اقامت آلمان و ورود همزمان خانواده با 31 سال سن، بدون مدرک زبان آلمانی، 10-11 سال سابقه کار در زمینه ساخت درب و پنجره upvc

16 تیر 1399 2 پاسخ

سلام عرض میکنم. سوالی دارم خدمتتون. من درب و پنجره upvc می سازم و 10- 11 سال هست که سابقه کار در این رشته را دارم. 31 سال هم هست، زن و فرزند خردسال دارم، مدرک زبان آلمانی هم ندارم. روشی وجود داره که بتوانم با استفاده از آن برای اقامت آلمان همزمان خودم و خانواده ام اقدام کنم؟

19 تیر 1399
پاسخ توسط Mohammad.S :

سلام و عرض ادب برای ارائه اطلاعات بهتر نیاز است تا از تحصیلات و میزان دارایی شما نیز اطلاع داشته باشیم، اما به طور کلی در اکثر روش ها ابتدا شما به عنوان نفر اصلی ورود پیدا می کنید و سپس خانواده به شما ملحق می شوند.پیشنهاد می شود به منظور دریافت اطلاعات دقیق از روش های مناسب برای شرایطتان با مشاورین موسسه تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

22 تیر 1399
پاسخ توسط گرشاسبی :

سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود سایر شرایط خود از جمله مدرک تحصیلی خود و همسر گرامی و میزان تمکن مالی تان را نیز بیان میکردید تا بهتر بتوان شما را راهنمایی کرد. در صورت داشتن مدرک تحصیلی لازم و سابقه کار مرتبط می توانید برای ویزای جست و جوی کار آلمان اقدام نمایید. بهتر است با موسسه تماس بگیرید تا مشاوران از طریق تماس تلفنی رایگان شما را راهنمایی کنند.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان