بهترین روش و کشور مهاجرت با فوق لیسانس برق قدرت،۳۴ ساله،۶۰۰ میلیون سرمایه و دارای همسر و فرزند

19 فروردین 1399 4 پاسخ

با سلام مهندس برق الکترونیک، فوق لیسانس دانشگاه صنعتی اصفهان، ۳۴ ساله دارای همسر و یک فرزند، ۶۰۰ میلیون سرمایه. برای کار در کدوم کشور شرایط بهتری دارم و احتمال داره ویزا بگیرم؟ برای انگلیس بهتره کاری بشه یا تحصیلی؟ تشکر

20 فروردین 1399
پاسخ توسط طباطبایی :

سلام و عرض ادب شما رشته بسیار خوبی خوندید و این رشته در اروپا جز رشته هایی است که نیروی کار نیاز دارند. بنابراین یکی از روش هایی که می توان به شما پیشنهاد داد ویزای جستجوی کار آلمان یا اتریش هست. البته شرایط شما باید کامل بررسی بشه. حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا شرایط شمارو به صورت رایگان بررسی کنند.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط پریسا صفری :

درود دوست عزیز رشته شما جز رشته های پر متقاضی در تمام دنیا می باشد. شما با داشتن حداقل 2 تا 3 سال سابقه کاری می توانید ویزای کاری برای کشورهای اتریش و المان دریافت کرده و مهاجرت کاری داشته باشید. با ارائه نمره زبان المانی و یا انگلیسی می توانید برای یکی از کشورهای المان و یا اتریش اقدام کنید. برای مهاجرت کاری به انگلیس باید پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در این کشور داشته باشید. برای تحصیل در این کشور نیز افراد نباید گپ تحصیلی زیادی داشته باشند. پیشنهاد می شود با موسسه تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط راضیه خورشیدوند :

با سلام دوست عزیز باتوجه به اینکه رشته ی تحصیلی شما یرق است و این رشته از مشاغل مورد نیاز می باشد ، شانس شما برای ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش بالا است. در صورتی که سابقه ی کاری مرتبط دارید بهتر است که از طریق کار مهاجرت کنید.برای مهاجرت از طریق تحصیل هم شما شرایطتون عالیه و برای کشورهای مختلف می توانید اقدام کنید. پیشنهاد میکنم با کارشناسان موسسه تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان تلفنی آنها بهره ببرید.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط مریم :

سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه تحصیلی شما برای مهاجرت و کار در اکثر کشورهای اروپایی بسیار مناسب است. به طور مثال می توانید با ویزای جستجوی کار به کشورهایی نظیر آلمان و اتریش رفته و به صورت حضوری به دنبال کا بگردید و یا با اخذ جاب آفر از کانادا به این کشور مهاجرت کنید. امکان اخذ ویزای کار انگلیس از ایران کمی بعید است اما اگر در این کشور حضور داشته باشید شانس کاریابی شما بیشتر خواهد بود. پیشنهاد میکنم برای بررسی شرایط خود با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره اولیه رایگان دریافت نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان