بهترین کشور برای تحصیل در رشته پزشکی در خارج از کشور

3 مهر 1399 4 پاسخ

سلام. من 18 سالمه و میخوام برای خوندن پزشکی مهاجرت کنم. بهم مجارستان رو پیشنهاد دادن. نظر شما چه کشوری هست که مدرکش معتبر باشه برای کار در کشورهای دیگه. داشتن اقوام تو آمریکا، تأثیری برای گرفتن ویزای آمریکا داره؟

3 مهر 1399
پاسخ توسط t :

سلام دوست من خیلی کشورا شما می تونید ادامه تحصیل بدید انگلستان و ایرلند سرامدن و اگر از دانشگاههاشون فارغ التحصیل بشید همه جای دنیا می تونید به عنوان پزشک کار کنید.فرانسه،اسپانیا،آلمان،اتریش و قبرس هم هست که می تونید پزشکی بخونید توی دانشگاها معتبر. بستگی به بودجتون داره چقدر خانواده ساپورتتون کنن.

3 مهر 1399
پاسخ توسط e.f :

سلام دوست عزیز برای تحصیل در رشته پزشکی خیلی از کشورهای اروپایی می توانید اقدام کنید اسپانیا، فرانسه، آلمان، اتریش و جمهوری چک هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مدارکی که از دانشگاه این کشورها دریافت می کنید مورد تایید تمام کشورها می باشد. داشتن اقوام درجه یک الان در حال حاضر با قوانینی که ترامپ گذاشته است تاثیری برای اخذ ویزای شما نخواهد داشت

3 مهر 1399
پاسخ توسط alekasir :

با سلام، به جز مجارستان می توانید برای دیگر کشورهای اروپایی اعم از المان، اتریش، اسپانیا و فرانسه اقدام کنید و مدارک تمامی این کشورها مورد قبول هدف شما یعنی آمریکا می باشند

8 مهر 1399
پاسخ توسط t :

سلام دوست عزیز تحصیل پزشکی توی کشورهایی مثل انگلستان،آلمان،اسپانیا،فرانسه،اتریش و همینطور مجارستان مورد اعتباره.اما بهترین کشوری که می تونم بتون پیشنهاد بدم انگلستانه که توی دنیا مدارکش مورد اعتبار نه تنها آمریکا و همه جای دنیا می تونید کار کنید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان