کار پزشکان در عمان

4 اسفند 1399 3 پاسخ

سلام و خدا قوت. من و همسرم تازه در رشته پزشکی فارغ التحصیل شدیم و برای اینکه سرمایه جمع کنیم میخوایم تا برای کار در عمان اقدام کنیم. چه مراحلی رو باید طی کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

4 اسفند 1399
پاسخ توسط a.hassas :

سلام و عرض ادب برای کار در عمان یا هر کشور دیگر می بایست در ابتدا مدرک خود را معادلسازی نمایید. برای این کار در عمان نیاز به اثبات سطح زبان قوی برای گذراندن آزمون ها دارید و همچنین می بایست اثبات نمایید که حداقل 3 سال سابقه کار با بیمه نیز دارید.

5 اسفند 1399
پاسخ توسط آرین :

با سلام و عرض ادب. برای این منظور شما باید پروسه معادلسازی را انجام دهید تا بتوانید کار یا ادامه تحصیل کنید. بجز عمان، کشورهای بسیار خوب دیگری هم هستند که این شرایط را برای شما مهیا می کنند پیشنهاد می گردد برای بررسی بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمائید

5 اسفند 1399
پاسخ توسط rezaei :

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت کار در رشته های پزشکی در سایر کشور ها شما ملزم به اخذ قبولی در آزمون و معادلسازی می باشید. شرایط معادلسازی در عمان به این صورت می باشد در ابتدا از آزمون پرومتریک بایستی نمره قبولی 70 را کسب نمائید. جهت این امتحان لازم می باشد در حد آیلتس 6 تسلط داشته باشید. پس از آن می توانید جهت مصاحبه با کارفرمایان برای کاریابی در عمان اقدام نمائید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان