مهاجرت از طریق تحصیل یا کار برای مجرد 30 ساله با سابقه ی کار 7 ساله

13 دی 1398 3 پاسخ

با سلام .... لیسانس فیزیک دارم از دانشگاه تربیت معلم یا فرهنگیان ،5 سال سابقه ی کار دارم تقریبا سه سال دیگه تعهدم تموم میشه برای آموزش و پرورش،میخواستم بعد اون سه سال اقدام کنم برای مهاجرت.تو این مدت من باید چه کاری انجام بدم؟سرمایه هم حدودا 300 تومن دارم .... چه راهی برای مهاجرت من خوبه؟؟

16 دی 1398
پاسخ توسط Sahar :

سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به رشته ای که تحصیل کردید بهترین راه برای مهاجرت شما، مهاجرت تحصیلی است تا در سطح آکادمیک در رشته خودتون ارتقا پیدا کنید. مطمئنا باید در این مدت آیلتس 6 و نیم را بدست بیارید.

16 دی 1398
پاسخ توسط مریم ر :

سلام و عرض ادب در حال حاضر شرایط شما برای ویزای تحصیلی و هم چنین در صورتی که سطح زبان مناسبی داشته باشید برای اسکیل ورکر مناسب است. پیشنهاد میکنیم درصورتی که قصد برنامه ریزی دارید با مطالعه مقالات و مشاهده ویدیوهای رایگان موجود مسیر خود راانتخاب نموده و در راستای ان زبان خود را تقویت کنید.

7 تیر 1400
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب د وست عزیز برای مهاجرت کاری شما به یک دعوتنامه شغلی نیاز دارید . شاید روش تحصیلی روش مناسب تری برای شما باشد ولی لازم است که میزان تمکن مالی خود را افزایش دهید . لطفا مقالات ما در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در اروپا را مطالعه نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان