اخذ انواع ویزای انگلیس برای ایرانیان

19 فروردین 1399 5 پاسخ

درمورد ویزاهای انگلیس یه توضیح بدین که کدومش برای ایرانیان بازه و میشه باهاش مهاجرت کرد.ممنون

20 فروردین 1399
پاسخ توسط پریسا صفری :

درود دوست عزیز در حال حاضر ویزای تحصیلی و کاری کشور انگلستان باز است. شما با دریافت پذیرش تحصیلی و یا پیشنهاد کاری از یک کارفرما در انگلستان می توانید جهت مهاجرت به این کشور اقدام نمایید. با این حال شرایط شما اعم از سن، وضعیت تعهل، سطح زبان و شرایط مالی باید مورد بررسی قرار گیرد. شما می توانید با موسسه تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط طباطبایی :

سلام و عرض ادب، برای مهاجرت به انگلستان انواع ویزا وجود دارد که از متداول ترین آن ها ویزای تحصیلی است البته باید شرایط شما بررسی بشه و واجد شرایط باشید از طریق سرمایه گذاری ، کار و انواع روش های دیگر هم می توان به انگلستان مهاجرت کرد. پیشنهاد میکنیم حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط ahmadi :

با سلام دوست گرامی باید در ابتدا شرایط خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی از طریق شرایط شما وجود داشته باشید در حال حاضر برای انگلیس بسیاری از ویزاها را می توانید درخواست نمایید مانند ویزای تحصیل، سرمایه گذاری که البته سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی امکان اقدام داره و ویزای کار که باید از این کشور جاب آفر داشته باشید. می توانید برای بررسی شرایط خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط مریم :

با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت به انگلیس در ابتدا باید بررسی شود که شرایط شما برای کدام روش مناسب می باشد. امکان مهاجرت به انگلستان از راه های زیادی ازجمله تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و... وجود دارد که تمام این ها با توجه به شرایط شما متفاوت خواهد بود. هم چنین می توانید در صورتی که ایده ای دارید از طریق ویزای استارت اپ به انگلیس مهاجرت نمایید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و یا مقالات مربوطه را در سایت های ما مطالع کنید.

20 فروردین 1399
پاسخ توسط فرزان قنبری :

سلام و عرض ادب بستگی به شرایط متقاضی داره هر ویزا ممکن هست به شرایط فرد خاصی امکان پذیر باشه ولی در مجموع بخوایم صحبت کنیم اکثرا از طریق ویزای تحصیلی اقدام میکنند.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان