اقدام برای کوآپ کانادا در سن 26 سالگی، مدرک مهندسی مکانیک و ارشد HSE، گواهینامه های متعدد در زمینه HSE و ICDL، بدون مدرک زبان آیلتس

9 دی 1398 2 پاسخ

سلام. خسته نباشید. من می خواهم برای co-op کانادا اقدام کنم اما نمیدونم که شرایطم برای این دوره مناسب هست یا نه. اگر میشه منو راهنمایی کنید. من 26 سال دارم. مدرک لیسانس مهندسی مکانیک و ارشد مدیریت HSE. آیلتس ندارم و مدرک دیپلم زبان سطح Entermediate دارم، اما اگر لازم باشه برای آیلتس اقدام می کنم. یه سری گواهینامه در زمینه HSE گرفتم. همچنین مدرک ICDL 1 و 2 هم دارم. شرایط من برای کوآپ مناسب هست؟

10 دی 1398
پاسخ توسط مریم :

سلام دوست عزیز با توجه به توضیحات تون شما برای coop به اصطلاح overqualify هستید. بهتر است در صورتیکه تمایل شما کاناداست برای تجصیل در مقطع ارشد اقدام کنید. در هر صورت بهتر است سطح زبان تان را به حد مطلوبی برسونید. آیلتس مورد نیاز در این سطح 6.5 است.

10 دی 1398
پاسخ توسط مرضیه اسماعیلی :

با سلام و عرض ادب دوره کواپ کانادا عموما برای مقطع کمتر از لیسانس ونهایتا لیسانس قابل ارائه می باشد. شما برای این دوره باید ایلتس حداقل 5.5 ارائه نمایید. شرایط کلی شما برای تحصیل مناسب می باشد حتی برخی رشته ها در کانادا در مقطع مستر ارائه می شود که شما بعد از اتمام تحصیل می توانید اقامت دائم کانادا را اخذ نمایید. برای بررسی بیشتر شرایط خود می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان