تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هلند با 38 سال سن و 17 سال سابقه کار مرتبط

2 بهمن 1398 5 پاسخ

با عرض سلام خدمت شما. خسته نباشید. همسر من 38 سال سن دارند و 17 سال سابقه کار در رشته تحصیلی خودشون دارند. مدرک تحصیلی ایشون هم در سطح لیسانس هست. آیا شرایط ایشون برای مهاجرت تحصیلی به هلند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مناسب هست؟ فکر می کنم ایشون بخاطر سنشون نتونن برای مهاجرت کاری اقدام کنند. درسته؟

2 بهمن 1398
پاسخ توسط محمد :

سلام و عرض ادب در صورتی که بتوانید مدرک آیلتس 6.5 ارائه نمایید و تمکن مالی مناسب داشته باشید برای ویزای تحصیلی هلند شانس خوبی دارید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط مریم :

سلام دوست عزیز برای مهاجرت کاری باید کارفرما داشته باشید و کارفرما برای شما جاب آفر یا پیشنهاد شغلی ارسال کند. احتمال زیاد همسر شما امکان تحصیل در هلند را دارند اما باید حتما رزومه ایشان بررسی شود تا با قاطعیت پاسخ بگیرید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط فرزان قنبری :

سلام تا قبل از 40 سالگی اگر سریع اقدام کنید و مراحل رو زود طی کنید هم تحصیلی هم ویزاهای کاری میتونید واجد شرایط باشید به نظرم حتما یه مشاوره بگیرید.

5 بهمن 1398
پاسخ توسط Sahar :

سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط همسر شما برای اقدام تحصیلی در هلند اوکی هست. برای تحصیل در هلند نیاز هست که آیلتس 6 و نیم آکادمیک را ارائه دهید و از عهده هزینه های تحصیل بربیایید می توانید برای این پروسه اقدام کنید.

5 بهمن 1398
پاسخ توسط tlu :

دوست عزيز ايشون مي تونن براي كشورهاي هلند و دانمارك و يا اتريش در مقطع فوق ليسانس و يا دوره زبان اقدام كنند بستگي به ميزان تمكن شما خواهد داشت. مي تونيد با موسسه تماس بگيريد و مشاوره رايگان تلفني دريافت كنيد و به صورت كامل از شرايط مطلع گرديد.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان