کشور و روش مناسب سرمایه گذاری با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه،۴۸ ساله

21 فروردین 1399 5 پاسخ

با سلام. ۴۸ سالمه،۲۰ میلیارد سرمایه دارم. دانشجوی لیسانس حقوق هستم. قصد سرمایه گذاری دارم. چه روش و کشوری رو پیشنهاد میکنید؟

21 فروردین 1399
پاسخ توسط A.beigi :

سلام وقت بخیر، برای پروژه های سرمایه گذاری شما روش ها و کشورهای مختلفی را پیش رو دارید. از سرمایه گذاری ازطریق کار افرینی در ایالات مختلف کانادا مثل بریتیش کلمیبا گرفته تا خرید ملک و ثبت شرکت در کشورهایی مانند پرتغال، سوئیس و اتریش. همچنین برخی روش ها هستند که شما نیازی به انتقال سرمایه هم ندارید که به روش های سرمایه داری معروف هستند و برای کشورهایی مانند اتریش و فرانسه میتونید اقدام کنید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه و داخلی 120 تماس بفرمایید.

21 فروردین 1399
پاسخ توسط tlu :

سلام و عرض ادب دوست گرامي روش هاي سرمايه گذاري بسياري براي شما وجود دارد و شما در كشورهاي محتلفي مي توانيد با خريد ملك و يا ثبت شركت موفق به اخذ اقامت و همچنين سرمايه گذاري نماييد.ثبت شركت در كشورهايي نظير اتريش،سوئيس و پرتغال و همچنين خريد ملك در كسورهايي نظير پرتغال،يونان و اسپانيا و همچنين انواع پروسه هاي كارآفريني در ايالات مختلف كانادا بزاي شما ميسر است.همچنين پروسه هاي خود حمايتي و تمكن مالي نيز به شما دوست گرامي توصيه مي شود كه شما در ابتدا با نشان دادن دارايي خود در ايران مي توانيد اقامت كشورهايي نظير سوئيس،اتريش و فرانسه را دريافت نماييد و بعد از ورود با شناخت كامل و اطمينان كافي سرمايه گذاري نمود.براي كسب اطلاعات بيشتر با موسسه تماس گرفته و مساوره رايگان تلفني دريافت نماييد.

23 فروردین 1399
پاسخ توسط خداداد :

سلام و عرض ارادت. دوست گرامی با سرمایه 20 میلیاردی شرایط مهاجرت را به خوبی دارید و سرمایه گذاری هایی مثل خرید ملک پرتغال و اسپانیا و یا خودحمایتی سوییس و اتریش پیشنهاد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

23 فروردین 1399
پاسخ توسط پریسا صفری :

درود دوست عزیز روش های سرمایه گذاری اعم از کار آفرینی، خرید ملک و خودحمایتی در کشورهایی نظیر اتریش، فرانسه، پرتقال، کانادا، نیوزلند، اسپانیا، یونان و سوئیس اقدام پذیر است منتها شروط هر روش متغیر می باشد. ضمن اینکه تمامی شرایط شما اعم از سابقه کار، وضعیت تعهل و سطح زبان باید مورد بررسی قرار گیرد. پیشنهاد می شود با موسسه تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

24 فروردین 1399
پاسخ توسط مشاور MIE :

سلام اگر سوابق مدیریتی بیزنس داشته باشید می توانید در کانادا برای کارآفرینی اقدام کنید، در کشور های پرتغال یونان و اسپانیا می توانید برای خرید ملک اقدام نمایید و یا برای ثبت شرکت و یا خرید فرانچایز ها در کانادا و اتریش و سوئیس نیز اقدام نمایید، این کشور ها برای سرمایه گذاری مناسب بوده و استانداردهای لازم را دارند.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان