بهترین کشور برای مهاجرت با مدرک لیسانس پرستاری و 14 سال سابقه کار

31 شهریور 1399 4 پاسخ

سلام. کشور پیشنهاد شما برای پرستار با 14 سال سابقه کاری و مدرک لیسانس از دانشگاه سراسری چه کشوری هست. یکی از اولویت هام نزدیکی به ایران و راحت بودن زبان اون کشور هست.

31 شهریور 1399
پاسخ توسط خورشیدوند :

سلام دوست عزیز بهتر بود در مورد سن، دارایی و سطح زبانتون هم توضیحاتی می دادید. کشورهای دانمارک، سوئد و نروژ به پرستاران ویزای کار می دهند و شرایط خوبی در این کشورها خواهید داشت. در مورد کشورهای نزدیک ایران، کشور عمان هم به کادر درمان و پرستار نیاز دارد و ویزای کار به شاغلین این رشته اعطا می کند.

3 مهر 1399
پاسخ توسط محمدی :

وقت بخیر کشور نزدیکی که در حال حاضر بتونید در زمینه کاریتون اقدام به مهاجرت کاری بفرمایید ؛ عمان هست. برای دریافت مشاوره دقیق تر به صورت رایگان می تونید با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان کمکتون کنند

3 مهر 1399
پاسخ توسط نیلوفر دست یافته :

با سلام و عرض ادب کشورهای سوئد و دانمارک و نروژ با گذراندن دوره زبان و معادل سازی می توانید به عنوان پرستار مشغول به کار شوید و درآمد یورویی خوبی داشته باشید به اضافه اینکه ویزا همراه تقریباً همزمان می باشد و این ویزا منجر به اقامت دائم و پاسپورت خواهد شد. در خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس، عمان هم با بحران کادر درمان مواجه می باشد که با معادلسازی می توانید برای این کشور هم اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق تر با کارشناسان ما تماس داشته باشید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید .

2 دی 1399
پاسخ توسط mashak :

سلام و عرض ادب وقت بخیر شما میتوانید برای ویزاهای معادلسازی اقدام نمایید یکسری از کشورها مانند عمان که در نزدیکی ایران هم هست این امکان رو دارید معادلسازی کنید و شروع بکار کنید زبان انگلیسی هم نیاز دارید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان