هزینه و شرایط تحصیل پزشکی در اروپا، بودجه 600 میلیون، دانشجوی پزشکی، 21 ساله

27 شهریور 1399 4 پاسخ

سلام من دانشجوی ترم سه پزشکی دانشگاه پردیس کرمان هستم. و معدل دیپلمم 17.5 بوده، و 21 سالمه، بودجه ای که دارم حدود 600 میلیون است. می خواستم بدونم آیا امکان تحصیل در کشور های اروپایی برام فراهم هست؟ و بهترین کشور با توجه به این شرایط چه کشوریه؟ و اگر بودجه کمه، حداقل مقدار لازم چقدره؟

29 شهریور 1399
پاسخ توسط سیف الهی :

سلام واقعا اگر تو ایران داری پزشکی میخونی دیگه نیازی نیست که ول کنی بری؛ چون هر کشور دیگه ای بخوای اقدام کنی تا جایی که من می دونم ازمون داره، اگه قبول نشی ‌چی؟؟ ایرانتم از دست میدی. بودجه شما کم هست، بنظرم بهتره در ایران پزشکی رو تمام کنی و بعد برای کار و معادلسازی به دانمارک یا سوئد و نروژ و عمان اقدام کنی.

30 شهریور 1399
پاسخ توسط کاظمیان :

سلام بله شما می تونید در کشورهای خیلی خوبی مثل اسپانیا و فرانسه و آلمان و اتریش درس بخونید. اما اینکه کدوم کشور براتون بهتر هست بستگی به این داره که زبانتون چقدر خوب باشه و سایر شرایطتون هم باید بررسی بشه.

3 مهر 1399
پاسخ توسط حسینی :

سلام وقت بخیر بعد از اتمام تحصیلتون و برای دریافت تخصص و یا کار کردن در هر کشوری شما نیاز به معادل سازی مدرک فعلیتون دارید. دانمارک ، نروژ، سوئد و عمان در حال حاضر نیاز به نیروی کار و کادر درمان دارند

2 دی 1399
پاسخ توسط مشاک :

سلام و عرض ادب شما با این میزان هزینه میتوانید در کشورهایی مانند اسپانیا و فرانسه که تحصیل تقریبا رایگان است درس بخوانید البته باید یک دوره کالج بگذرانید و زبان بومی ان کشوررا فرابگیرید و یا در کشورهایی مانند لاتویا که تحصیل به زبان انگلیسی اما با هزینه کم میباشد

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان