شرایط و هزینه تحصیل لیسانس در فنلاند

10 اسفند 1399 5 پاسخ

برای لیسانس در فنلاند چه مدرک زبانی نیاز هست و هزینه هاش به چه صورت هست؟

11 اسفند 1399
پاسخ توسط فرزانه محمودی :

سلام دوست گرامی هزینه های تحصیل در فنلاند حدود ده هزار یورو است و اگر در سال دوم شما زبان فنلاندی را یاد گرفته باشید بین 20 تا 80 درصد به شما تخفیف داده می شود.

10 اسفند 1399
پاسخ توسط t.mohebi :

سلام دوست عزیز. در فنلاند تا سن حدود 35 سال میشه برای مقطع لیسانس اقدام کرد. هزینه تحصیل سالیانه حدود ده هزار یورو می باشد

11 اسفند 1399
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام برای دریافت پذیرش در مقطع لیسانس می توانید مدرک زبان آیلتس ۶ ارائه بدهید. در غیر این صورت می توانید بدون ارائه مدرک آیلتس پذیرش دریافت کنید اما باید در یک آزمون ورودی از دروس ریاضی و زبان دبیرستان شرکت کنید.

11 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز تحصیل در کشور فنلاند به مدرک زبان در سطح 6 آیلتس نیاز می باشد. ولیکن این امکان وجود دارد که بدون ارائه مدرک زبان اقدام نمود. هزینه های تحصیل در این کشور سالانه حدود 10 هزار یورو می باشد. این موضوع درصورتی می باشد که می توانید از بورسیه های تحصیلی نیز برخوردار گردید. جهت سب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمائید.

11 اسفند 1399
پاسخ توسط آرین :

با سلام و عرض ادب. برای تحصیل در مقطع لیسانس در فنلاند، در حد زبان 5 -5.5 کفایت می کند و شرایط خوبی برای رشته های فنی مهندسی وجود دارد که برای بازار کار پس از تحصیل جذابیتهای زیادی وجود دارد. هزینه شهریه در حدود 10 هزار یورو است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان