میزان سرمایه لازم جهت خرید فرانچایز برگرکینگ در سن 35 سالگی و 15 سال سابقه مدیریت فست فود

2 بهمن 1398 6 پاسخ

با عرض سلام. من 35 ساله هستم و 15 سال هست که مدیریت یک فست فود را دارم. میزان سرمایه ای که برای خرید فرانچایز برگرکینگ لازم هست چه مقداره؟ با تشکر فراوان.

2 بهمن 1398
پاسخ توسط t.mohebi :

سلام و وقت بخیر. برای برگرکینگ باید یک سرمایه در حد 200 الی 300 هزار یورو داشته باشید. موفق باشید

2 بهمن 1398
پاسخ توسط tlu :

سلام و عرض ادب دوست گرامي به سبب سرمايه گذاري از طريق خريد فرانچايز، حداقل بايد ١٠٠ الي١٥٠هزار يورو دارا باشيد و به صورت كلي از ١٠٠هزار يورو به بالا خواهد بود.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط Behaminkarimi :

سلام وقت بخیر شما سابقه کار خوبی در این زمینه دارید و به راحتی می توانید فرانچایز کنید،ولی مبلغ و میزان سرمایه گذاری شما ارتباط مستقیم با محل آن دارد و نسبت به کشور،شهر و حتی موقعیت مکانی داخل شهر ،میزان سرمایه گذاری متفاوت خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین در تماس باشید

3 بهمن 1398
پاسخ توسط سادات داخلی 154 :

سلام و عرض ادب بسته به اینکه بخواید چه نمایندگی ای بگیرید متفاوت هست. مثلا نمایندگی مک دونالد 1 میلیون یورو هست و نمایندگی ساب وی 200 الی 300 هزار یورو هست در صورتی که از پس این هزینه ها بربیاید براتون امکان پذیر است.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط فرزان قنبری :

سلام و عرض ادب خب توی کشورهای مختلف متفاوت است و نمیشه سرمایه ثابتی رو اعلام کرد ولی حداقل 50 هزار یورو توی اروپا باید در نظر داشته باشید.

5 بهمن 1398
پاسخ توسط hamid azizi :

با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای پاسخ به سوال شما نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از مدرک تحصیلی، میزان دارایی و وضعیت تجرد شما هستیم. باتوجه به اینکه فرانچاز حرید نمایندگی می باشد شما در ابتدا نیازمند به اخذ اقامت هستید و بدون داشتن اقامت نمی توانید فرانچایز بکنید. پس اول باید شرایط شما برای دریافت اقامت برسی شود. برای برگرکینک هم شما حدقال باید 200 تا 250 هزار یورو سرمایه گذاری انجام بدهید. موفق باشید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان