مهاجرت در سن 31 سالگی با مدارک فنی حرفه ای متعدد و سابقه کار

25 آبان 1399 5 پاسخ

ضمن عرض سلام و خسته نباشید. من با 31 سال سن، مدارک فنی حرفه ای زیادی دارم. مدارک آرایشگری، مربی رزمی، پرستار و تکنسین داروخانه دارم و سابقه کار هم دارم. هدفم مهاجرت هست. با چه روش و کدام یک از این مدارک بهتره مهاجرت کنم؟

26 آبان 1399
پاسخ توسط مقداد عدالت خواه :

سلام و عرض ادب متقاضی محترم . امکان مهاجرت کاری برای شما برای کشور هایی که ویزای کاری به ما ایرانیان می دهند انچنان فراهم نیست چرا که نیاز به مدرک لیسانس دارند. برای کیس شما بهترین راه مهاجرت راه مهاجرت تحصیلی و سپس رسیدن به کار می باشد. در برخی کشور های دنیا همچون هلند - اتریش - فنلاند - قبرس و . . . می توانید مهاجرت نمایید.

26 آبان 1399
پاسخ توسط ریحانه :

سلام دوست عزیز سن، دارایی و سطح زبان شما در انتخاب مسیر سهم بسزایی دارد در خصوص اخذ ویزای کار سوابق شغلی می بایست مرتبط با تحصیلات اکادمیک باشد لذا مدارکی که شما اخذ نموده اید پس از ورود به کشور مقصد برای کاریابی به کمکتان می اید

28 آبان 1399
پاسخ توسط کاویانی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز، داشتن مدارک فنی خوبه اما هرگز منجر به مهاجرت شما نمیشه. اغلب کارفرماها مدارک دانشگاهی رو می پذیرن و شخص باید در زمینه تحصیلی خودش سابقه کار هم داشته باشه تا شانس بالایی برای دریافت جاب داشته باشه. شاید شما با روش دیگه ای مثل تحصیل ورود پیدا کنید و اونجا بتونید از مدارکتون استفاده کنید شانستون بالاتر بره.

28 آبان 1399
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود سایر شرایط خود از جمله مدرک تحصیلی، سطح زبان و میزان تمکن مالی خود را نیز بیان میکردید تا بهتر بتوان شما را راهنمایی کرد. معمولا با مدارک فنی و حرفه ای نمی توان برای ویزای کاری اقدام کرد و نیاز به مدرک دانشگاهی دارید. در صورت داشتن شرایط لازم می توانید از طریق روش های تحصیل یا سرمایه‌گذاری اقدام نمایید. لطفا با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران از طریق تماس تلفنی رایگان شما را راهنمایی کنند.

19 آذر 1399
پاسخ توسط mashak :

سلام و عرض ادب وقت بخیر چون مدرک دانشگاهی ندارید شانس اخذ ویزای کاری برای شما کم است بهتره که از طریق دوره های زبان و یا تحصیلی وارد شوید ضمن تحصیل فرصت کاریابی و کار هم خواهید داشت ضمن اینکه وقتی مدرک دانشگاهی از خود ان کشور دریافت میکنید اینده کاری بهتری برای خود رقم خواهید زد تمکن مالی شما و میزان هزینه ای که بابت مهاجرت تحصیلی میتوانید داشته باشید در پیشنهاد کشور میتواند تاثیر گذار باشد اما در کل کشورهای فنلاند هلند اتریش شانس دارید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان