تحصیل رایگان در اروپا

7 اردیبهشت 1400 8 پاسخ

سلام وقتتون بخیر، برای کسی که در رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد درس خونده باشه، شانسی برای تحصیل رایگان در دانشگاه های اروپا وجود داره؟

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام دوست عزیز برای تحصیل در دانشگاه های رایگان هر کشور شما باید به زبان رسمی آن کشور مسلط باشید. علاوه بر این برای پاسخ دقیق به این سوال سایر شرایط شما باید به صورت دقیق بررسی شود. دوره های زبان یا تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می تواند جزو گزینه های شما باشد. پیشنهاد می شود با موسسه تماس گرفته و شرایط خود را به صورت تخصصی بررسی کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط reazei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت تحصیلات رایگان می توان برای دانشگاه های دولتی اقدام نمود ولیکن این موضوع مطرح می باشد که شرایط سنی شما دوست عزیز می بایست مناسب این امر باشد.

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط صحرایی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید برای تحصیل رایگان در نروژ، فرانسه و المان اقدامـ نمایید. سن شما نیز بسیار مهم است. در حال حاضر کشورهایی که دوره های کار تحصیل برگزار می کنند نظیر المان و انگلستان نیز گزینه های مناسبی هستند . دوست عزیز چند ساله هستید؟

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط anahita31 :

سلام و عرض ادب وقت بخیر شما میتوانید برای تحصیل رایگان نروژ اقدام نمایید تحصیل در مقطع مستر رایگان و به زبان انگلیسی است

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط soraya :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل رایگان در برخی از کشورها شرایط سنی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط آرین :

با سلام و عرض ادب. برای تحصیل رایگان در کشورهای غیرانگلیسی زبان، نیازمند تسلط به زبان آن کشور دارید تحصیل به زبان انگلیسی مشمول پرداخت هزینه است. برخی کشورها ارزان قیمت و برخی دارای کمک هزینه های تحصیلی هستند. برای آگاهی بیشتر با کارشناسان موسسه تماس بگیرید

8 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود سایر شرایط خود از جمله سن و سطح زبان خود را نیز بیان میکردید تا بهتر بتوان شما را راهنمایی کرد. جهت تحصیل رایگان در کشورهایی مانند آلمان، اتریش و فرانسه تسلط به زبان رسمی آن ها الزامیست. در صورت داشتن شرایط لازم می توانید اقدام نمایید.

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط نوید :

یا باید زبان کشور مقصد رو بدونید یا باید هزینه سال اول رو پرداخت کنید بتونید توی رقابت به بورسیه ها دست پیدا کنید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان