آزمون ورودی و هزینه تحصیل مهندسی در فنلاند

7 اسفند 1399 7 پاسخ

با سلام و تشکر. آیا در فنلاند می توان با هزینه های کم مانند رشته های فنی مهندسی، تحصیل کرد؟ آیا آزمون ورودی دارد؟ متوسط هزینه های سالانه چه مقدار است؟

9 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت تحصیل در کشور فنلاند بایستی این موضوع را در نظر داشته باشید که می توانید آیلتس در حدود 6 ارائه دهید منتها اگر این شرایط برای شما مقدور نبود می توانید در آزمون ورودی در حد ریاضی و زبان دبیرستان شرکت نمائید. تحصیل در فنلاند به این صورت می باشد که شما از بورسیه تحصیلی به ازای یادگیری زبان فنلاندی نیز بهره مند خواهید شد. به همین ترتب تحصیل در فنلاند می تواند ارزان باشد. لازم به ذکر می باشد زبان فنلاندی به صورت رایگان به شما آموزش داده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمائید.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط فرزانه محمودی :

سلام دوست عزیز. هزینه تحصیل در فنلاند بین 9 تا 10 هزار یورو است و اگر آیلتس 6 داشته باشید آزمون ورودی ندارید و در غیر اینصورت باید آزمون و مصاحبه را قبول شوید

9 اسفند 1399
پاسخ توسط امامی :

عرض ادب بله امکان تحصیل وجود داره و زبان فنلاندی را به طور رایگان به شما اموزش می دهند و تحصیلتان رایگان خواهد شد. البته اگر به زبان انگلیسی تحصیل کنید هزینه شما کمتر از 10 هزار یورو می شود.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط قاسمی :

سلام دوس عزیز شما برای ادامه تحصیل در رشته های مهندسی هزینه ها از 10.000 یورو شروع میشود در برخی از دانشگاه از دروس عمومی یک آزمون دارید شما برای بررسی دقیق تر شرایط خود می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط Khorshid :

سلام دوست عزیز تحصیل در رشته های فنی مهندسی در فنلاند در مقطع لیسانس آزمون ورودی ندارد ولی دانشگاه برای پذیرش از شما ی تست آنلاین میگیره از درس ریاضی و زبان. هزینه تحصیل به زبان انگلیسی تقریبا سالی ۱۰ هزار یورو هست ولی امکان اخذ بورسیه تحصیلی و کم کردن شهریه دانشگاه وجود دارد.

9 اسفند 1399
پاسخ توسط anahita31 :

سلام و عرض ادب وقت بخیر هزینه تحصیل در فنلاند 8 تا 10 هزار یورو در سال است شما باید دو تا ازمون بدهید یک ازمون زبان یک ازمون هم بسته به رشته انتخابی هوش و ریاضی و این موارد هست

10 اسفند 1399
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام دوست عزیز هزینه تحصیل در فنلاند در حدود ۱۰ هزار یورو برای یک سال می باشد. در صورتی که شما بتوانید مدرک آیلتس ۶ ارائه دهید برای ورود به دانشگاه آزمون ورودی نخواهید داشت. در غیر این صورت در یک آزمون ورودی ساده از دروس ریاضی دبیرستان و زبان باید شرکت نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان