بهترین کشور برای مهاجرت زوج 37 ساله، 3 میلیارد سرمایه، دارای تحصیلات و کار مرتبط

4 اسفند 1399 5 پاسخ

سلام. من و همسرم هر دو 37 ساله هستیم. من گرافیک خوندم و همسرم فوق دیپلم برق داره و هر دو مرتبط کار کردیم. یه بچه 15 ساله هم داریم. زبانمون خوبه اما مدرک نداریم و کل سرمایه ما هم حدود 3 میلیارد هست. خواستم بدونم بهترین کشوری که بتونیم انتخاب کنیم تا آینده دخترمون رو تامین کنیم کدوم کشورها هستن؟

4 اسفند 1399
پاسخ توسط a.hassas :

سلام و عرض ادب به طور کلی، امکان اقدام از طریق ویزای جست و جوی کار آلمان برای همسر شما وجود دارد. شما نیز می توانید از طریق تحصیل به کشورهایی نظیر اتریش، هلند، دانمارک و سوئد مهاجرت نمایید.

4 اسفند 1399
پاسخ توسط حسین زاده :

با سلام برای شما گزینه های مختلفی وجود دارد. رشته برق در بسیاری از کشورهای صنعتی بازار کار خوبی دارد. همچنین شما می توانید از طریق تحصیل به برخی از کشورها ورود کرده و در محیط به دنبال کار بگردید.

4 اسفند 1399
پاسخ توسط anahita31 :

سلام و عرض ادب وقت بخیر از طریق ویزای جاب سیکر برای همسرتون میتوانید اقدام کنید یا از طریق تحصیل برای خودتان در کشورهایی مانند هلند اتریش و .... که همسر و فرزندتان به عنوان همراه به شما ملحق شوند

5 اسفند 1399
پاسخ توسط فرزانه محمودی :

سلام دوست عزیز با توجه به رشته تحصیلی همسرتان می توانید ویزای جاب سیکر المان را دریافت کنید و از این طریق اقدام نمایید برای خودتان نیز امکان اخذ پذیرش تحصیلی وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید

5 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر از طریق همسر بزگوار که رشته برق تحصیل داشتند می توان برای کشوری همچون آلمان اقدام نمود. ایشان می توانند از طریق ویزای جاب سیکر آلمان جهت اقامت کار در این کشور اقدام نمایند. همچنین شرایط تحصیل نیز به واسطه شما و همسر گرامی نیز ممکن می باشد. کشورهایی همچون هلند، اتریش، سوئد، دانمارک و.. می تواند مقصد مناسب تحصیل برای شما باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمائید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان