قوانین انگلستان برای مهاجران - قوانین اقامت در انگلیس برای مهاجران

4 نظر

برای مهاجرت به کشور انگلستان باید در ابتدا اطلاعاتتان را در خصوص قوانین انگلستان برای مهاجرت را افزایش دهید. قوانین کشور انگلستان تحت نظارت وزارت داخلی می‌باشد. انگلستان همانند سایر کشورها برای حفظ امنیت و رفاه قوانینی را نیز در خصوص اخذ اقامت این کشور تعیین کرده است؛ داشتن ویزا، نداشتن هیچگونه سوء سابقه و شرکت در یک دوره آموزشی از جمله قوانین اقامت در کشور انگلیس است. مسلط بودن به زبان انگلیسی نیز برای اخذ اقامت انگلیس ضروری است. برای اینکه اطلاعاتتان در خصوص قوانین انگلستان برای مهاجرت افزایش یابد از شما دعوت می‌کنم تا ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. حال اگر سوالی دارید که مربوط به قوانین کشور انگلیس برای مهاجرت می‌باشد می‌توانید آن را در بخش دیدگاه مقاله قرار دهید و یا از طریق تماس تلفنی سوالات خود را از مشاورین ما بپرسید. مشاوره شما رایگان انجام می‌گردد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت انگلیس


 

اقامت انگلیس در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

قوانین انگلستان برای مهاجران

مهم ترین قوانین برای ورود به انگلیس

تمامی مهاجرین موظفند به محض ورود به انگلستان تمامی قوانین و مقررات این کشور را رعایت کنند ما در این بخش جدولی قرار داده و در آن به ذکر مهم ترین قوانین برای ورود به انگلیس پرداختیم.

 

قوانین مهم مهاجرت به انگلستان

قوانین و شرایط

قوانین ورود به انگلیس

تمامی شهروندان اتحادیه اروپا و سوئیس اجازه دارند بدون ویزا وارد انگلستان شوند.

شهروندان غیراتحادیه اروپا برای ورود نیاز به ویزا دارند

اقلام ممنوعه در ورود به انگلیس

سلاح های سرد، داروهای روان گردان، مواد مخدر، گیاهان آلوده به بیماری، سلاح های گرم، حیوانات، مواد منفجره

قوانین اداری در انگلیس

قوانینی که به ثبت شرکت و سازمان ها و مالیات مربوط می باشد و قوانین مقررات مربوط به نحوه انجام امور داخلی شرکت

قوانین انگلستان در مورد کار

این قوانین به بیمه و بازنشستگی مربوط می باشد

قوانین انگلستان در مورد تحصیل

این قوانین شامل سن تحصیل، زبان تدریس، مدارک تحصیلی و شهریه دوره های آموزشی می باشد

قوانین سرمایه گذاری در انگلیس

شرایط سرمایه گذاری و انواع سرمایه گذاری در انگلیس قوانین سرمایه گذاری هستند

قوانین خرید ملک

قوانین مربوط به خرید ملک در شهرهای مختلف انگلیس، نحوه خرید ملک، مالیات خرید ملک و انتقال مالکیت

قوانین اقامت در انگلستان

 در اینجا به صورت دقیق و مفصل هریک از قوانین مهاجرتی و قوانین اقامت در انگلستان را برای شما توضیح داده ایم:

داشتن ویزا

ایرانیان برای ورود به انگلیس نیاز به ویزا دارند

داشتن تمکن مالی

مهاجرین برای مهاجرت به روش های مختلف باید نامه تمکن مالی داشته باشند

رزرو محل اقامت

قبل از مهاجرت باید یکی از هتل ها و یا خانه های انگلیس را تا مدت اقامت خود در این کشور رزرو کنید

داشتن بیمه درمانی

مهاجرین موظفند بیمه درمانی داشته باشند

برای این که اطلاعاتتان در خصوص قوانین انگلستان بیشتر شود، به مطالعه این قسمت بپردازید.

  • داشتن ویزا:

برای مهاجرت از طریق تمامی روش های قانونی به انگلستان باید ویزا داشته باشید. برای دریافت ویزا موظفید به کنسولگری مراجعه کنید.

  • داشتن تمکن مالی:

برآورد کردن شرایط مالی برای مهاجرت ضروری است. در حال حاضر هر مهاجری موظف است به ازای یک نفر۱۲۷۰ پوند در حساب بانکی خود قرار دهد. این مبلغ را باید حداقل به مدت ۲۸ روز در حساب خود قرار دهید

  • رزرو محل اقامت:

با توجه به این که به قصد کار، تحصیل و یا سرمایه گذاری در انگلستان می روید باید محلی را رزرو کنید و مدارک مربوطه را به هنگام مهاجرت به کنسولگری انگلیس تحویل دهید.

  • داشتن بیمه درمانی:

بیمه درمانی در انگلیس به دو بخش خصوصی و دولتی تقسیم می گردد. تمامی شهروندان حق استفاده رایگان از خدمات دولتی را دارند. مهاجرین زیر ۱۸ سال با پرداخت ۴۷۰ پوند و مهاجرین بالای ۱۸ سال نیز با پرداخت ۶۲۴ پوند از خدمات درمانی استفاده کنند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه ویزای استارتاپ و ثبت شرکت انگلیس


قوانین کیفری و حقوقی کشور انگلستان برای مهاجران

تمامی مهاجرین و شهروندان کشور انگلستان موظفند قوانین کیفری و حقوقی را رعایت کنند. اگر شخصی ویزا بگیرد و از طریق کاملاً قانونی وارد کشور انگلستان و شهرهای مختلف آن شود می تواند از حقوق و مزایایی که دولت این کشور در نظر گرفته است، استفاده کند ولی اگر کسی غیر قانونی وارد شود با آن برخورد جدی می‌شود و وی نمی‌تواند از حقوقی که این کشور در نظر گرفته بهره‌مند گردد. قتل عمد، سرقت، تجاوز و رفتار خشونت آمیز از جمله جرایم در انگلستان می‌باشند که شهروندان و مهاجرین در صورت انجام آن ها مجازات سنگین می‌شوند. فروشندگان مواد مخدر مجازات می‌ شوند و ممکن است از کشور اخراج گردند. لازم است بدانید که مهاجرین تقریباً از حقوق یکسان برخوردارند. اگر نیاز به دفاع از حقوق خود داشته باشند می‌توانند به دادگاه‌های انگلستان رفته و از حق خود دفاع کنند. کسانی که برای حق دفاع از خود رفته‌اند و یا مجرم هستند می توانند از حق وکیل استفاده کنند. در واقع برای طی کردن مراحل دادگاهی یک وکیل در اختیار آنها قرار می‌ گیرد.

قوانین رانندگی در انگلستان برای ایرانیان

اگر به عنوان یک مهاجر ایرانی قصد رانندگی در انگلستان را دارید باید اطلاعاتتان را در خصوص قوانین رانندگی در انگلستان برای ایرانیان افزایش دهید.

تمامی خودروها در کشور انگلستان از سمت چپ جاده رانندگی می‌کنند.

حداکثر سرعت رانندگان ۹۷ کیلومتر در ساعت است. البته در شرایط به خصوصی محدودیت سرعت پایین‌تر نیز وجود دارد.

خاموش کردن تلفن همراه به هنگام رانندگی ضروری است. اگر راننده نیاز به تلفن همراه داشته باشد، باید حتماً از هندزفری استفاده کند

بستن کمربند ایمنی ضروری است

در هنگام رانندگی نباید الکل مصرف کنید و یا سیگار بکشید

در حالت کلی باید گفت که، قوانین کشور انگلیس برای مهاجران و کسانی که قصد رانندگی در این کشور را دارند و همچنین شهروندان این کشور سختگیرانه است. این سخت‌گیری برای حفظ امنیت می‌باشد. پس برای داشتن سفری ایمن به قوانین رانندگی این کشور توجه کنید.

قوانین انگلستان برای مهاجرت تحصیلی

در مورد قوانین انگلستان برای مهاجرت تحصیلی باید گفت که، داشتن ویزا مهم‌ترین قانون برای مهاجرت به این کشور است. قبل از اینکه ویزای تحصیلی را بگیرید باید از یکی از دانشگاه‌های انگلستان مهاجرت نامه پذیرش تحصیلی دریافت کرده باشید. برای اخذ نامه پذیرش تحصیلی شما باید حتماً یک سری مدارک را به دانشگاه مد نظر ارائه دهید. مهم‌ترین مدرکی که دانشگاه‌ها از مهاجرین محصل دریافت می‌کنند مدرک زبان انگلیسی آیلتس و یا تافل می‌باشد. برای شرکت در دوره‌های آموزشی باید حتماً شهریه یک سال تحصیلی خود را پرداخت کنید. این یکی دیگر از قوانین مهم برای اخذ پذیرش تحصیلی و پس از آن اخذ ویزای تحصیلی کشور انگلستان می‌باشد. تمامی دانشجویان بومی از حق دانشجویی، خدمات بهداشتی و درمانی و حق عضویت در انجمن‌های دانشجویی بهره‌مند می‌باشند.

قوانین انگلستان برای مهاجرت کاری

در خصوص قوانین انگلیس برای مهاجرانی که قصد ورود به بازار کاری این کشور را دارند باید گفت که انگلیس قوانینی را در خصوص ساعت کاری، حقوق کارگران، شرایط اشتغال و تعطیلات تعیین کرده است. تمامی مهاجرین بعد از قرارداد کاری باید حقوق حداقلی را دریافت کنند. این یکی از مهم‌ترین قوانین انگلستان برای مهاجرت کاری است مهاجرین باید همانند شهروندان در ساعات کاری معین مشغول به کار شود. همانطور که می‌دانید برای بعضی از مشاغل محدودیت ساعت کاری وجود دارد این محدودیت در خصوص مهاجرینی که شرایط مذکور را دارند صدق می‌کند. کارمندان مهاجر حق تعطیلات می‌گیرند مگر آنکه اضافه کار بمانند. آن ها بر حسب ساعت کاری حقوق بیشتر دریافت می‌کنند. مهاجرینی که قصد کار در انگلستان را دارند باید به سایت کاریابی مراجعه کنند و اطلاعاتشان را در خصوص قوانین کشور انگلیس برای مهاجران افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر ما در ادامه حقوق کارگران برحسب سن را قرار داده این.

  • کارگران بالای ۲۳سال حداقل باید ۸.۹۱ پوند در ساعت حقوق دریافت کنند.
  • کارگران بین ۲۱ تا ۲۲ سال باید حداقل ۸.۳۶ پوند در ساعت حقوق دریافت کنند
  • حقوق کارگرانی که ۱۸ تا ۲۰ سال سن دارند باید ساعتی حداقل ۶.۵۶ پوند باشد.

قوانین تمدید ویزا در انگلستان

قوانین تمدید ویزا در انگلستان سخت نیست، مهاجرین باید ۴ هفته قبل از اینکه ویزایشان انقضا گردد، به دفتر مهاجرت و پناهندگی مراجعه کنند و درخواست تمدید ویزا دهند. برای تمدید ویزا نیاز به مدارکی همچون؛ پاسپورت معتبر، مدارک تحصیلی، مدارک کاری، مدارک مالی، عکس رسمی و مدارک هویتی دارید. اگر دانشجو هستید باید نامه پذیرش تحصیلی خود را نیز به همراه داشته و در کنار دیگر مدارک به دفتر مهاجرت و پناهندگی ارائه دهید. هزینه تمدید ویزا با توجه به مدت زمان تمدید و نوع ویزای شما متفاوت است. اگر ایرانی هستید باید این موضوع را که چرا می‌خواهید در انگلستان بمانید را نیز به صورت کامل توضیح دهید. همچنین باید بگویید که قرار است هزینه‌های خود را تامین کنید‌.

نکات قانونی مهم برای مهاجرت به انگلیس

به عنوان مهاجر این موضوع را در نظر بگیرید که قوانین انگلستان برای مهاجران سختگیرانه است. ما در این قسمت نکات قانونی مهم برای مهاجرت به انگلیس را ذکر کرده‌ایم تا شما بعد از مهاجرت با مشکل خاصی مواجه نشوید.

  • ارائه ویزای بسیار معتبر
  • داشتن مدارک هویتی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • تکمیل اطلاعات در خصوص شرایط و محدودیت‌ها مهاجرت به انگلستان
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • احترام به یکدیگر
  • احترام به سنت‌های جامعه محلی
  • احترام به فرهنگ برای حفظ و تقویت وضعیت حقوقی، اقتصادی و اجتماعی
  • باید حتماً برنامه‌ای مطمئن و جامع داشته باشید

سوالات متداول

✔️ مهمترین قانون برای مهاجرت به انگلیس کدام است؟

داشتن ویزای معتبر

✔️قوانین جدید مهاجرتی انگلستان چیست؟

طبق قانون که در 17 جولای 2023 منتشر شده افرادی که قصد تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را دارند دیگر نمیتوانند ویزای همراه دریافت کنند و فقط در دوره دکترا میتوانید ویزای همراه دریافت کنید.

✔️ آیا داشتن نامه تمکن مالی برای مهاجرت به انگلیس ضروریست؟

بله ارائه نامه تمکن مالی یکی از قوانین مهم برای حضور در این کشور است.

✔️ مهمترین قوانین برای ورود به انگلیس کدامند؟

  • داشتن نامه تمکن مالی
  • داشتن بیمه درمانی
  • داشتن ویزا
  • رزرو محل اقامت

✔️ آیا داشتن مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت به انگلستان ضروریست؟

بله، شما باید با توجه به روش انتخابی خود مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید.

سخن پایانی

با توجه به نکات آورده شده در عنوان‌ های فوقانی مقاله قوانین انگلیس برای مهاجران باید گفت که، مهم‌ترین قانون داشتن ویزای معتبر و پاسپورت معتبر می‌باشد. داشتن نامه تمکن مالی نیز برای مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری و یا مهاجرت از طریق دیگر روش‌ها به انگلیس ضروری است. توصیه ما این است که با توجه به روش انتخابی خود برای مهاجرت اطلاعات خود را در خصوص قوانین در انگلیس افزایش دهید و بعد از مهاجرت حتماً قوانین و مقررات این کشور را رعایت کنید تا بتوانید زندگی امن را در این کشور پیشرفته تجربه کنید. حال اگر سوالی در خصوص قوانین کشور انگلیس برای مهاجران دارید می‌توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه مقاله ذکر کنید. این امکان برای شما فراهم شده که از مشاوره تلفنی رایگان بهره‌مند گردید. برای دریافت مشاوره تلفنی کافیست با دفاتر موسسه ملک‌پور تماس بگیرید و از کارشناسان با تجربه مشاوره مهاجرتی دریافت کنید.

امتیاز 5 از 5 ( 2 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
masoume
سلام بنده برای گرفتن اقامت تحصیلی انگلیس چه مواردی نیاز هست ارائه بدم شرایط خاصی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن مدرک زبان،گپ تحصیلی پایین و تمکن مالی مناسب مهم است.
سیامک نقدی
درود. محبت میفرمایید در مورد هزینه های دولتی سابمیت ویزا راهنمایی کنید؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. هزینه ها بر اساس نرخ های اعلامی توسط سفارت خواهد بود و پس از اعلام از طرف سفارت باید پرداخت صورت بپذیرد.
ظاهری
سلام بنده از طریق ویزای کاری وارد انگلستان شدم و میخوام اقامت این کشور رو دریافت کنم چه شرایطی لازمه که بتونیم این مورد رو دریافت کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز پس از ۵ سال کار و پرداخت بیمه و مالیات می توانید درخواست اقامت دائم دهید‌
مشاوره رایگان