شرایط و مدرک زبان مورد نیاز تحصیل در ترکیه

10 اسفند 1399 5 پاسخ

با سلام و عرض ادب. برای تحصیل در ترکیه چه پیش زمینه هایی لازم است؟ آیا مدرک آیلتس لازم است؟

11 اسفند 1399
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام برای دریافت پذیرش از دانشگاه های ترکیه معمولا مدرک SAT, YOS و آیلتس مورد نیاز است. بسته به این که شما از کدام دانشگاه و برای چه مقطعی بخواهید پذیرش دریافت کنید مدارک مورد نیاز می تواند کمی متفاوت باشد.

11 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز از الزامات دانشگاه های ترکیه می توان به این موارد اشاره داشت که در هر مقطع تحصیلی مدارک سابق و ریزنمرات مربوطه ارائه گردد به همراه آیلتس در حدود 5/5 برای دانشگاه های این کشور نیاز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمائید.

11 اسفند 1399
پاسخ توسط قاسمی :

سلام دوست عزیز برای تحصیل در ترکیه بسته به مقطع تحصیلی شما نیاز به مدرک تحصیلی قبلی خود دارید و مدرک آیلس در برخی دانشگاه نیاز نیست و با مدرک تافل و حتی بدون مدرک هم میشه اقدام به دریافت پذیرش کرد اما اگر مدرک نداشته باشید می بایست دوره زبان را در دانشگاه بگذرانید شما برای بررسی شرایطتان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید

11 اسفند 1399
پاسخ توسط فاطمه دهقان :

سلام دوست عزیز با توجه به رشته و مقطعی که قصد ادامه تحصیل دارید نیازمندی های دانشگاه متفاوت خواهد بود. برای پذیرش در دانشگاه های ترکیه هم مدرک ایلتس و هم مدرک تافل مورد قبول اکثر دانشگاه هاست. اخرین مدرک تحصیلی با ریز نمرات هم از جمله مدارکی هست که باید ارائه نمایید

11 اسفند 1399
پاسخ توسط صحرائی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل در ترکیه نیاز به ارائه مدرک زبان در سطح بالا نیست. شما می توانید دوره های زبان را در این کشور بگذرانید.رشته تحصیلی شما نیز مهم است . برای تحصیل در رشته های پزشکی می بایست در آزمون ورودی پذیرفته شوید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان