کار آرایشگری در کانادا

6 اردیبهشت 1400 5 پاسخ

سلام می خواستم بدونم کار در کانادا برای آرایشگری به چه صورت هست؟

7 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام دوست عزیز مهاجرت کاری به کانادا از طریق سیستم اسکیل ورکر صورت می گیرد. در این سیستم که بر اساس امتیاز بندی است داشتن مدرک تحصیلی ،سابقه کار مرتبط با تحصیلات، سطح زبان و سن بسیار مهم می باشد. لذا برای ورود از طریق شغل ارایشگری ممکن است شانس بالایی نداشته باشید. شما می توانید از طرق دیگر به کانادا ورود کرده و سپس به این حرفه مشغول شوید.

7 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط ریحانه :

دوست عزیز پروسه اقامت کاری کانادا بر اساس یک سیستم امتیازبندی است شما می بایست در مراحل اولیه این روش از تحصیلات دانشگاهی و کار مرتبط با تحصیلاتتان امتیاز دریافت نمایید تا واجد شرایط برای این روش باشید پیشنهاد می شود با کمک مشاورین طرق دیگر را بررسی کنید

7 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط anahita31 :

سلام و عرض ادب وقت بخیر شما برای مهاجرت ارایشگری باید پیشنهاد شغلی یا جاب افر داشته باشید از یک کارفرما در ان کشور تا بتوانید ویزای کار دریافت کنید

7 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت کاری به کانادا داشتن مدرک دانشگاهی و سابقه کار مرتبط با آن الزامیست. متاسفانه با مدارک آرایشگری نمی توان برای ویزای کاری درخواست داد. لطفا با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران از طریق تماس تلفنی رایگان شما را راهنمایی کنند.

7 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط Khorshid :

سلام دوست عزیز شما باید از طریق برنامه های مهاجرتی مثل تحصیل اسکیل ورکر و سرمایه گذاری برای کانادا اقدام کنید که اول اقامت بگیرید و بعد از آن در زمینه آرایشگری کار کنید. دوست عزیز بهتر بود در مورد سن تحصیلات سابقه کار سطح زبان و داراییتون هم بفرمایید که بهتر می توانستیم به شما مشاوره دهیم.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان