هزینه تحصیل در مدارس کانادا

19 فروردین 1399 3 پاسخ

سلام و عرض ادب نیما هستم 16 سالمه و میخوام برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنم. می خواستم بدونم هزینه ها سالیانه تو کانادا چقدر میشه و آیا اصلا مزیتی داره بخوام از الان برای تحصیل در کانادا اقدام کنم؟

19 فروردین 1399
پاسخ توسط a.hassas :

سلام و عرض ادب هزینه تحصیل و زندگی در مدارس بین المللی کانادا سالیانه حدود 25 تا 55 هزار یورو می باشد و در صورتی که تمایل به اقدام در مقطع دبیرستان دارید می توانید در اسرع وقت با جامعه کانادا ادغام شده و حتی در صورت ورود به دانشگاه های برتر کانادا بورسیه تحصیلی دریافت نمایید.

19 فروردین 1399
پاسخ توسط amir :

سلام و عرض ادب بله قطعا مزیت داره برای مهاجرت الان بهترین سن هست هزینه ها هم مختلف هست خب نمیشه از قبل بخوایم تعیین کنیم که چقدر باید در نظر بگیرید به نظرم برای دریافت اطلاعات مهاجرتی، با مشاورین موسسه تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان ما استفاده کنید سپاس

19 فروردین 1399
پاسخ توسط s.p.mie :

با سلام و عرض ارادت دوست عزیز تحصیل شما در مقاطع پایین تر، از جهاتی برای شما مزیت محسوب میشود؛ چرا که سبب ساز وفق دادن هر چه سریع تر شما با محیط و سیستم آموزشی و تحصیلی در یک کشور خارجی خواهد بود که مسلما تفاوت های بنیادی بسیاری با کشور متبوع شما دارد. در خصوص هزینه ها باید گفت که هم می بایست هزینه تحصیل و هم هزینه زندگی در این کشور را مد نظر قراردهید که به ترتیب مبالغی حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار و ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کانادا بسته به شهر و کیفیت مدارس و همچنین نحوه زندگی متغیر خواهند بود.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان