تحصیل در مدارس آلمان در سن 17 سالگی

31 شهریور 1399 2 پاسخ

سلام و عرض ادب و احترام. دختر بنده 17 سال دارن. شوهرم هم 42 ساله هستن و تصمیم دارن که برای ویزای کار آلمان اقدام کنند. منتها چون تا پروسه طی بشه، دختر ما به سن 18 سالگی رسیده و ما نگران این هستیم که در صورت گرفتن ویزا، نتونیم دخترم رو به همراه خودمون ببریم؛ الان سوال من اینه که آیا ممکن هست که ما ویزای تحصیلی مدارس آلمان رو برای دخترم بگیریم که ایشون بره آلمان و بعد از ایشون ما کارای مهاجرتمون رو انجام بدیم؟

31 شهریور 1399
پاسخ توسط Mie :

سلام دوست عزیز بله می توانید برای ایشان جهت ویزای تحصیلی بصورت مستقل اقدام کنید حتی هم زمان برای خودتان نیز بصورت مستقل می توانید اقدام کنید تحصیل در آلمان رایگان هست حتی می توانید دوره های زبان آلمانی نیز پذیرش بگیرید.

1 مهر 1399
پاسخ توسط احمدی :

سلام، من شنیدم سفارت آلمان دیر تایم میده و این حتی ممکنه برای تحصیلشون هم مشکل ایجاد کنه و ورودشون رو سخت کنه. به نظرم باید شرایطتون دقیق بررسی بشه اما نگران نباشید، چه مدرسه و چه دانشگاه اگر دخترتون آلمانی بلد باشن می تونن رایگان تحصیل کنن. حتی به نظرم اتریش هم می تونه گزینه خوبی باشه. پیشنهاد میکنم با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید که شرایطتون کامل بررسی بشه و بتونید به موقع اقدام کنید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان