بهترین روش مهاجرت به آلمان با 36 سال سن، مدرک فوق دیپلم رشته عمران

11 دی 1398 9 پاسخ

با سلام. به نظر شما برای مهاجرت به آلمان، بهترین روش برای فردی با 36 سال سن و مدرک فوق دیپلم رشته عمران چی هست؟ ممنونم از همکاری شما

12 دی 1398
پاسخ توسط مرضیه اسماعیلی :

با سلام و وقت بخیر برای مهاجرت روش های مختلفی وجود دارد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری از روش های معمول مهاجرت هستند. با توجه به سن و مدرک تحصیلی شما امکان اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری برای المان را ندارید و تنها روشی که می توانید اقدام کنید سرمایه گذاری است.

12 دی 1398
پاسخ توسط پریسا.ر :

دوست عزیز شما با توجه به سن و تحصیلات شما، امکان مهاجرت تحصیلی و کاری به آلمان را ندارید . می توانید شرایط خود را با کارشناسان ما برای کشورهای دیگر بررسی نمایید

13 دی 1398
پاسخ توسط m.yousefi :

سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به سن و گپ تحصیلی شما اقدام برای ویزای تحصیلی آلمان را به شما پیشنهاد نمیکنم زیرا برای این کشور سن و گپ تحصیلی بسیار اهمیت دارد و در صورتی که بخواهید برای ویزای جستجوی کار آلمان نیز اقدام نمایید نیاز به حداقل مدرک لیسانس و چندسال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلیتان نیاز خواهید داشت. با توجه به شرایط شما میتوانید برای تحصیل در کشورهایی که حساسیت کمتری روی سن و گپ تحصیلی دارند اقدام نمایید البته جهت اظهارنظر قطعی نیاز می باشد که رزومه شما بررسی گردد فلذا پیشنهاد میکنم با کارشناسان مشورت نمایید تا با بررسی دقیق شرایط شما مانند سطح زبان، پشتوانه مالی و غیره بهترین راه و کشور را به شما پیشنهاد نمایند.

14 دی 1398
پاسخ توسط مجید :

سلام و عرض ادب مهاجرت قانونی به طور کلی از پنج طریق اصلی امکان پذیر خواهد بود که بایستی شرایط دقیق شما مانند سطح زبان سابقه کاری میزان سرمایه و... بررسی گردد تا بتوان مسیر های امن و با بازدهی بالا برای شما مشخص گردد برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیق شرایط خود با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید

14 دی 1398
پاسخ توسط t.mohebi :

سلام و وقت بخیر. با شرایط شما برای کشور آلمان راه تحصیل و کار خیلی سخت میشه. چون آلمان برای ویزای تحصیلی محدودیت سنی داره، برای ویزای کار هم باید مدرک لیسانس داشته باشید. اما برای کشورهای دیگر در اروپا می تونید اقدام کنید و بعد از اینکه ورود کردید برای آلمان تغییر مسیر بدید. حتما با یک مشاور صحبت کنید که کال شما رو راهنمایی کنند.

14 دی 1398
پاسخ توسط hamid azizi :

با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما خیلی کلی است و برای اینکه بهتر شما را راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اعم اینکه سطح زبانتان به چه صورت هست مجرد هستید یا متاهل و اینکه میزان دارایی تان چقدر است اما بصورت کلی مستقیم برای آلمان شانس پایینی دارید ولی میتوانید با دوره های زبان کشور مجارستان و کشور اتریش اقدام کنید موفق باشید.

14 دی 1398
پاسخ توسط لیلا طباطبایی :

سلام وقت بخیر، برای مهاجرت شما یا باید از طریق روش های تحصیلی اقدام بفرمایید یا روش های کاری، که برای هرکدام از این روش ها شما باید حداقل مدرک لیسانس را داشته باشید. بهتر است مقصد مهاجرتی خود را تغییر دهید.

15 دی 1398
پاسخ توسط شریفی :

سلام وقت بخیر باتوجه به شرایط سنی و تحصیلی تان بهتر است برای کشورهایی اقدام کنید که به گپ تحصیلی و گپ سنی کمتر اهمیت داده و شرایط ویزا شدنتان راحت تر باشد. در صورتیکه متاهل باشید شرایط سنی و تحصیلی و کاری همسرتان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

15 دی 1398
پاسخ توسط Real Madrid :

سلام و عرض ادب، دوست عزیز لازم است شرایط شما به شکل دقیق تر بررسی شود. اگر بخواهید از طریق شیوه تحصیلی اقدام نمایید شرایط سنی و مدرک تحصیلی شما مناسب نیست. برای اخذ ویزای job seeker نیز حداقل نیاز به مدرک لیسانس است. شاید بهتر باشد برای کشورهای دیگری اقدام نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان