مهاجرت به آلمان با مدرک فوق دیپلم مکانیک، 39 ساله

10 اسفند 1399 4 پاسخ

سلام من فوق دیپلم مکانیک هستم ۳۹ سالم هست دارم روی یادگیری زبان آلمانی کار می کنم. به نظر شما از چه طریق وارد کشوری مثل آلمان شوم؟

11 اسفند 1399
پاسخ توسط فرزانه محمودی :

سلام دوست عزیز. شما با اخذ ویزای جاب سیکر آلمان که ویزای جستجوی کار 6 ماهه است می توانید برای کاریابی در آلمان اقدام نمایید

11 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز از روش های مهاجرتی ممکن، روش کار در آلمان می تواند برای شما گزینه مناسب باشد. ولیکن نیازمند ارائه اطلاعات دقیقتری از سوی شما می باشد. از جمله سابقه کار شما که بسیار در این موضوع اهمیت خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمائید.

11 اسفند 1399
پاسخ توسط قاسمی :

سلام دوست عزیز شما با توجه به شرایطی سنی که دارید بهتر می باشد از طریق کار یا بحث سرمایه گذاری وارد آن کشور شوید برای بررسی شرایط خود می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

11 اسفند 1399
پاسخ توسط معین :

سلام دوست عزیز شما میتونید برای اخذ اقامت این کشور از طریق ویزای جستجوی کار و یا ویزای کاری اقدام کنید. به این شکل که برای ویزای جستجوی کار با ارائه مدرک زبان ب1 آلمانی وارد این کشور می شید و به دنبال کارفرما می گردید و اگر هم قبل از این بتونید از کارفرمای المانی جاب افر بگیرید از ابتدا با ویزای کار وارد بشید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان