بهترین روش مهاجرت به آلمان برای فعالیت در زمینه موسیقی، 200 میلیون سرمایه

25 شهریور 1399 3 پاسخ

سلام. خسته نباشید. من 17 سالمه و علاقه زیادی به موسیقی و گیتار دارم و دنبال این علاقه برای یادگیری رفتم. دوست دارم که برای ادامه کارم در همین زمینه، به آلمان مهاجرت کنم. تا چند سال دیگه می تونم سرمایه 200 میلیونی رو برای مهاجرت آماده کنم. با این شرایط، بهترین راه مهاجرت برای رسیدن به هدف های من چیه؟

25 شهریور 1399
پاسخ توسط حضرتی :

بهترین و ارزان ترین روش های مهاجرت به المان روش های تحصیل و یا ویزای جاب سیکر است. واقعیت با 200 میلیون تومان در شرایط فعلی انجام مهاجرت واقعا ریسک بالایی دارد، من توصیه می کنم دارییتان را افزایش دهید و سپس اقدام نمایید.

29 شهریور 1399
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز درحال حاضر ارزان ترین روش ها ویزای جاب سیکر آلمان می باشد که نیاز به داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم و 3 سال سابقه کار مرتبط است. شما شانس تحصیل رایگان در دانشگاه های اتریش را نیز دارید ولی باید تمکن مالی لازم جهت هزینه های زندگیتان که حدودا 12 هزار یورو برای یک سال است را داشته باشید.

30 شهریور 1399
پاسخ توسط سامان :

سلام....با توجه به این که تحصیلات دانشگاهی ندارید به نظر از طریق تحصیل وارد بشید شاید بهتر باشه... سرمایه تون هم کمه...زبان آلمانی یاد بگیرید که بتونید در دانشگاه های رایگان آلمان تحصیل بکنید

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان