آیا در صورت مهاجرت هنرمندان به اتریش یا فرانسه می توان پیشنهاد کاری و مجوز کار دریافت کرد؟

8 تیر 1399 4 پاسخ

سلام. خدا قوت عرض میکنم. اگر کسی با ویزای هنرمندان به اتریش یا فرانسه مهاجرت کنه میتونه بعد از مدتی تغییر شغل بده یا پیشنهاد کاری بگیره و دیگه خوداشتغال نباشه؟

8 تیر 1399
پاسخ توسط سیف اله پور :

سلام و عرض ادب دوست عزیز اگه میخواین برای اقامت هنرمندان اقدام کنید باید نشون بدید که از طریق هنر خود در ایران کسب درآمد داشته اید و سابقه کار دارید و بعد از رفتن به اتریش هم اصل بر این است که در زمینه هنری خود مشغول به کار شوید.

9 تیر 1399
پاسخ توسط سادات :

سلام و عرض ادب بله امکان کاریابی دارید اما کاملا بسته به تلاش و میزان تخصص شما دارد. همچنین در صورتی که تمکن مالی هوبی داشته باشدی می توانید از طریق اقامت هنرمندان اتریش اقدام نمایید.

10 تیر 1399
پاسخ توسط اسماعیلی :

با سلام و وقت بخیر دوست عزیز شما زمانی که با اقامت هنرمندی وارد محیط می شوید می توانید خوداشتغالی داشته باشید و یا اینکه برای شخص دیگری کار کنید اما موضوع مهم این است شغل شما باید در راستای هنر شما باشد و در کنار آن داشتن شغل و حرفه دیگر مشکلی ندارد.

14 تیر 1399
پاسخ توسط شریفی :

سلام و عرض ادب هنرمندانی که درزمینه های هنری نظیر نقاشی راحی و... سابقه فعالیت داشته اند و از این راه درآمد کسب نموده اند می توانند برای پروسه ویزای هنرمندان اتریش اقدام نمایند و در همین زمینه نیز در اتریش مشغول به کار شوند. در صورتی که از طریق پروسه خودحمایتی فرانسه و یا اتریش وارد این کشورها شوید امکان کار فعال را نخواهید داشت و در اتریش نیز تنها امکان سرمایه گذاری دارید.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان