تحصیل کارشناسی در اتریش در رشته عمران

4 اسفند 1399 5 پاسخ

سلام ممنون از سایت خوبتون من در زمینه تحصیل در اتریش تحقیق کردم می خواهم در رشته عمران ادامه تحصیل بدهم من دیپلم عمران دارم از کجا باید شروع کنم؟

4 اسفند 1399
پاسخ توسط صحرایی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل در دانشگاههای دولتی اتریش شما می بایست در دانشگاه دولتی،ایران قبول شده و حداقل ۴۰-۵۰ واحد رو پاس کرده باشید. تحصیل به زبان المانی رابگان هست و شما برای اخذ پذیرش می بایست مدرکa2ارایه دهید .

4 اسفند 1399
پاسخ توسط anahita31 :

سلام و عرض ادب وقت بخیر برای اخذ پذیرش از دانشگاه دو حالت وجود داره برای دانشگاه خصوصی با مدرک زبان انگلیسی اقدام نمایید که ایلتس حداقل 6 نیازه و دیپلم 12 ساله برای دانشگاه دولتی به زبان المانی و تقریبا رایگان که هر دانشگاه شرایط خاص برای پذیرش ممکن است داشته باشد

5 اسفند 1399
پاسخ توسط حسین زاده :

با یلام دوست عزیز برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش باید مدرک زبان آیلتس و دیپلم ۱۲ ساله داشته باشید. برای دانشگاه های دولتی باید زبان آلمانی بدانید و نامه عدم منع تحصیل از دانشگاه ارائه دهید.

5 اسفند 1399
پاسخ توسط فرزانه محمودی :

سلام دوست عزیز برای تحصیل در دانشگاه دولتی باید مدرک زبان المانی داشته باشید و برای دانشگاه خصوصی مدرک زبان آیلتس مورد نیاز است لطفا با موسسه تماس بگیرید تا به طور دقیق تری راهنمایی شوید

5 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه های اتریش می توانید به دو صورت دولتی و خصوصی اقدام داشت باشید. اگر دانشگاه های دولتی قصد به ادامه تحصیل داشته باشد بایستی حداقل تا سطح ب2 آلمانی تسلط داشته باشید و نامه عدم منع تححصیل ارائه کنید. تحصیل در دانشگاه های خصوصی آیلتس 6 الی 6.5 مورد نیاز می باشد. لازم به ذکر می باشد تحصیل در دانشگاه های دولتی تقریبا رایگان می باشد و تحصیل در دانشگاه های خصوصی هزینه بر خواهد بود با توجه به شهریه دانشگاه هزینه ها متغیر می باشد.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان