کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشور

16 نظر

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشور

خانواده های بسیاری تحصیل در مدارس خارج از کشور را برای آینده تحصیلی و کاری فرزندان خود انتخاب می نمایند. نظام آموزشی به کار رفته در برترین مدارس خارج از کشور بر پایه اصول مدرن آموزش می باشد که در آن، علاوه بر تقویت سطح علمی دانش آموزان، به سایر ابعاد شخصیتی و پرورشی دانش آموزان از جمله شناخت مهارت ها و استعدادها، پرداختن به ورزش ها و تفریحات سالم، تقویت روحیه اجتماعی و کار گروهی، آموزش عملی و بر پایه تحقیق و تفحص و... پرداخته می شود. مدارک دانشگاهی بسیاری از کشورها در سطح جهان، مورد تأیید بوده و در صورت تحصیل در این دانشگاه ها می توان آینده کاری خود را در کشورهای مختلف و برتر جهان تضمین کرد. یکی از شروط تحصیل در برترین دانشگاه های جهان مانند اتریش، آلمان، کانادا، انگلستان و... تسلط بر زبان بومی آن کشور می باشد. با تحصیل در مدارس این کشورها می توان با حضور در محیط، با زبان و فرهنگ آن جامعه آشنا شده و مسیر ورود به برترین دانشگاه ها را هموار ساخت. موسسه ملک پور بستر مناسبی را برای تحصیل در مدارس خارج از کشور از جمله تحصیل در مدارس انگلستان، اتریش، کانادا، سوئیس و فرانسه فراهم نموده است. در مقاله پیش رو، به طور مختصر و مفید به شرایط تحصیل در دبیرستان های خارج از کشور و خدمات موسسه ملک پور در این زمینه اشاره شود. متقاضیان عزیز می توانند از طریق تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس، با دریافت مشاوره تلفنی رایگان، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و از شرایط اقدام برای تحصیل در مدارس خارج از کشور آگاهی یابند.

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشورتحصیل در مدارس کانادا

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشورکانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا در کنار کشورهای آمریکا و استرالیا می باشد. استانداردهای بالای زندگی در این کشور و کیفیت آموزش و همچنین وجود چند دانشگاه برتر جهان در بین دانشگاه های این کشور، بر جذابیت آموزش در این سرزمین می افزاید. برای افرادی که به سن قانونی نرسیده اند امکان تحصیل در مدارس این کشور که غالبا به زبان انگلیسی است، وجود دارد. همچنین در برخی ایالت ها امکان تحصیل به زبان های دیگر نیز میسر است. این مدارس شامل مدارس دولتی، خصوصی و شبانه روزی می باشند و شهریه آموزشی آنها کاملاً وابسته به نوع مدرسه، شهر و... متفاوت است. هزینه تحصیل در مدارس دولتی کانادا تا حدود 15 هزار دلار به صورت سالانه و مدارس خصوصی تا حدود تقریبی 50 هزار دلار در سال می باشد.
به منظور کسب آگاهی بیشتر و اقدام برای تحصیل در مدارس کانادا ملک پور می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

تحصیل در مدارس انگلستان

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشورانگلستان دارای معتبرترین و مدرن ترین سیستم های آموزشی در اروپا و جهان است. اکثر مدارس آن دولتی و مابقی خصوصی و شبانه روزی هستند. تحصیل در مدارس دولتی برای شهروندان انگلستان رایگان بوده و برای دانش آموزان بین المللی مشمول پرداخت شهریه است. مدارس خصوصی و شبانه روزی انگلستان از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی دارند. شهریه تحصیل در مدارس انگلستان وابسته به نوع، موقعیت و درجه مدراس متفاوت است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمایید.

 

تحصیل در مدارس اتریش

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشوراتریش یکی از کشورهای مدرن اروپایی با صنعت و تجارتی پویا درسطح جهان می باشد. سطح بالای آموزش و امکانات آموزشی، این کشور را در رده محبوبترین کشورهای مقصد تحصیل قرار داده است و درسطح متوسطه گزینه های متنوعی در آموزش فنی و حرفه ای وجود دارد. تحصیل رایگان در دبیرستان های خارج از کشور، مطلوب بسیاری از افراد می باشد و این امکان از طریق خدمات موسسه ملک پور فراهم شده است. همچنین با تحصیل در مدرسه های اتریش، امکان ادامه تحصیل رایگان در سطح دانشگاه های این کشور وجود دارد. زبان غالب مدارس دولتی این کشور آلمانی است که در کنار آن حداقل دو زبان دیگر آموزش داده می شود. در مدارس بین المللی زبان تدریس انگلیسی است که در کنار آن آلمانی آموزش داده می شود.

تحصیل در مدارس سوئیس

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشورسوئیس کشوری زیبا و چشم نواز در اروپای غربی قرار گرفته و یکی از امن ترین کشورهای دنیا و دومین کشور به لحاظ سن امید به زندگی، بعد از سوئد شناخته می شود. زبان های رایج این کشور چهار زبان آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و رومانی است. مدارس این کشور از کیفیت بالای آموزشی برخوردار بوده و همواره طرفداران خود را داشته است. طول دوره تحصیلی مدارس دبیرستانی آن معمولاً سه سال بوده که شامل دوره های حرفه ای جهت آماده سازی برای ورود به بازار کار و دوره های آماده سازی برای دانشگاه می باشد. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان بوده و تحصیل در مدارس این کشور می تواند به نوعی آینده روشنی را متصور گردد. به منظور کسب آگاهی از شرایط و ضوابط تحصیل در مدارس سوئیس می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

تحصیل در مدارس فرانسه

کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشورفرانسه به عنوان مهد فرهنگ و هنر یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی از دیرباز شناخته می شود. مدارس در این کشور سالانه میزبان جمع زیادی از دانش آموزان سایر کشورها می باشند. کیفیت آموزش، متدهای برتر آموزشی و بهره گیری از امکانات و تجهیزات آموزشی پیشرفته، بر جذابیت مدارس این کشور می افزاید. از طرف دیگر امکان تحصیل با دو یا سه زبان زنده دنیا باعث شده جذابیت آموزشی این کشور دوچندان گردد. همچنین پس از گذراندن دوره دانش آموزی در این کشور می توان از مزایای تحصیل رایگان در دانشگاه های این کشور بهره برد. به منظور کسب آگاهی بیشتر در خصوص شرایط و ضوابط پذیرش تحصیلی در مدارس فرانسه به اینجا مراجعه نمایید.

سوالات متداول راجع به کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشور

✅ برترین کشورها برای تحصیل دانش آموزان بین المللی کدامند؟

کشورهای کانادا، اتریش، فرانسه، سوئیس و انگلستان از جمله برترین کشورهای اروپایی و امریکایی هستند که شرایط را برای صدور ویزای دانش آموزی فراهم کرده اند.

✅ آیا امکان تحصیل رایگان در دبیرستان های خارج از کشور وجود دارد؟

معمولاً تحصیل در مدارس خارج از کشور نیاز به پرداخت شهریه و هزینه اقامت دارد. اما موسسه ملک پور شرایط تحصیل رایگان در یکی از بهترین مدارس و دبیرستان های اتریش را فراهم کرده است.

✅ تحصیل در مدارس خارج از کشور به چه زبانی امکان پذیر است؟

معمولاً تحصیل در مدارس خارج از کشور که به صورت دولتی اداره می شوند، به زبان بومی آن کشور است. در حالی که تحصیل در مدارس خصوصی به زبان انگلیسی امکان پذیر است و نیاز به پرداخت شهریه بیشتر نسبت به مدارس دولتی دارد.

✅ مزایای تحصیل در مدارس خارج از کشور چیست؟

با تحصیل دوره دبیرستان در خارج از کشور می توان احتمال موفقیت خود در آزمون ورودی دانشگاه ها و یا تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور مورد نظر را ارتقا داد. علاوه بر این احتمال یادگیری زبان بومی و کسب مهارت های ویژه مانند کار مشارکتی و گروهی و... توسط فرد افزایش می یابد.

امتیاز 4.87 از 5 ( 27 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
عماد قاسم زاده
سلام و بسیار سپاس از کمپین تحصیل در مدارس اطلاعات بسیار عالی ارائه فرموده بودید. بنده سه سوال دارم. در کدام یک از کشور هایی که برای فرزندان اقدام می نماییم ، پدر و مادر نیز می توانند به همراه فرزندان اقدام نمایند؟ آیا هر دو می توانند اقدام کنند؟ اجازه کار به همراهان داده می شود؟ بسیار سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد در اکثر کشورها به ایرانی ها ویزای گاردین نمی دهند و به همراه دانش آموز فقط یک نفر پدر یا مادر می توانند بروند و ویزایی هم که دریافت می کنند اجازه کار ندارد، اگر شما هدفتان مهاجرت از طریق تحصیل فرزندتان است پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود . موفق باشید.
Ehsan
با سلام. تشکر از مطالب جذاب شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام سپاسگزاریم از الطافتان، باعث افتخار که در خدمتتان هستیم.
Mohammad
سلام ممنون از مقاله ارزشمندتون که در خصوص کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشور اطلاعات مفیدی رو در اختیار ما قرار داد. فقط چون هزینه ها آورده نشده خواستم بدونم که کدوم کشور هزینه های پایین تری برای تحصیل فرزندان داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما بسیار کلی است ولی در اروپا ما امکان پذیرش از مدارس دولتی و رایگان را هم در کشور اتریش داریم علاوه بر این در مقایسه با مدارس خصوصی کشور اتریش، سوئیس یا انگلستان کشورهایی مثل اسپانیا یا فرانسه هم مدارس کم هزینه تری دارند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
محمدرضا فرزانه
عرض ادب و ارادت تمام این مدارس شرط سن دارند؟ یعنی ما از چه سنی فرزندانمون رو میتونیم بفرستیم برای تحصیل ؟ ما به عنوان همراه میتونیم همزمان با فرزندمون توی محیط باشیم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه به ایرانی ها ویزای گاردین یا والدین بصورت همزمان به پدر و مادر داده نمی شود بهتر است که از سن 12 یا 13 سالگی برای بچه ها اقدام شود. برخی از مدرسه ها بلی شرط سن دارند بطور مثال از 13 تا 18 سال دانشجو می پذیرند اما برخی ها خیر. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مازیار قاسمی
سلام و وقت بخیر آیا امکان تحصیل رایگان در کشورهای دیگری غیر از اتریش هم وجود دارد؟ و اینکه دانش آموزان تا چه سنی میتونن برای تحصیل در اتریش اقدام کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز تحصیل رایگان عموماً به زبان خود همان کشور است و علاوه بر آن نیازمند به قیم می باشد. مدارس دولتی که در اتریش با موسسه MIE همکاری می کنند خودشان قیمیت را بر عهده می گیرند. بهترین سن برای دانش اموزان از سن 12- 13 سال تا 16 سال می باشد. موفق باشید.
اریانا شهابی
سلام. وقت بخیر. با تشکر از شما بابت توضیحات کامل در مورد کمپین تحصیل در مدارس. ایا امکان همراهی خانواده به صورت همزمان هم وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خیر ویزا همزمان خانواده امکان پذیر نیست
anahita
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر باشه من 30 ساله هستم و یک فرزند 7 ساله دارم تمایل دارم از طریق تحصیل فرزندم مهاجرت کنم ممنون میشم کشورهایی رو که امکانش هست رو به بنده بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب متاسفانه تحصیل فرزند شما منجر به اقامت شما نمی شود و کشور انگلیس و یا استرالیا ویزا گاردین و برای کانادا مالتی پل به شما یا همسرتون تعلق میگیرد اما اقامت خیر .برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
سوسن مهری
با سلام و عرض ادب در خصوص کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشور سؤالی داشتم.آیا در صورت عدم داشتن اقامت تحصیل در چنین مدارسی رایگان است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خیر در صورت داشتن اقامت هست که تحصیل رایگان می باشد .برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
ناصر نیامدپور
سلام و احترام ممنون از مطالب مفید شما درمورد کمپین تحصیل در مدارس. میخواستم بدونم اگر برای فرزندم اقدام کنم برای کشور انگلستان شرایط به چه صورته؟ امکانش هست من همراهش باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله ویزا به والدین داده می شود اما قوانین خاصی دارد برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
زهرا قاسملو
با سلام ممنون از مطالب خوبتون در ارتباط با کنپین تحصیل در خارج از کشور. لطفا در خصوص اخذ بورسیه در مدارس بیشتر توضیح بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بسته به شرایط شما متفاوت است. برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
کامران قناعت پیشه
سلام .خسته نباشید . ایا این کمپین تحصیل در مدارس کشور برای مدارس رایگان در اروپا هم هست؟ ایا اگر دانش اموزی خیلی درسش خوب و معدلش بالا باشه میتونه توی مدارس انگلیسی زبان رایگان درس بخونه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام خیر مدارس انگلیسی زبان تحصیل رایگان نیست اما در مدارس دولتی رایگان است برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
anahita31
سلام و عرض ادب وقت بخیر من 12 سالمه خانوادم 1 میلیارد میتونند کلا واسم هزینه کنند توی کدوم کشور میتونم بصورت تحصیلی برم ؟ ایا شرایط اقدام برای انگلیس رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام و احترام باید شرایط شما تخصصی بررسی شود. امکان اقدام برای انگلستان کانادا اتریش و سوییس رو دارید با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
حنا
سلام.ایا در کمپین تحصیل در خارج از کشور شما تحصیل در مدررس کشورهای عربی مثل امارات نیز جا دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله مدارس آمریکایی و سوئیسی امارات با مشاوران تماس بگیرید بطور کامل راهنماییتون میکنن
احمدی
سلام و عرض ادب در حال حاضر تخفیفاتتون روی کدام کشورهاست؟ آیا تخفیفات شامل مقطع مدارس هم میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله با مشاورین هم تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
مریم کریمی
سلام ممنون از مقاله خوبتون در کدام کشورها تحصیل در دبیرستان و دانشگاه رایگان است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام در اکثر کشورهای اروپایی مانند اتریش فرانسه اسپانیا با مشاورین هم تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
محمودزاده
سلام خیلی ممنونم از مقاله خوبی که در مورد کمپین تحصیل در مدارس خارج از کشور ارائه کردید. من میخواستم بدونم آیا الان که دیپلم 12 ساله دریافت کردم و 18 سال دارم می تونم برای تحصیل در مدارس انگلستان اقدامی داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای کالج میتونید اقدام کنید البته فقط امسال رو وقت دارید با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
مشاوره رایگان