كار برای مهندس عمران در عمان با 36 سال سن و 15 سال سابقه کار

8 اسفند 1399 7 پاسخ

سلام من فوق ليسانس مهندسي عمران زلزله هستم ٣٦ سالمه و ١٥ سال سابقه كار و مدير عامل شركت ساختماني، بازرگاني نيز هستم و همزمان از كشور آلمان واردات نيز انجام ميدهم مي خواستم بدونم براي كار در عمان ميتونم اقدام كنم

9 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت کار در رشته هایی همچون عمران نیاز به معادلسازی در محیط و کشور مقصد می باشد. بنابراین در ابتدای امر می بایست وارد پروسه معادلسازی و آزمون شوید و پس از آن می توانید در محیط مشغول به فعالیت شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمائید.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط فرزانه محمودی :

سلام دوست عزیز. برای کار در عمان و سایر کشورها شما نیاز به کارفرما و دعوتنامه کاری دارید.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط سمیرا :

سلام دوست عزیز برای کار در عمان شما می بایست از یک کارفرما در این کشور پیشنهاد کاری دریافت کرده و جهت اقامت کاری اقدام نمایید. شما می توانید روی خطوط موسسه تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان شرایط خود را جهت مهاجرت بررسی نمایید.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط صحرائی :

سلام دوست عزیز رشته شغلی شما از مشاغل مورد نیاز کشور عمان می باشد. در نظر داشته باشید که کار در عمان و حضور در این کشور برای شما آثار اقامتی ندارد. و منجر به اخذ اقامت دائم و یا پاسپورت نمی گردد. کشور های اروپائی و امریکا و استرالیا گزینه بسیار مناسب تری برای کار و مهاجرت هستند.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط Khorshid :

سلام دوست عزیز از اونجایی که قوانین رشته عمران در کشورهای مختلف متفاوته شما در وهله اول باید به قوانین رشته عمران در عمان آشنایی پیدا کنید و پس از گذراندن معادل سازی مدرک خود بتوانید در کشور عمان کار کنید

9 اسفند 1399
پاسخ توسط anahita31 :

سلام وقت بخیر برای اخذ ویزای کار عمان شما باید پیشنهاد شغلی یا جاب افر داشته باشید از یک کارفرمای معتبر در این کشور

10 اسفند 1399
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام دوست عزیز برای ورود به بازار کار با مدرک مهندسی عمران ابتدا باید مدرک خود را معادل سازی کنید تا بتوانید جواز کار دریافت نمایید. همچنین باید از جانب یک کارفرما یا شرکت در کشور مورد نظر جاب آفر (پیشنهاد کاری) داشته باشید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان