اقامت کانادا از طریق استارت آپ

10 اردیبهشت 1400 6 پاسخ

با سلام طرح استارتاپ آیا محدودیت سنی دارد؟ کل هزینه ها برای دو خانواده چقدر است؟ آیا هزینه ها سرشکن می گردد؟

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط امامی :

محدودیت سنی ندارد دوست عزیز ولی برخی پرونده ها با سن پایین شانس بیشتری دارند هزینه های پروسه نیز برای هر شخص و خانواده وابسته به شرایطش متغیر است حتمت با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط reazei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز برنامه استارت آپ به واسطه تحصیلات و سابقه کار فرد می تواند موثر باشد. حداقل و حداکثر سنی تعریف نشده است و لیکن بایستی رزومه شما توسط وکیل مورد بررسی قرار بگیرد. هزینه های تخفیفات بیزینس پلن استارت آپ در حدود 55 هزار دلار کانادا می باشد.

11 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط صفری :

درود بر شما دوست عزیز طرح استارتاپ کانادا محدودیت سنی ندارد با این حال رزومه شما باید مورد تایید دولت کانادا قرار بگیرد. در خصوص هزینه ها می بایست روی خطوط موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط ریحانه :

دوست عزیز استارتاپ محدودیت سنی دارد اما نمیتوان گفت تنها مختص افرادیست که زیر 40 سال هستند زیرا سنین بالاتر هم می توانند با توجه به رزومه برای این روش اقدام کنند اگر بخواهید دو خانواده باهم اقدام کنید ابتدا باید بیزینس پلن شما بررسی شود با توجه به نوع طرح تجاری هزینه ها متفاوت است بدون اطلاع از جزئیات شرایط شما ، امکان راهنمایی دقیق وجود ندارد پیشنهاد می شود حتما کلید واژه " استارتاپ ملک پور" را گوگل کنید یا با کارشناسان تماس حاصل نمایید

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط علی :

سلام به نظر من محدودیت سنی ندارد اما الان که موسسه اقای دکتر ملک پور تخفیف دارن روی هزینه های بیزنس پلن، فرصت خوبی هست. من رزومه دادم بررسی کردن و تایید شد.

12 اردیبهشت 1400
پاسخ توسط soraya :

سلام و عرض ادب دوست عزیز در روش استارتاپ یک بخش از هزینه های شخص مربوط به بیزنس پلن است که معمولا بین 95 تا 120 هزار دلار متغییر است. البته در صورتی که تا 15 اردیبهشت ماه پروسه خود را آغاز نمایید با بیزنس پلن 55هزار دلاری نیز می توانید پروسه را انجام دهید. علاوه بر بیزنس پلن هزینه های دیگری مانند هزینه های دولتی، هزینه وکیل و... نیز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان