گرفتن پذیرش تحصیلی در آمریکا و تدریس همزمان زبان انگلیسی، 25 ساله، دارای آیلتس 7 و تافل 90

3 مهر 1399 2 پاسخ

سلام. من آیلتس 7 و تافل 90 دارم. به زودی اعتبار مدرک زبانم تمام میشه. چون زبان انگلیسی بلدم تصمیم گرفتم برای آمریکا و دانشگاه ریورساید پذیرش بگیرم. ولی نمی دونم چطوری می تونم این کارو انجام بدم. یه سوال دیگه هم که دارم اینه که من تو دوره تحصیلم که مهندسی کامپیوتر بوده، تدریس زبان هم میکردم. الان می تونم هم پذیرش بگیرم تحصیلی بگیرم هم آمریکا تدریس زبان کنم؟ 25 سال دارم و مدرک لیسانسم رو 7 سال طول کشید تا گرفتم.

3 مهر 1399
پاسخ توسط عزیزی :

با سلام و عرض ادب دوست عزیز اینکه شما در حین تحصیل بتوانید کار کنید منع قانونی ندارد و دانشجو اجازه کار دارد. منتها اینکه شما صد در صد می توانید کار پیدا کنید بستگی به توانایی شما دارد و یکی از کارهایی که می توانید انجام بدهید چون سطح زبان خوبی دارید اموزش زبان به دانشجویان بین المللی مثل خودتان می تواند باشد که برعکس شما سطح زبان خوبی ندارند. موق باشید.

3 مهر 1399
پاسخ توسط حسینی :

عرض ادب شما با توجه به رزومه ای که دارید امکان مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل رو دارید. ولی منظور شما از تدریس واضح نیست. قاعدتا برای شما امکان داشتن کار دانشجویی در کنار تحصیل وجود داره ولی بسته به مقطع تحصیلیتون؛ مدت زبانش می تونه محدودیت داشته باشه. ضمنا تدریس انگلیسی در یک کشور انگلیسی زبان شاید خیلی مورد نیاز نباشه موفق باشید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان