کار تحصیل آلمان

9 اردیبهشت 1400 12 پاسخ

سلام من میخواهم برای رشته مکاترونیک که فرمودید اقدام کنم چه مدارکی برای شروع کار نیاز دارم؟

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط امامی :

سلام دوست عزیز مدارک تحصیلی و شناسایی مثل پاسپورت برای شروع کار مورد نیاز است چنانچه با موسسه قرارداد ببندید لیست مدارک به طور کامل به شما ارائه خواهد شد

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط reazei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت اقدامات اولیه می بایست نمره زبان در سطح حداقل A2 آلمانی ارائه دهید، هرچند می توانید پس از اقدامات اولیه جهت این موضوع اقدام نمایید ولیکن جهت استارت کار می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل نمائید.

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز در صورتی داشتن شرایط سنی مناسب (18 تا 24 سال) و قبولی در کنکور سراسری می توانید برای کار تحصیل این رشته اقدام نمایید. لطفا با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران از طریق تماس تلفنی رایگان شما را راهنمایی کنند.

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط صحرایی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می بایست مدرک c1زبان المانی و معدل دیپلم بالایی داشته باشید. البته شما می توانید با ارایه مدرک a2المانی برای دوره فاندیشن اقدام کنید و زبان خود به سطح مورد نظر برسانید دوره فاندیشن به صورت انلاین برگزار میگردد. سن شما برای اخذ ویز بسیار مهم است.

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط Khorshid :

سلام دوست عزیز شما دیپلم ۱۲ ساله داشته باشید و حداقل مدرک زبان آلمانی a2 باید ارائه بدید. علاوه بر این قبولی در کنکور سراسری نیاز است. می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا شمارو راهنمایی کنند

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام دوست عزیز برای اقدام از طریق دوره کار تحصیل آلمان شما باید در وبینار مربوط به آن ثبت نام بفرمایید. با موسسه تماس بگیرید تا همکاران شما را در این خصوص راهنمایی نمایند.

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط صفری :

درود بر شما دوست عزیز در خصوص ارائه مدارک برای کار تحصیل المان مد نظر داشته باشید که سطح زبان المانی با نمره بالا حائز اهمیت است. هم چنین سن شما باید مناسب باشد. پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس بگیرید.

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط M.F :

دوست عزیز سلام شما برای ورود به این رشته در دوره های کار و تحصیل آلمان نیاز به قبولی کنکور و یا اینکه دانشجو باشید دارد و همچنین مدرک زبان آلمانی در سطح C1 یا B1 را دارد. برای بررسی شرایط خود می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط anahita31 :

سلام و عرض ادب وقت بخیر شما باید سن مناسب و سطح زبان المانی خوبی داشته باشید البته امکان پذیرش با دوره فاندیشن هم وجود دارد با توجه به ظرفیت محدود این روش پیشنهاد میشود با مشاوران تماس بگیرید

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط آرین :

با سلام و عرض ادب. کارتحصیل آلمان در رشته مکاترونیک با احراز شرایط قابل انجام است. مدرک دیپلم 12 ساله و قبولی کنکور لازم است. مهارت زبان هم نیاز است اما با شرایطی می توان از دوره های زبان استفاده نمود. برای بررسی دقیق تر لازم است با کارشناسان موسسه بصورت رایگان تماس برقرار نمائید.

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط سپیده :

درود بر شما دوست عزیز برای شرکت در دوره های کار تحصیل المان می بایست در وبینار گروهی شرکت نمایید تا یکی از اساتید موسسه ملک پور صفر تا صد این پروسه را خدمت شما عزیزان توضیح دهند در بخش ارتباط با ما فرم مشاوره رو پر کنید تا مشاورین تماس بگیرند تا شرایط وبینار را خدمتتون توضیح دهند

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط سارا :

سلام و عرض ادب دوست عزیز در ابتدا شما می بایست در وبینار کار تحصیل آلمان شرکت نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان