تحصیل در فرانسه رشته پزشکی

29 دی 1398 14 پاسخ

سلام من میخواستم برای پزشکی در فرانسه اقدام کنم. قبل از ورود در چه سطح باید زبان فرانسه بلد باشم؟

29 دی 1398
پاسخ توسط فرزان قنبری :

سلام وقت بخیر بهتر هست قبل ورود در سطح آ 2 باشید که ریسک ویزا بالا نباشه و بقیش رو تو خود کشور فرانسه بخونید. یکی از بهترین گزینه ها جهت تحصیل پزشکی کشور فرانسه هست

29 دی 1398
پاسخ توسط محمد :

سلام و عرض ادب برای تحصیل پزشکی در کشور فرانسه باید به سطح B2 زبان فرانسه برسید و در این صورت تحصیل شما رایگان خواهد شد. می توانید دوره زبان را در کشور فرانسه نیز پذیرش بگیرید. البته شرایط سنی، آخرین مدرک تحصیلی، میزان گپ تحصیلی و تمکن مالی شما در این موضوع تعیین کننده خواهد بود.

29 دی 1398
پاسخ توسط مرضیه اسماعیلی :

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با سطح a1 برای دوره کالج زبان فرانسه اقدام کنید و به سطح c1 برسید تا وارد رشته های پزشکی شوید.

29 دی 1398
پاسخ توسط a.hassas :

سلام و عرض ادب برای تحصیل پزشکی در فرانسه می بایست مدرک B2 زبان فرانسوی را داشته باشید.

30 دی 1398
پاسخ توسط e.f :

سلام دوست عزیز قبل از ورود به فرانسه می بایست در سطح a1 بدونید و یک سال کورس زبان بگذرونید تا به سطح c1 برسید و بعد وارد کورس اصلی میشوید.

30 دی 1398
پاسخ توسط نوروزی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز تحصیل در رشته پزشکی با داشتن B2فرانسه امکان پذیر است. شما حتی این امکان را دارید که زبان فرانسه را در این کشور بخوانید و سپس برای تحصیل در دوره پزشکی اقدام نمایید

30 دی 1398
پاسخ توسط t.mohebi :

سلام. شما می تونید برای این کشور اقدام کنید و نیازی ندارید که از ایران مدرک زبان فرانسه را ارائه دهید. میشه برای شما یک دوره زبان فرانسه پذیرش گرفت و پس از ورود به این کشور و یادگیری زبان فرانسه در داخل محیط، وارد دوره های پزشکی شوید. موفق باشید

30 دی 1398
پاسخ توسط مهدی :

سلام و عرض ادب در صورتی که بخواهید به صورت رایگان پزشکی تحصیل کنید می بایست زبان فرانسوی شما به سطح B2 یا C1 برسد؛ که این مورد رو می تونید با اخذ پذیرش دوره های زبان در کشور فرانسه با مدرک پیش نیاز A2 انجام دهید.

30 دی 1398
پاسخ توسط علیرضا :

سلام دوست عزیز برای اینکه در دانشگاه های رایگان فرانسه در رشته های پزشکی تحصیل فرمایید، باید مدرک B2 فرانسه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما در این خصوص تماس حاصل فرمایید.

30 دی 1398
پاسخ توسط حضرتی :

سلام و عرض ادب شما باید به حد B2 یا C1 رسیده باشید تا بتوانید وارد دانشگاه های دولتی این کشور شوید. با داشتن A2 می توانید برای دوره های زبان پذیرش گرفته و سپس وارد دانشگاه شوید. با تشکر

1 بهمن 1398
پاسخ توسط Behaminkarimi :

سلام وقت بخیر شما اگر واجد شرایط سنی مناسب باشید به راحتی می توانید به دانشگاههای پزشکی فرانسه ورود پیدا کنید ،هرچند برای شما دوره زبان برگزار میگردد اما شما باید در سطح ابتدایی و حدود A2 زبان فرانسه را بدانید .برلی کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین در تماس باشید موفق باشید

1 بهمن 1398
پاسخ توسط Raha :

سلام و عرض ادب، دوست عزیز شما می توانید پیش از تحصیل پزشکیt از طریق دوره های زبان وارد فرانسه شوید و بعد از رسیدن به سطح مطلوب از زبان فرانسه به شکل رایگان در رشته پزشکی تحصیل نمایید.

1 بهمن 1398
پاسخ توسط hamid azizi :

با سلام و عرض ادب دوست عزیز بهترین را برای تحصیل پزشکی در فرانسه این است که شما یک دوره زبان فرانسوی در خود کشور فرانسه بردارید چون رسیدن به سطح زبان C در ایران زمان بیشتری از شما می گیرد بهتر است در ایران به سطح زبان A2 برسید و بعد اقدام کنید برای کشور فرانسه.

2 بهمن 1398
پاسخ توسط سادات :

سلام و عرض ادب در صورتی که شما در سن مناسبی باشید می تونید اقد ام کنید برای دوره ی زبان فرانسه. و بعد از اون می تونید به تحصیل پزشکی بپردازید. هزینه ی دوره های زبان هم بسیار ارزان و بین 6 الی 8 هزار یورو هست.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان