هزینه و طول دوره زبان آلمانی در مجارستان و امکان کار پس از پایان دوره زبان در این کشور

2 بهمن 1398 7 پاسخ

سلام. روز بخیر. هزینه ها و طول دوره زبان که در کشور مجارستان برگزار می شه چقدر هست و آیا بعد از این دوره، امکان کار در کشور مجارستان هست؟ ممنون

2 بهمن 1398
پاسخ توسط علی :

سلام و عرض ادب طول دوره زبان یک ساله می باشد و معمولا 6 تا 7 هزار یورو هزینه دوره تحصیل زبان می شود. در طول دوره و بعد از دوره امکان کار کردن در صورتی که پیشنهاد کاری داشته باشید وجود دارد.

2 بهمن 1398
پاسخ توسط سیف اله پور :

سلام و عرض ادب هزینه های تحصیل در مجارستان 5400 یورو هست و 2 تا کورس 5 ماهه هستش

2 بهمن 1398
پاسخ توسط مرضیه اسماعیلی :

سلام و وقت بخیر ویزای دوره زبان مجارستان 1 ساله می باشد و طول دوره شما 10 ماهه است. هزینه تحصیل بین 5 تا 7 هزار یورو برای کل دوره می باشد. شما به واسطه دوره زبان این فرصت را دارید تا به کاریابی بپردازید و در صورت پیدا نمودن شغل ویزای خود را تبدیل به ویزای کاری نمایید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط e.f :

سلام دوست عزیز طوره دوره ۹ ماهه است و هزینه آن بین ۶ تا ۷ هزار یورو می باشد. پس از تحصیل کار که پیدا کردید می توانید نوع اقامت را به اقامت کاری تبدیل کنید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط Saba :

سلام و عرض ادب، دوست عزیز دوره زبان مجارستان حدودا یک ساله و هزینه آن در حدود 5،6 هزار یورو است و در صورت کاریابی در این کشور می توانید اقامت بلند مدت این کشور را اخذ نمایید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط سادات :

سلام و عرض ادب در صورتی که پیشنهاد کاری مناسب داشته باشید امکان تغییر ویزا از تحصیلی به کاری وجود دارد. هزینه دوره زبان که 9 ماه هست به میزان حدود 6-7 هزار یورو هست.

5 بهمن 1398
پاسخ توسط فرزان قنبری :

بله امکان کاریابی هم هست به هنگام تحصیل دوره زبان آلمانی و هزینه دوره ها یک ساله حدود 6 7 هزار یورو ممکنه باشه.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان