دریافت اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری با 200 هزار یورو

9 دی 1398 4 پاسخ

میخوام اقامت اتریش رو از طریق سرمایه گذاری به دست بیارم. حدود 200 هزار یورو سرمایه دارم. تحصیلات خودم و همسرم هم کارشناسی هست و سن مون زیر 35 سال هست. چه روش هایی برامون امکان پذیر هست؟ از طریق تحصیلی هم میتونیم اقدام کنیم؟

9 دی 1398
پاسخ توسط علی رضا :

سلام و عرض ادب میتونید برای کارافرینی، ثبت شرکت، دریافت کارت قرمز سفید قرمز و کار شرکت و حتی روش های تحصیلی اقدام کنید شرایط عمومی شما عالیه برای مهاجرت میتونید از این راه ها اقدام کنید ولی به نظرم مشاوره بگیرید خیلی بهتر بشه چون تخصصی باید اگاهی داشته باشید ممنون

10 دی 1398
پاسخ توسط Sahar :

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما شانس های زیادی برای مهاجرت به اتریش دارید. با توجه به شرایط کلی شما، می توانید با ثبت شرکت، دریافت کارت قرمز سفید قرمز، بلوکارت، خودحمایتی و راه های دیگری مانند تحصیل و یا کار نیز به اتریش مهاجرت نمایید. تنها نیاز است تا با ریز جزییات اقدام هر یک از این راه ها آشنا شده تا بتوانید بهترین مسیر را انتخاب نمایید.

10 دی 1398
پاسخ توسط مریم :

سلام بر شما دوست عزیز با توجه به شرایطی که فرمودید می تونید برای روش هایی مثل تحصیل، قرمز سفید قرمز و بلوکارت اقدام کنید. حتی در اتریش این امکان وجود دارد که بدون داشتن مدرک آیلتس دوره زبان را در دانشگاه های اتریش بگذرانید.

10 دی 1398
پاسخ توسط پریسا.ر :

دوست عزیز شما اگر میخواهید تنها برای اتریش اقدام کنید، می توانید گزینه قرمزسفید قرمز، بلوکارت یا تحصیلی را اقدام نمایید. شرایط شما برای مهاجرت خیلی خوب هست و می توانید با مطالعه و مشاوره بهترین راه را برای مهاجرت خانواده خود انتخاب کنید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان