قوانین خاصی را تنظیم کرده است که شامل افرادی می گردد که کیس پناهندگی آنها پذیرفته شده باشد. از جمله امکانات کنوانسیون ژنو در خصوص پناهندگی مجارستان را می توان به امکان استفاده رایگان از خدمات درمانی و مراقبت های بهداشتی، استفاده رایگان از خدمات آموزشی و فرهنگی، امکان اخذ حقوق ماهیانه برای امرار معاش پناهجو و هم چنین استفاده رایگان از وسایل نقلیه عمومی اشاره نمود.

پناهندگی مجارستان و خطرات آن

پناهندگی مجارستان یکی از پرخطرترین راه ها برای مهاجرت می باشد و البته راهی غیرقانونی برای مهاجرت محسوب می شود. نکته بسیار مهم در مورد پناهندگی مجارستان، عدم پذیرش درخواست ها و رد کیس های اخیر در این کشور است. همین امر باعث باقی ماندن افراد بسیاری در مرزهای صربستان و مجارستان شده است. پناهندگان عموماً از طریق قاچاقچیان و افراد سودجو، از راه های پر خطری برای رسیدن به مجارستان عبور داده می شوند که این موضوع به تنهایی خطرات بسیار زیادی را در پی دارد. اغلب افراد بدون هیچ آگاهی به پناهندگی مجارستان اقدام می نمایند و در این پروسه نه تنها سرمایه، بلکه جان خود و اعضای خانواده را به خطر می اندازند. از آنجا که اغلب پناهندگان در مجارستان پذیرفته نمی شوند، افراد در کمپ ها جهت بررسی پرونده، انتظار زیادی می کشند. با توجه به وضعیت کمپ ها و غیر بهداشتی بودن شرایط زندگی افراد در کمپ ها، افراد دچار بیماری های عفونی و گاهاً صعب العلاج می گردند. مجارستان سابقه بازداشت پناهجویان را در صورت ارتکاب جرم نیز داشته است که این موضوع خود از خطرات پناهندگی مجارستان به حساب می آید.

نمودار وضعیت رسیدگی به کیس های پناهندگی مجارستان در سال های اخیر (آبی:قبول شده و رسمی، نارنجی:کیس های رد شده، طوسی:پرونده های تعلیق شده)

پناهندگی مجارستان

پناهندگی مجارستان و مراحل آن

متقاضیان برای درخواست پناهندگی مجارستان موظف به پشت سر گذاشتن مراحل خاصی در این کشور می باشند و باید درخواست پناهندگی خود را به محض ورود به کشور ارائه نمایند. متقاضیان باید در خاک کشور، درخواست برای پناهندگی مجارستان را داشته باشند و در صورتی که متقاضی از کنسولگری های مجارستان، در خارج از خاک مجارستان درخواست پناهندگی دهد، امکان پذیر نمی باشد. اولین و مهم ترین مرحله درخواست پناهندگی مجارستان برای متقاضیان، اثبات دلیل پناهندگی شان می باشد. لازم به ذکر است که پناهجویان به محض رسیدن به کشور مقصد و اعلام پناهندگی مجارستان، ملزم به ارائه دلیل اساسی این اقدام می باشند. پس از ورود به کشور و اعلام درخواست پناهندگی، پناهجویان تا بررسی کیس باید در کمپ ها سکونت نمایند. زندگی در کمپ ها بسیار دشوار است و افراد تا زمان پذیرش پناهندگی شان باید منتظر بمانند.

مراحل درخواست پناهندگی در کشور مجارستان به شرح زیر می باشد:

  • اعلام پناهندگی به اولین ایستگاه پلیس در مجارستان
  • پر کردن فرم های مربوطه و بیان دقیق دلیل پناهندگی (در صورت ادعای دروغین، متقاضی محاکمه خواهد شد.)
  • shall carry اداره امور پناهندگان در کشور مجارستان می باشد و متقاضیان می توانند درخواست خود و دلایل آن را با مترجم رسمی که در این سازمان است، بیان کنند.
  • انتقال پناهجویان به کمپ ها و انتظار برای بررسی درخواست آنها (عموماً از ۶۰ روز تا ۴ سال می تواند به طول انجامد.)
  • پذیرش درخواست یا عدم پذیرش درخواست و رد صلاحیت کیس (اخیراً مجارستان از هر ۱۰۰ نفر گاها ۲ نفر را پذیرفته است.)

پناهندگی مجارستان در حال حاضر از جمله سخت ترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد و این کشور اخیراً نزدیک به ۹۶٪ از درخواست های پناهندگی مجارستان را رد صلاحیت نموده است و افراد در مرزها سردرگم و منتظر پاسخ نهایی می باشند. این مقاله توسط کارشناسان موسسه ملک پور در باب پناهندگی مجارستان به نگارش درآمده و تمامی مطالب آن به صورت علمی و با توجه به قوانین پناهندگی مجارستان جمع آوری شده است. در راستای بالا بردن اطلاعات شما عزیزان در باب انواع مهاجرت قانونی به مجارستان، موسسه ملک پور، ویدیو راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با آگاهی کامل نسبت به مسیر مهاجرت خود گام بردارید.

اقامت ترکیه

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

پناهندگی مجارستان و کیس های پناهندگی مجارستان

مجارستان اخیراً بیشترین درصد ردی کیس های پناهندگی را داشته است. همین امر باعث شده که بسیاری از پناهجویان در خارج از مرزهای این کشور سرگردان بمانند. دولت مجارستان علاوه بر ساختن نرده های مرزی، تعدادی از اصلاحات قانونی را برای کاهش مهاجرت از طریق پناهندگی مجارستان تصویب کرده است. این کشور از سال ۲۰۱۵ قانون خاصی را در باب پناهندگی مجارستان به تصویب رسانده است که این امر موجب کاهش تعداد زیادی پناهنده شده است. مدت زمان رسیدگی به پرونده های پناهنجویان به طور معمول ۶ ماه الی ۴ سال به طول می انجامد. این زمان به نسبت کشورهای دیگر در اتحادیه اروپا، طولانی تر است و از آنجایی که اخیراً مجارستان اکثر درخواست ها را رد نموده است، پناهندگی مجارستان می تواند بسیار پر ریسک باشد. هدف از طولانی نمودن رسیدگی به درخواست ها و یا سختگیری بر روی پرونده های پناهندگی، عملاً بازگرداندن افراد می باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که کشور مجارستان از سال ۲۰۱۶ شرایط دریافت پناهجویان را بسیار دشوارتر از کشورهای دیگر ساخته است.

پناهندگی مجارستان

مقایسه درخواست های پناهندگی در مجارستان در سال اخیر

درخواست های پناهندگی مجارستان را در چند دهه اخیر اغلب افغانیان، سوری ها و عراقیان تشکیل داده اند. کیس های پناهندگی در مجارستان عموماً به دلایل مشکلات سیاسی کشورها و جنگ می باشد. با بررسی دقیق درخواست ها و تعداد پناهجویان و ملیت آنها، دریافته می شود، جنگ و مشکلات سیاسی کیس اغلب افرادی بوده است که به پناهندگی مجارستان روی آورده اند. پس از این ۲ مورد، کیس های دیگر پناهندگی مجارستان را می توان مشکلات اقتصادی و فقر و نوع مذهب برآورد کرد. بیشترین آمار درخواست پناهندگی مجارستان  مربوط به مردمان افغان می باشد و ایرانیان در رده پنجم آمار درخواست ها می باشند. البته لازم به ذکر است که مجارستان بیش از ۹۰٪ کیس های اخیر را رد نموده است. کیس های پناهندگی شامل موارد زیر می باشند:

پناهندگی مجارستان بر اساس مذهب: پناهندگی می تواند به دلایل متفاوتی باشد، یکی از دلایلی که می تواند افراد را به پناهندگی وادار نماید دلایل مذهبی است. حالتی که دین فرد در کشورش مورد قبول نباشد و به دلیل نوع مذهبش در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشد. کیس مذهبی زمانی مورد قبول واقع می گردد که فرد ثابت نماید که جانش به دلیل تغییر دین یا داشتن مذهب خاصی در خطر است.

پناهندگی مجارستان بر اساس جنگ: یکی از مهم ترین دلایل فرار افراد از کشور و پناهنده شدن، جنگ می باشد که به دلایل نا امنی و ترس از دست دادن جانشان به کشور دیگری پناه می آورند.

پناهندگی مجارستان به دلایل اجتماعی: در صورتی که افراد در کشورشان شرایط زندگی مناسبی نداشته باشد و به دلیل داشتن زندگی بهتر به کشورهای با شرایط رفاهی بهتر پناه می برند.

پناهندگی مجارستان به دلایل سیاسی: گاهاً افراد به دلایل مختلفی از جمله فعالیت در گروه های سیاسی خاصی، تهدید به مرگ، آزار و اذیت می شوند که در صورتی که بتوانند ثابت نمایند جانشان در خطر است می توانند برای پناهندگی مجارستان درخواست دهند.

 

ملیت

درخواست متقاضیان در سال ۲۰۱۷

کیس های در انتظار

حفاظت جانبی

حمایت بشردوستانه

درخواست های رد شده

نرخ پناهندگی

نرخ رد شدگان

افغانستان

۱۴۳۲

241

509

75

1220

1/1%

67/7%

عراق

812

121

168

52

510

1/4%

73/1%

سوریه

577

108

374

10

573

1%

59/8%

پاکستان

163

32

1

2

154

6/1%

93/3%

ایران

109

46

5

0

87

24/2%

70/2%

الجزایر

62

4

0

2

91

0%

100%

مراکش

24

2

0

0

41

0%

100%

کوبا

21

2

8

1

28

0%

75/7%

سومالی

9

1

11

0

3

6/7%

20%

جورجیا

6

5

1

5

0

0%

0%

جمع کل

3397

678

1110

75

2880

2/5%

69/1%

جدول درخواست ها، پذیرش و عدم پذیرش پناهندگی مجارستان

پناهندگی مجارستان و روش های جایگزین

تمامی شرایط پناهندگی مجارستان مورد بررسی قرار گرفته شد و دریافتیم که پناهندگی مجارستان نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا عموماً با سختی بیشتری همراه می باشد. مجارستان اخیراً بدون توجه به قوانین کنوانسیون پناهندگی، آمار قابل توجهی از پناهندگان را رد می کند و در حال حاضر اکثر افراد در مرزهای صربستان و مجارستان بدون هیچ یک از خدمات رفاهی و بهداشتی گرفتار شده اند. پناهندگی مجارستان امروزه یکی از راه های غیر منطقی و پر خطر برای مهاجرت به این کشور می باشد. در حال حاضر راه های امنی برای مهاجرت به مجارستان وجود دارد و اغلب افراد می توانند به راحتی به این کشور از راه های قانونی مهاجرت نمایند. مجارستان یکی از ارزان ترین کشورهای اتحادیه اروپا برای زندگی، تحصیل و هم چنین سرمایه گذاری می باشد و سالیانه مهاجران بسیاری را برای تحصیل در دوره های تحصیلی، دوره های زبان و هم چنین سرمایه گذاری های ارزان جذب می نماید. کلیه روش های مهاجرت به مجارستان که منجر به اخذ اقامت مجارستان می گردد، در سایت ذکر شده است.

پناهندگی مجارستان به نسبت راه های قانونی مهاجرت به این کشور می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین می توان گفت روش های مناسب و نسبتاً ارزانی برای مهاجرت قانونی به مجارستان وجود دارد. پناهندگی مجارستان راهی غیر قانونی است و راه های مهاجرت قانونی به این کشور را می توان تولد، ازدواج، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت تحصیلی در مقاطع مختلف، هم چنین دوره های زبان و انواع سرمایه گذاری ها نام برد. تمامی این راه ها می تواند به اخذ اقامت این کشور منجر شود. یکی از معروف ترین و ارزان ترین راه های مهاجرت به مجارستان، اقدام از طریق دوره های تحصیلی می باشد که سالانه افراد بسیاری برای مهاجرت به مجارستان یا اتحادیه اروپا از طریق تحصیل دوره های زبان (آلمانی و انگلیسی) یا دوره های دانشگاهی اقدام می نمایند. نکته بسیار مهم در باب پناهندگی مجارستان، عدم اجازه تحصیل پناهجو تا زمان پذیرفته شدن درخواستش می باشد.

سوالات متداول در زمینه پناهندگی مجارستان

آیا با پناهندگی در مجارستان می توان به تابعیت این کشور دست پیدا کرد؟
تنها بخش کمی از متقاضیان پناهندگی که مشکل جدی و واقعی برای فرار و ترک کشور خود دارند (جنگ زدگی، خطر مرگ، ...) می توانند در کشور مجارستان و سایر کشورها پناهنده شوند و باقی این افراد به اصطلاح دیپورت می شوند.

✅ آیا پناهندگی در کشور مجارستان روش خوبی است؟
خیر. بدلیل عدم امکان بازگشت به کشور مبدا، خطرات مسیر، دشواری زندگی در کمپ، تضمینی نبودن قبولی درخواست پناهندگی و وجود روش های جایگزین، روش پناهندگی در مجارستان به هیچ وجه توصیه نمی شود.

✅ آیا کشور مجارستان کنوانسیون ژنو را مورد پذیرش قرار داده است؟
بله. کشور مجارستان جزو کشورهای تابع این کنوانسیون محسوب می گردد.

✅ خدمات موسسه ملک پور در باب پناهندگی چیست؟
موسسه ملک پور پناهندگی را روش نادرستی دانسته و هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی در مجارستان ندارد.

 

_____________________ پناهندگی مجارستان و سخن پایانی _____________________

پناهندگی مجارستان و روند پناهندگی در کشور مجارستان با توجه به شرایط، راه ها و نحوه رسیدن به این کشور، پروسه پر خطری می باشد. نکته مهم در باب پناهندگی مجارستان عدم پذیرش ۹۰٪ از درخواست های پناهندگی در سال های اخیر می باشد. مهاجران به دلیل غیر قانونی بودن پروسه پناهندگی، ناخواسته مجبور به درخواست کمک از قاچاقچیان و افراد سودجو می باشند. این موضوع خود می تواند تهدیدی بسیار جدی برای متقاضیان به حساب آید. اغلب به دلیل طولانی بودن روند پذیرش پناهندگی مجارستان، افراد ملزم به اقامت در کمپ های مرزی در مجارستان می باشند. لازم به ذکر است که افراد به دلیل شرایط نامساعد کمپ ها، نبود امکانات بهداشتی و درمانی دچار مشکلات جدی از جمله ابتلا به بیماری های عفونی و صعب العلاج می گردند. پناهندگی مجارستان نه تنها توصیه نمی شود بلکه به طور کلی روشی منع شده است و می توان از طریق راه های قانونی برای مهاجرت به این کشور اقدام نمود. تحصیل در این کشور و یا در صورت داشتن سرمایه مناسب، خرید ملک یا ثبت شرکت می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت به مجارستان باشد. موسسه ملک پور خدماتی در خصوص پناهندگی مجارستان ندارد، شما عزیزان جهت بررسی شرایط خود و اقدام از روش های قانونی، می توانید با مشاورین موسسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. هم چنین می توانید در قسمت "ثبت پرسش" نظرات و پرسش های خود را مطرح نموده و پاسخ خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت نمایید.

امتیاز 4.19 از 5 ( 21 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
میلاد هاشم زاده
سلام من لیسانس علوم سیاسی خوندم و چند سال هم در یک دفتر روزنامه کار می کردم و حالا با توجه به شرایطی می خواستم برای پناهندگی اقدام کنم، حالا مقاله شما رو که خوندم دیدم شاید راه دیگه ای هم وجود داشته باشه. میفرمایید من با این رشته و 34 سال سن و 6 سال سابقه کار شانس کار یا تحصیل در مجارستان یا کشور دیگه ای رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای راهنمایی دقیقتر لازم می باشد که اطلاعات کاملتری در مورد سال فارغ التحصیلی، سطح زبان، وضعیت تاهل و میزان سرمایه مد نظر داشته باشیم. ولی در حالت کلی می توانید برای کشورهایی مثل اتریش برای شما اقدام کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید. سپاس
سمر شیبانی
اسکان پناهندگان در مجارستان به چه شکل است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. دوست عزیز موسسه MIE خدماتی در زمینه پناهندگی اقدام نمی نماید و برای بررسی سایر روش های مهاجرتی می توانید از مشاوره رایگان با کارشاسان ارشد موسسه استفاده نمایید.
ماریا
سلام، ببخشید مجارستان پناهندگی خوبی داره؟ یعنی به پناهنده ها خوب رسیدگی میکنن؟ اطلاعاتی دارید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. موسسه MIE در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی نخواهد داشت.
وحدانی
اگه برم تو‌ مجارستان پناهنده بشم، میتونم بعد از یک سال برگردم به خانواده سر بزنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر، تنها در صورتی که از روش های قانونی اقدام نمایید امکات تردد را خواهید داشت.
الهام
ممنون از اطلاعات بسیار مفید شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
متشکریم از محبت شما دوست عزیز
سحر
سلام، من اگر بخام شریطم برای راه های دیگه ای بجز پناهندگی بررسی بشه باید چکار کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شما می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نموده و شرایط خود را با آنها در میان بگذارید تا روش های مختلف را برای شما بررسی نمایند.
الهام
سلام.وقتتون بخیر بعد از موافقت درخواست پناهندگی در این کشور چطور میشه به پاسپورت رسید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا بعد از ۸ تا ۱۰ سال میتوانید برای پاسپورت اقدام نمایید.
Rose bozorgi
سلام وقت بخیر توی این روش اجازه تحصیل و کار هم بهمون میدن ؟ چه روش هایی برای مهاجرت به مجارستان هست که خطرات پناهندگی رو نداشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، شما اجازه کار و تحصیل نخواهید داشت، برای پیشنهاد روش مناسب باید شرایط شما دقیق بررسی شود. پیشنهاد میکنیم با شماره 02149196000 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت نمایید.
رضا موحد
درود. از اونجایی که این روش بسیار پرخطر هست، روش ارزانی برای مجارستان داریم؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست گرامی شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتر بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید
habib
سلام من شنیدم مجارستان پناهنده نمیپذره که درست میگن؟؟؟؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. موسسه MIE هیچگونه اقدام و مشاوره ای در خصوص روش پناهندگی ندارد و می توانید با شماره گیری شماره تماس موسسه شرایط اقدام برای روش های قانونی را جویا شوید.
Mina
سلام وقت بخیر برای تحصیل پزشکی در مجارستان نمره ایلتس چند رو می‌خواد؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. با نمره زبان در حد 5.5 هم می توانید برای دوره های پیش پزشکی اقدام نمایید و پس از آن برای تحصیل پزشکی اقدام داشته باشید.
ادرین منصفی نژاد
سلام خسته نباشید سوال بنده اینجاس که بعداز پناهندگی چه مدت بعد میتوانیم درکشور دیگری زندگی کنیم ؟ چندمدت باید درمجارستان بود ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، موسسه MIE هیچ مشاوره و اقدامی در زمینه پناهندگی ندارد و پیشنهاد میکنیم برای بررسی روش های قانونی اقدام داشته باشید.
عبدلرضا حسنی
سلام وقت بخیر من برای پناهندگی مجارستان اقدام کردم و الان قصد دارم ازین وضعیت بیایم بیرون ایا راهی هست ک به من کمک کنید ک روشی اقدام کنم ک ازین شرایط در بیام من متولد 64 ام و لیسانس شیمی دارم از دانشگاه ازاد تهران ایا میتوانم تحصیلی برای کشورهای اروپایی اقدام کنم از همینجا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله شما می‌توانید برای روش‌های تحصیلی اقدام نمایید پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
نغمه کیایی
سلام و وقت به خیر. برای کسانی که مشکلات و رزومه سیاسی دارند هم سختگیری ها برای پناهندگی مجارستان به همین میزان که فرمودین هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. موسسه MIE مشاوره و اقدامی در خصوص روش پناهندگی ندارد و پیشنهاد میکنیم شرایط خود را برای سایر روش ها با کارشناسان در میان بگذارید.
فرهاد
سلام. من پرستار هستم و ۲۰ سال سابقه کار دارم. نتونستم جایی جاب آفر پیدا کنم. همراه خانوادم از طریق ترکیه به آلمان میخواستیم پناهنده بشیم ولی رد شدیم. با این اوصاف احتمال قبولی پناهندگی مجارستان برای ما کم میشه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. موسسه MIE مشاوره و اقدامی در خصوص پناهندگی ارائه نمی نماید اما در صورتی که زبان آلمانی بلد باشید میتوانید مستقیما برای کار در آلمان اقدام داشته باشید.
سرانجام
سلام و خسته نباشید بنده یک بار در سال ۴۰۰ پناهندگی رفتم و منو برگردوندن. ایا الان برای روش های قانونی امکان اقدام برای کشورهای دیگه رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط شما برای پیشنهاد روش مهاجرتی باید بررسی شود. با شماره 02149196000 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
سعید
سلام من 24 سالمه و مدرک لیسانس دارم آیا بدون مدرک زبان راهی دارم برای مهاجرت به مجارستان، چون واقعا علاقه ای به مسیر پناهندگی ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، میتوانید برای مسیر تحصیل اقدام داشته باشید و البته اگر سطح زبان خود را تقویت نمایید گزینه های بیشتری نیز میتوانید پیش رو داشته باشید.
طیبه
وقت بخیر اگه به مجارستان پناهنده بشیم می تونیم بعدا بیایم ایران؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز. توصیه میکنیم برای روش های قانونی اقدام داشته باشید.
رویا
سلام آیا از طریق پناهندگی می توان به تحصیل نیز اقدام کرد یا این پروسه دیر انجام می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، محدودیت های بسیاری در این روش وجود دارد. توصیه ما بر این است برای روش های قانونی اقدام داشته باشید.
مشاوره رایگان