تحصیل در ایتالیا و امکان استفاده از بورس های تحصیلی

30 دی 1398 2 پاسخ

ٰسلام عرض ادب ممنون از سایت خیلی خوب و مقالات پر از اطلاعات بنده لیسانس مدیریت و 24 سال سن دارم... مدرک زبان ندارم ولی زبانم خؤوبه... قصد تحصیل در ایتالیا را دارم...آیا امکان پذیر است؟ و این که آیا امکان استفاده از بورس های تحصیلی وجود دارد؟ تشکر

14 بهمن 1398
پاسخ توسط Sahar :

سلام و عرض ادب دوست عزیز در کشور ایتالیا به صورت کلی هزینه تحصیل نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است به صورتی که شما با هزینه سالی حدودا 2000 تا 4000 یورو نیز می توانید در این کشور تحصیل کنید. علاوه بر آن بورسیه های زیادی نیز وجود دارد که شما می توانید پس از اقدام برای تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی در کشور ایتالیا برای این بورسیه ها درخواست دهید تا مابقی هزینه های تحصیل شما رایگان شود.

8 اسفند 1398
پاسخ توسط پریسا صفری :

درود باعث افتخار ما هست که سایت موسسه را دنبال می کنید. دوست عزیز برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس می بایست آیلتس 6/5 داشته باشید. برای استفاده از بورسیه تحصیلی نیاز هست یک ترم را درس بخوانید و در صورت داشتن رزومه تحصیلی خیلی خوب اعم از نمره زبان عالی و معدل بالا برای دریافت بورسیه اقدام کنید. امکان تحصیل شما در دانشگاه های رایگان در کشورهایی نظیر فرانسه، اسپانیا،اتریش و المان وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان