مهاجرت زوج شاغل ۴۰ ساله، کارمند کانون پرورش فکری و پرستار، دارای یک فرزند ۲ ساله

19 فروردین 1399 2 پاسخ

سلام. خسته نباشید. سال نو مبارک. من ۴۰ سالمه. ازدواج کردم و یه دختر دو ساله دارم. لیسانس اقتصاد از دانشگاه آزاد شهرستان دارم، اما خیلی ساله که استخدام کانون پرورش فکری هستم. تخصص اصلیم هم در ساخت عروسک های غول پیکر هست‌. تو دوره های آموزشی ویژه که خارج از کشور برگزار میشد در این مورد شرکت کردم. درواقع این عروسکها خاص هستند‌. خانم هم پرستاره،۳۸ سالشه و از ۲۲سالگی استخدام بوده. بهتره من برای مهاجرت اقدام کنم یا خانمم؟ من برای مهاجرت، باید در چه زمینه کاری دنبال کار باشم؟ ممنون از راهنماییتون.

19 فروردین 1399
پاسخ توسط عابدی :

با سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اقدام از طرق معادل سازی همسر شما، اقامت هنرمندان از طریق فعالیت های هنری شما و همچنین ویزاهای تحصیلی وجود دارد. اما برای بررسی دقیق تر شرایط شما و تعیین مسیر مهاجرتی نیاز هست با موسسه تماس بگیرید.

21 فروردین 1399
پاسخ توسط راضیه خورشیدوند :

با سلام دوست عزیز شما از طریق همسرتون و از طریق دوره ی زبان می توانید به کشورهایی مثل دانمارک، سوئد و اتریش مهاجرت کنید و پس از اینکه همسرتون پروسه ی معادل سازی مدرکش را طی کرد می تواند مشغول بکار شود. از طریق تحصیل و همینطور اقامت هنرمندی نیز می توانید مهاجرت کنید ولی بهتر است شرایطتون دقیقتر بررسی شود پیشنهاد میکنم با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان