بررسی شرایط تحصیل پزشکی در سن 20 سالگی

2 بهمن 1398 6 پاسخ

با سلام. من 20 سالم هست و الان دو سال هست که پشت کنکوری رشته تجربی هستم. به نظر شما بهتره که الان برای مهاجرت و تحصیل در رشته پزشکی اقدام کنم یا که همینجا پزشکی دوره عمومی پزشکی رو بگذرونم و برای تخصص مهاجرت کنم؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

2 بهمن 1398
پاسخ توسط شیرین زند :

سلام با توجه به اینکه مدرک پزشکی ایران توی کشورهای دیگه باید معادلسازی بشه بهتر هست خود پزشکی رو توی یک کشور دیگه بخونید بعدا درگیر پروسه های سخت معادلسازی نشید سن شما الان خیلی خوبه ولی نباید گپ تحصیلیتون بیشتر بشه

2 بهمن 1398
پاسخ توسط Sahar :

سلام و عرض ادب دوست عزیز از آنجایی که مدرک فارغ التحصیلان پزشکی در ایران در کشورهای دیگر مورد قبول نیست و باید مدرکشان را معادلسازی کنند، از نظر من اگر از الان برای تحصیل پزشکی اقدام کنید بهتر هست.

2 بهمن 1398
پاسخ توسط tlu :

سلام و عرض ادب دوست عزيز. راههاي بسياري براي تحصيل پزشكي در خارج از كشور و مقاصد بسياري براي شما وجود دارد. بستگي به ميزان تمكني مالي شما دارد اما در حال حاضر يكي از راههاي مناسب براي شما تحصيل رايگان هست كه مي توانيد به صورت رايگان پزشكي بخوانيد در بهترين دانشگاههاي اروپا.براي كسب اطلاعات بيشتر با موسسه تماس گرفته و مشاوره رايگان دريافت نماييد.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط e.f :

سلام دوست عزیز بهتر است از ابتدا برای یکی از کشورها اقدام کنید. به طور کلی فرانسه، مجارستان، جمهوری چک میتونه برای شما کزینه خوبی باشه. ولی شرایط شما تخصصی تر باید بررسی شود تا بتوانید گزینه درست را انتخاب کنید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط فرزان قنبری :

سلام شرایط خیلی خوبی دارید تو خیلی کشورهای خوب مثل چک و مجارستان و آلمان و اتریش میتونید ادامه تحصیل پزشکی بدید.

3 بهمن 1398
پاسخ توسط سادات :

سلام و عرض ادب دوست عزیز 100 درصد الان اقدام کنید چرا که در صورتی که پزشکی تون رو اینجا بگیرید باید برای مهاجرت معادل سازی کنید همین مدرک رو. زیرا مدرک پزشکی ایران مورد تایید نیست. شما الان با هزینه ی 6 هزار یورو می تونید اقدام کنید برای دوره های زبان فرانسه و بعد از اون پزشکی رو به صورت رایگان بخونید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان