تحصیل دوره زبان در کانادا با 1 میلیارد سرمایه

16 اردیبهشت 1400 6 پاسخ

سلام و عرض ادب من 20 سالمه و حدود 1 میلیارد سرمایه دارم اما مدرک زبان ندارم میخواستم بدونم میتونم با دوره زبان برم کانادا؟

18 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط Khorshid :

سلام دوست عزیز شانس ویزای تحصیلی برای دوره های زبان کانادا پایین است بهتر هست که شما مدرک زبان ارائه کنید که شانس بیشتری در اخذ ویزای تحصیلی داشته باشید.

19 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت تحصیل در کانادا می توان از طریق دوره های زبان نیز اقدام نمود. لازم به ذکر می باشد که جهت اقدام برای دوره زبان محدوده سنی بسیار اهمیت دارد و با توجه به این موضوع اقدام نمائید.

19 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط صحرایی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اخذ ویزا شما می بایست مدرک زبان ارائه دهید ولی می توانید در اروپا در کشورهای فنلاند، اتریش، هلند و سوئد بدون مدرک زبان سطح بالا تحصیل نمایید.

20 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط نازی :

دوست عزیز عموم دانشگاه های کانادا برای افرادی که سطح زبانشون متوسط می باشد پیش از کورس اصلی دوره زبان برگذار می کنند اما اگر شما بخواهید از طریق دوره زبان اقدام نمایید این موضوع می تواند شانس ویزای شما را بسیار پایین بیاورد

20 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط با سلام :

شما می توانید از طریق پذیرش در دوره زبان اقدام نمایید. برای این منظور نیازی به ارائه مدرک آیلتس با نمره بالا نیست اما باید در حد آیلتس 5 یا 5.5 از دانش زبان انگلیسی برخوردار باشید.

21 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز گرچه دوره زبان در کانادا نیز ارائه می شود ولی بهتر است جهت بالا بردن شانس ویزای خود با مدرک زبان اقدام نمایید. در برخی از کشورها مانند فنلاند، هلند، اتریش و غیره می توان با دوره زبان وارد شد. لطفا با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران از طریق تماس تلفنی رایگان شما را راهنمایی کنند.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان