کار در آلمان و مدرک زبان موردنیاز

28 دی 1398 7 پاسخ

سلام لطفا در خصوص نحوه دریافت ویزای جست جوی کار آلمان توضیحی بفرمایید؟ زبان آلمانی b1 مورد نیاز است یا b2 ؟ متشکرم

29 دی 1398
پاسخ توسط مهدی :

سلام و عرض ادب برای اخذ این ویزا می بایست حداقل یک مدرک لیسانس در رشته های مورد نیاز بازار کار آلمان، حداقل مدرک B1 زبان آلمانی و 3 الی 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی داشته باشید.

29 دی 1398
پاسخ توسط علیرضا :

سلام برای اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان باید حداقل لیسانس داشته باشید ، حداقل چند سال سابقه کار مرتبط با رشته داشته باشید و زبان انگلیسی در حد ایلتس 6.5 و یا آلمانی در حد B1 باید مسلط باشید.

30 دی 1398
پاسخ توسط e.f :

سلام دوست عزیز شرایط لازم برای اخذ ویزای کار، حداقل لیسانس، مرتبط با رشته تحصیلی حداقل ۳ سال سابقه کار و مدرک زبان b1 المانی می بایست داشته باشید تا برای شما ویزا صادر شود.

30 دی 1398
پاسخ توسط نوروزی :

سلام بر شما دوست عزیز ویزای جستجوی کار المان یک ویزای شش ماهه است که با اخذ میتوانیدبا قرارگرفتن در محیط به طور مستقیم به دنبال کار مورد نظر بگردید. و سطح زبان شما میبایست در حد B1المانی باشد

30 دی 1398
پاسخ توسط Sahar :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای ویزای جستجو کار شما حداقل به لیسانس نیاز دارید، سن شما باید زیر 40 سال باشد و مدرک زبان آلمانی در سطح b1 ارائه دهید. سابقه کاری شما نیز در دریافت این ویزا تاثیر گذار خواهد بود.

1 بهمن 1398
پاسخ توسط a.hassas :

سلام و عرض ادب شما می توانید با اخذ مدرک زبان B1 آلمانی برای ویزای جست و جوی کار آلمان اقدام بفرمایید.

1 بهمن 1398
پاسخ توسط tlu :

سلام و عرض ادب دوست عزيز براي دريرفت ويزاي جستجوي كار آلمان بايد حداقل مدرك تحصيلي شما ليسانس باشد و سوابق كاري مرتبط با رشته تحصيلي خود داشته باشيد و مدرك زبان مورد نياز b1 مي باشد.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان