مهاجرت هنرمند گرافیست با ۴۲ سال سن،۱۶ سال سابقه کار، دارای شرکت و درآمد مستقل

8 تیر 1399 3 پاسخ

سلام. ۴۲ سال دارم و بیشتر از ۱۶ سال هست که در حرفه گرافیک فعالم. شرکت مستقل خودم رو دارم و چند نمایشگاه فردی و گروهی هم برگزار کردم. برای مهاجرت به چه کشورهایی می توانم از این مزیت ها استفاده کنم؟

9 تیر 1399
پاسخ توسط Askari :

سلام و عرض. سایر شرایط شما نیز باید بررسی سود میزان پشتوانه مالی، سطح زبان و... نیز مهم است. برنامه های کاری،تحصیلی، سرمایه گذاری قابل بررسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

10 تیر 1399
پاسخ توسط خورشیدوند :

با سلام دوست عزیز شما می توانید برای ویزای هنرمندان کشورهای اتریش و کانادا اقدام کنید. این دو کشور هستند که به هنرمندان ویزا اعطا می کنند. شرایط اخذ ویزای هنرمندان به این صورت است که شما باید سابقه ی کار هنری داشته باشید و اثبات کنید که از فعالیت هنری خود می توانید درامد کسب کنید. پیشنهاد میکنم با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و شما هم از مشاوره های رایگان آنها بهره ببرید.

10 تیر 1399
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید برای اخذ ویزای هنرمندان اتریش یا کانادا اقدام نمایید. درصورت داشتن تمکن مالی کافی میتوانید از طریق روش های خودحمایتی یا سرمایه گذاری در کشورهای مختلفی نیز اقدام نمایید. بهتر است با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران از طریق تماس تلفنی رایگان شما را راهنمایی کنند.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان