بهترین کشور برای تحصیل و موقعیت کار پس از تحصیل

19 فروردین 1399 3 پاسخ

سلام. خسته نباشید بهترین کشور برای درس خوندن چه کشوری هست؟ از کجا بدونیم چه رشته هایی بازار کار خوبی بعد از تحصیل دارن؟ با چه معیاری کشور مناسب تحصیل رو انتخاب کنیم؟

20 فروردین 1399
پاسخ توسط میترا صادقی :

سلام و عرض ادب، سوالی که شما فرمودین بسیار کلی هست، و کاملا بستگی به شرایط شما دارد. توصیه میکنم حتما مقالات علمی در خصوص تحصیل در کشورهای مختلف که در سایت ما مجود است را مطالعه بفرمایید

20 فروردین 1399
پاسخ توسط نیکی :

سلام و عرض ادب. مطابق رنکینگ جهانی دانشگاه های کشورهای انگلیسی زبان و کشور های طراز اول اروپایی در صدر فهرست قرار دارند اما اینکه چه کشوری برای یک فرد مناسب است کاملاً بسته به سلیقه آن شخص و همچنین آیتم هایی از او مثل سطح زبان ، رشته و مقطع تحصیلی و پشتوانه مالی دارد. در کنار این مواردی مثل بازار کار در آن رشته، امنیت، رفاه و کیفیت زندگی و میزان درآمد و هزینه جزو مواردی است که در انتخاب کشورمناسب تحصیل موثر می باشد. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

21 فروردین 1399
پاسخ توسط پریسا صفری :

درود دوست عزیز کشورهای اسکاندیناوی اعم از فنلاند، سوئد، نروژ، دانمارک، هلند و کشورهایی نظیر اتریش، المان و مجارستان و ... جهت تحصیل در رشته های مدیریتی و مهندسی و کار پس از تحصیل مناسب می باشند. از ان جهت که سطح علمی این کشورها بالا و نرخ بیکاری پایین می باشد. با این حال مواردی اعم از سن، گپ تحصیلی، نمره زبان و وضعیت مالی افراد جهت انتخاب بهترین کشور جهت تحصیل باید مورد بررسی قرار گیرد. پیشنهاد می شود با موسسه تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان