اقامت پس از تحصیل در اتریش

1 نظر

اقامت پس از تحصیل در اتریش، تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم اتریش و هزینه های زندگی در اتریش در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله کشور اتریش رادارند، به صورت معمول به دنبال امن ترین و مطمئن ترین راه می باشند. یکی از راه های ایمن مهاجرت به اتریش دریافت ویزای تحصیلی اتریش و اقامت پس از تحصیل در اتریش است. از آنجایی که تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش رایگان است، هر سال این کشور پذیرای متقاضیان بسیار زیادی جهت تحصیل در این کشور است است. به طبع اکثر دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در اتریش به دنبال دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش می باشند که این فرایند دارای روش های مختلفی می باشد که در این مقاله به تفصیل بررسی خواهند گردید. در صورتی که پس از مطالعه این مقاله نیازمند دریافت اطلاعات بیشتری درخصوص اقامت پس از تحصیل در کشور اتریش بودید می توانید با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و یا با تکمیل فرم تماس، از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان موسسه بهره مند گردید. در ادامه مقاله از شما دعوت می نماییم با ما همراه گردید تا موارد موجود در زیر را بررسی نماییم:

  • شرایط کلی اقامت پس از تحصیل در اتریش
  • قوانین کار پس از تحصیل در اتریش
  • نرخ بیکاری و بازار کار اتریش
  • دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق کار
  • دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق سرمایه گذاری
  • دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از سایر روش های ممکن
    • اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق ازدواج
    • اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق تولد
    • اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق پناهندگی
  • نحوه کاریابی پس از تحصیل و معرفی موسسات کاریابی در اتریش
  • هزینه های زندگی در کشور اتریش
  • اخذ اقامت و تابعیت اتریش پس از تحصیل
  • سوالات متداول راجع به اقامت پس از تحصیل در اتریش
  • سخن پایانی درباره اقامت پس از تحصیل در اتریش

تماس با ما

اقامت پس از تحصیل در اتریش

شرایط کلی اقامت پس از تحصیل در اتریش

کشور اتریش یکی از بهترین کشورها در میان کشورهای اروپایی جهت تحصیل و زندگی می باشد. نظام آموزشی در این کشور بسیار عالی و با کیفیت بوده و مردم اتریش از رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار هستند. زبان رسمی مردم کشور اتریش آلمانی است اما تا حدودی زبان انگلیسی نیز در این کشور رایج می باشد. مدارس و دانشگاه های دولتی این کشور فاقد شهریه بوده و رایگان می باشند، و فقط مبلغ اندکی حدود 1500 یورو در سال بابت انجام فرایند ثبت نام و امور خدماتی از دانشجویان دریافت می گردد. مدارس و دانشگاه های خصوصی بسیاری نیز در این کشور وجود دارند که بالطبع دارای هزینه هستند. دانشجویانی که در کشور اتریش مشغول به کار می گردند از طرق مختلفی نظیر کار، ازدواج و سرمایه گذاری می توانند به اقامت پس از تحصیل در اتریش دست پیدا نمایند. هر یک از این روش ها پس از مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل دارای شرایط مختص به خود هستند که متقاضیان اقامت پس از تحصیل در اتریش باید نسبت به شرایط هر یک آگاهی و اطلاعات کافی را بدست آورند.

قوانین کار پس از تحصیل در اتریش

کشور اتریش دارای اقتصادی بسیار قدرتمند است و از راه های مختلفی به کسب درآمد می پردازد. در حال حاضر کشور اتریش دارای فرصت های شغلی بسیار بوده و نیاز به نیروی کاری ماهر و متخصص در خارج از اتحادیه اروپا دارد. چه افرادی که تمایل به مهاجرت کاری به اتریش دارند و چه دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های اتریش که تمایل به کار پس از تحصیل در اتریش دارند، باید از طریق کنسولگری و یا سفارت اتریش جهت دریافت ویزای جستجوی کار اتریش اقدام نمایند. مدت اعتبار این ویزا برای فارغ التحصیلان دانشگاه های اتریش 12 ماه است و متقاضیان کار پس از تحصیل در اتریش دوازده ماه فرصت دارند که در این کشور باقی مانده و به جستجوی کار مرتبط با رشته خود بپردازند. اما باید توجه داشته باشیم که کشور اتریش یکی از اعضای اتحادیه اروپا بوده و اولویت کاری با اتباع اتحادیه اروپا است، لذا بازار کار در این کشور بسیار رقابتی می باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند هر چه میزان تسلط آن ها به زبان آلمانی بیشتر باشد، شانس یافتن شغل مورد نظر آن ها افزایش پیدا می نماید. افرادی که در کشور اتریش موفق به یافتن کار می شوند، در صورت 5 سال کار مداوم و پرداخت مالیات در این کشور می توانند به اقامت دائم و یک سال بعد از اقامت دائم، به تابعیت و پاسپورت کشور اتریش دست پیدا نمایند. با توجه به امکان کار هنگام تحصیل در اتریش، گاهاٌ برخی از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، در صورتی که کارفرما آن ها را ساپورت نماید، می توانند به شغل خود ادامه داده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند و از این طریق در کشور اتریش بمانند.

نرخ بیکاری و بازار کار اتریش

کشور اتریش یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا است و نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و به همین دلیل افراد بسیاری تمایل دارند که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور به کار پس تحصیل در اتریش مشغول شوند و اقامت این کشور را بدست آورند. در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی،این کشور دارای بازار کار و شرایط کاری مساعدتری جهت استخدام متقاضیان کار در این کشور است. نرخ بیکاری در کشور اتریش نشان می دهد که تقریباٌ فرد بیکاری در این کشور وجود ندارد و درصد نشان داده شده مربوط به افرادی هست که در جستجوی شغل و تصمیم گیری در این رابطه هستند. متوسط درآمد در طی سال های اخیر در کشور اتریش 3820 یورو بوده است. این مقاله توسط موسسه ملک پور نگارش گردیده است است و کپی برداری از آن شرعاٌ و قانوناٌ حرام می باشد. در نمودار موجود در زیر نرخ بیکاری در کشور اتریش طی سال های اخیر نشان داده شده است:

نمودار نرخ بیکاری در اتریش

دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق کار

دانشجویان در حال تحصیل در کشور اتریش مجاز به انجام کار دانشجویی به صورت پاره وقت می باشند. دانشجویان مقطع کارشناسی حق 10 الی 20 ساعت کار، مقطع کارشناسی ارشد حق 20 الی 30 ساعت کار و مقطع دکترا حق 30 الی 40 ساعت کار در هفته را دارند و در برخی موارد ممکن است ساعات کاری در مقطع دکترا نامحدود باشد. دانشجویانی که تمایل به دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش را دارند در صورتی که بتوانند پس از پایان تحصیلات خود شغل پاره وقت را به صورت تمام وقت ادامه داده و یا بتوانند مرتبط با رشته تحصیلی خود کار پیدا نموده و به کار اشتغال نمایند، می توانند موفق به اخذ ویزای کاری کشور اتریش شوند. یه نکته مثبت در رابطه با تحصیل در اتریش امکان اقامت موقت حداقل شش ماه در اتریش پس از فراغت از تحصیل جهت یافتن کار است. ویزای کاری صادر شده دارای اعتبار یک سال است و در صورت پرداخت مالیات و نبود مشکل مهاجرتی، دو سال دیگر تمدید می گردد. متقاضیان اقامت دائم بعد از تحصیل و اقامت پس از تحصیل در اتریش پس از 5 سال کار و پرداخت مالیات و بیمه می توانند درخواست اقامت دائم اتریش را دهند. دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق کار یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های دریافت اقامت اتریش است. برخی از رشته های تحصیلی مورد نیاز بازار کار کشور اتریش عبارتند از: مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی تجهیزات کشاورزی، مهندسی ارتباطات، پرستاری، مهندسی عمران، حسابداری و غیره. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با یافتن کار در اتریش پایین بودن نرخ بیکاری در این کشور است که در نمودار مقابل نشان داده شده است. پیشنهاد می گردد تا محصول ویدیویی گام به گام تا کار در خارج از کشور را تهیه و مشاهده نمایید تا بتوانید به تصمیمات بهتری در زمینه مهاجرت خود دست پیدا نمایید.

اقامت پس از تحصیل در اتریش

دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه های اقامت پس از تحصیل در اتریش، سرمایه گذاری در این کشور است. البته این فرایند برای افراد دارای تمکن مالی و افرادی که دارای شناخت کافی از سرمایه گذاری در اتریش و بازار اروپا هستند، مناسب می باشد. کشور اتریش یکی از کشورهای بسیار امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری خارجی است و دولت این کشور از سرمایه گذاران خارجی به خوبی حمایت می نماید. یکی از روش های اخذ اقامت پس از تحصیل در اتریش اقامت خودحمایتی یا تمکن مالی می باشد که در ان فرد باید نشان دهد دو یا سه ملک دارد و دارای درامد و گردش حساب ماهیانه حداقل 2500 یورو است و به ازای خود و هر کدام از اعضای خانواده حدود 20 هزار یورو در حساب خود تمکن مالی دارد البته در این روش فرد اجازه کار ندارد و بیشتر به افراد بازنشسته پیشنهاد می گردد. یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در اتریش ایجاد اشتغال و منفعت برای این کشور و یا به عبارتی ثبت شرکت با حداقل سرمایه 100 هزار یورو است، که امکان دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش را برای سرمایه گذاران فراهم می نماید. همچنین امکان دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش با ثبت شرکت و کار در همان ان شرکت امکان پذیر می باشد، که سرمایه مورد نیاز این فرایند کمتر و درحدود 35 هزار یورو است. در صورت موفقیت، سرمایه گذار می تواند پس از حدود 5 سال جهت دریافت اقامت دائم اتریش و سپس پاسپورت اقدام نماید.

دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش از سایر روش های ممکن

علاوه بر روش های فوق، روش های دیگری نیز برای دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش امکان پذیر است که از جمله آن ها می توان به ازدواج، تولد و پناهندگی اشاره کرد:

  • اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق ازدواج

اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق ازدواج با یک تبعه اتریشی نیز امکان پذیر است. سن قانونی ازدواج در این کشور 18 سال است اما افراد 16 تا 18 سال با اجازه خانواده و یا قیم خود می توانند اقدام به این کار نمایند. اما این فرایند تا حدودی پیچیده بوده و دارای شرایط آسانی نیست. متقاضیان اخذ اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق ازدواج باید 6 سال با همسر اتریشی خود زندگی کنند و اثبات نمایند که 5 سال به صورت مداوم در کشور اتریش حضور داشته اند. از جمله شرایط دیگر جهت دریافت اقامت و تابعیت اتریش از طریق ازدواج تسلط به زبان آلمانی، عدم سوء پیشینه، داشتن تمکن مالی مناسب و همچنین کسب موفقیت در آزمون دریافت تابعیت اتریش است. این مقاله توسط موسسه ملک پور تنظیم شده است و هرگونه کپی برداری از این متن بدون ذکر منبع شرعاٌ و قانوناٌ حرام خواهد بود.

  • اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق تولد

قوانین کشورهای مختلف جهت اعطای تابعیت از طریق تولد به دو قانون خاک و خون تقسیم می شوند. اما لازم به ذکر است که بیشتر کشورهای جهان از قانون خون پیروی می نمایند، که در این قانون فرزندان با توجه به تابعیت یکی از والدین خود می توانند به تابعیت آن کشور دست پیدا نمایند. برخی از کشورها نیز، بیشتر کشورهای مهاجر پذیر، از قانون خاک پیروی می کنند که در آن کودک متولد شده بدون در نظر گرفتن تابعیت والدین، به تابعیت کشوری که در آن متولد شده است دست پیدا می کند. اما نکته جالب توجه این که دریافت تابعیت توسط فرزند، هیچ سود تابعیتی برای والدین نخواهد داشت. در کشور اتریش سیستم تابعیت بر اساس خون است و در نتیجه در صورتی که افراد فاقد تابعیت اتریش در این کشور صاحب فرزندی شوند نمی توانند از این طریق به اقامت دائم و تابعیت اتریش دست پیدا نمایند.

  • اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق پناهندگی

یکی از روش های غیر قانونی و غیر معقول برای دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش، اقامت پس از تحصیل در اتریش از طریق پناهندگی است. همانگونه که ذکر گردید کشور اتریش کشوری بسیار مناسب جهت مهاجرت بوده و شرایط قانونی بسیار مناسبی را برای مهاجران فراهم نموده است. تحصیل در اتریش راه های دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش را از طرق مختلف کاری، سرمایه گذاری، ازدواج، ثبت شرکت و غیره فراهم می نماید و لذا اخذ اقامت اتریش از طریق پناهندگی امری بسیار غیر منطقی بوده و خطرات جبران ناپذیری به همراه دارد. اما در کل کشور اتریش نیز در این زینه همانند سایر کشورها دارای قوانین خاص خود می باشد. بر اساس قوانین موجود در اتریش در خصوص پناهندگی افرادی که قصد دریافت اقامت اتریش از این طریق را دارند باید بلافاصله در لحظه ورود به این کشور درخواست خود ر ارائه نمایند. این درخواست توسط اداره مربوط به امور پناهندگان بررسی و رد یا قبول می گردد. این پروسه گاهی مواقع شش ماه و یا حتی بیشتر به طول می انجامد و افراد باید تا دریافت پاسخ از جانب دولت اتریش صبر نمایند. لازم به ذکر است که موسسه ملک پور هیچ مشاوره ای در زمینه پناهندگی ارائه نمی نماید و این اطلاعات صرفاٌ جهت بالا بردن آگاهی متقاضیان اقامت پس از تحصیل در اتریش است. متقاضیان این کار بهتر است قبل از اقدام با کارشناسان و مشاورین مجرب مؤسسات مهاجرتی معتبر ارتباط برقرار نموده و از مشاوره این افراد مجرب بهره مند گردند و با اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت خود از طرق قانونی تصمیم گیری نمایند.

نحوه کاریابی پس از تحصیل و معرفی موسسات کاریابی در اتریش

به دانشجویان در حال تحصیل رایگان در اتریش و یا در حال تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش، فرصت داده می شود که پس از فارغ التحصیلی به جستجوی کار پس از تحصیل در اتریش پرداخته و شغل مرتبط با رشته خود را بیابند. راه های مختلفی جهت کاریابی در کشور اتریش وجود دارد که عبارتند از روزنامه، ادارت کاریابی و وبسایت ها و موسسات کاریابی. یکی از رایج ترین روش های یافتن کار پس از تحصیل در اتریش جستجو در میان آگهی های روزنامه ها است. از جمله این روزنامه ها در اتریش عبارتند از:kurier، derstandard، diepresse، krone، nachrichten. ادارت کاریابی موجود در برخی از دانشگا ه ها و یا در دفاتر دولتی سطح شهر می توانند به متقاضیان کار پس از تحصیل در اتریش کمک نمایند که به کار هنگام تحصیل در اتریش بپردازند و پس از فارغ التحصیلی نیز کار خود را ادامه دهند و یا اینکه پس از فارغ التحصیلی کار جدیدی مرتبط با رشته خود بیابند. اما یکی از راه های کاریابی که امروزه بسیار رایج می باشد، استفاده از وبسایت های کاریابی مرتبط با موسسات کاریابی است. با ارائه مدارک خود به این وب سایت ها می‌توان به جستجوی شغل مورد نظر خود در اتریش پرداخت. این وبسایت ها بر اساس مدارکی که شما به آن ها ارائه می نمایید به جستجوی کار برای شما پرداخته و در صورت یافتن شغل مور نظر شما، وقت مصاحبه با کارفرما را برای شما تعیین می نمایند. برخی از این وب‌سایت ها عبارتند از:

  • europa.eu
  • at
  • at
  • at
  • xpatjobs.com

هزینه های زندگی در کشور اتریش

برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی از طرق مختلف نظیر اقامت پس از تحصیل در اتریش و تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم اتریش را دارند، داشتن اطلاعات و آگاهی یافتن از هزینه های زندگی در آن کشور موضوع بسیار با اهمیتی خواهد بود. با وجود این که کشور اتریش یکی از بهترین و ثروتمندترین کشورهای اروپایی از نظر کیفیت زندگی و بالا بودن رفاه اجتماعی می باشد، با این وجود هزینه زندگی در این کشور زیبا بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر کشورهای اروپایی دیگر می باشد. همانگونه که در تمامی کشورهای جهان این مورد ثابت شده است، هزینه زندگی هر شخصی در وابستگی به سبک، استایل و محل زندگی شخص است. هزینه زندگی در کشور اتریش حدود 900 الی 1000 یورو در ماه است که با توجه به تعداد نفرات خانواده این هزینه افزایش اندکی خواهد داشت. در جداول موجود زیر هزینه برخی از اقلام زندگی و هزینه اسکان در کشور اتریش ارائه گردیده است:

 

یک وعده غذایی در رستوران

12 یورو

سیب (ا کیلوگرم)

2.25 یورو

مک دونالد

8 یورو

موز (1 کیلوگرم)

1.75 یورو

شیر (1 لیتر)

1.12 یورو

پیاز (1 کیلوگرم)

1.41 یورو

پنیر محلی

11.76 یورو

سیب زمینی (1کیلوگرم)

1.39 یورو

برنج سفید (1کیلوگرم)

1.85 یورو

آب معدنی (1.5 لیتر)

0.62 یورو

تخم مرغ (12 عدد)

2.85 یورو

گوجه (1کیلوگرم)

2.37 یورو

سینه مرغ (1 کیلوگرم)

1.35 یورو

پرتقال (1کیلوگرم)

2.41 یورو

گوشت (1 کیلوگرم)

15.87 یورو

یک پاکت سیگار

5.50 یورو

 

هزینه های خرید و اجاره ملک در اتریش نیز به شرح زیر می باشد: 

 

اجاره آپارتمان تک خوابه در مرکز

737 یورو

اجاره آپارتمان تک خوابه در خارج از مرکز

579 یورو

اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز

1.339 یورو

اجاره آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز

1.027 یورو

خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز

5.041 یور

خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز

3.577 یورو

 

اخذ اقامت و تابعیت اتریش پس از تحصیل

امکان دست یابی و اقامت دائم و تابعیت کشور اتریش و تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم اتریش از طریق تحصیل وجود ندارد. در واقع تحصیل در کشور اتریش راهی برای اشتغال به کار پس از فراغت از تحصیل و دست یابی به بازار کار این کشور می باشد. متقاضی اقامت پس از تحصیل در اتریش با اشتغال به کار در اتریش می تواند موفق به دریافت ویزای کاری شود. این ویزا در ابتدا دارای اعتبار یک سال، سپس دو سال و پنج سال خواهد بود. در صورتی که متقاضی اقامت پس از تحصیل در اتریش 5 سال در این کشور مشغول به کار بوده و بیمه و مالیات پرداخت نماید می تواند جهت دریافت اقامت دائم اقدام نماید. اما جهت دریافت تابعیت، 5 سال باید از زمان دریافت اقامت دائم گذشته باشد تا متقاضی بتواند جهت دریافت پاسپورت اتریش اقدام کند. از جمله شرایط لازم برای دریافت تابعیت اتریش عبارتند از: عدم سوء سابقه کیفری، اثبات تمکن مالی و داشتن درآمد در شش سال گذشته به صورت منظم، داشتن مهارت در زبان آلمانی و همچنین دانش کافی در خصوص فرهنگ، تاریخ و سیستم دموکراتیک اتریش.


سوالات متداول راجع به اقامت پس از تحصیل در اتریش

✅ کشور اتریش در دریافت تابعیت از طریق تولد از کدام اصل پیروی می نماید؟

کشور اتریش در اعطای تابعیت از طریق تولد از قانون خون پیروی می نماید و یکی از والدین کودک باید دارای تابعیت اتریشی باشد.

✅ کم هزینه ترین روش جهت دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش کدام است؟

دریافت ویزای کار کم هزینه ترین روش دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش است.

✅ حداقل سرمایه برای کارافرینی و دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش جهت دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش چقدر است؟

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت جهت دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش 100 هزار یورو است.

✅ اقامت دائم اتریش پس از چند سال اشتغال در این کشور امکان پذیر است؟

دریافت اقامت دائم اتریش پس از 5 سال کار و پرداخت بیمه و مالیات در اتریش امکان پذیر است.


_____________سخن پایانی درباره اقامت پس از تحصیل در اتریش_____________

اقامت پس از تحصیل در اتریش، تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم اتریش و اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری دراین مقاله مورد بررسی قرار گرفت. کشور اتریش با توجه به نظام آموزشی عالی، پاسپورت دارای اعتبار و کیفیت سطح بالای زندگی، بسیار مورد توجه متقاضیان اقامت پس از تحصیل در اتریش است. سرمایه گذاری، اشتغال به کار، ازدواج و تولد از جمله راه های دریافت اقامت پس از تحصیل در اتریش می باشند که به جزئیات مرتبط با هر یک پرداختیم. در صورتی که متقاضی اقامت پس از تحصیل در اتریش 5 سال در این کشور مشغول به کار باشد و بیمه و مالیات پرداخت نماید به اقامت دائم کشور اتریش، و 5 سال بعد از دریافت اقامت به تابعیت اتریش دست پیدا می نماید. در صورت وجود هرگونه ابهامی در این زمینه و در خصوص تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم اتریش می توانید با تماس تلفنی با مجموعه و یا تکمیل فرم تماس، از مشاوره تلفنی رایگان موسسه ملک پور بهره مند گردیده و یا سوالات خود در بخش انتهایی همین مقاله مطرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
ستار کریمی
سلام. من در مورد اقامت پس از تحصیل در اتریش نگران هستم. سوالم این هست که آیا بعد از تحصیل همه دانشجویان 6 ماه فرصت را دارند تا در اتریش بمانند و دنبال کار بگردند؟ یا این فرصت مخصوص دانشجویان نمونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت.دوست گرامی، اقامت پس از تحصیل در کشور اتریش به مدت 1 سال است که به تمام فارغ التحصیلان تعلق می گیرد و ارتباطی با سطح تحصیلات شخص ندارد.
مشاوره رایگان