آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه کینز انگلستان به همراه بورسیه با مدرک تحصیلی پزشکی عمومی از ایران وجود دارد؟

25 آبان 1399 2 پاسخ

سلام، وقت بخیر. امسال کنکور دادم و پزشکی کاشان را قبول شدم. می خواهم بعد از پایان دوره عمومی، برای تحصیل در دانشگاه کینز انگلستان با بورسیه درخواست بدهم و از الان تصمیم گرفته ام که مقالات علمی معتبر در دوره دانشگاه بنویسم. اما سوال اصلی من این هست که آیا مدرک رشته پزشکی عمومی من مورد تایید دانشگاه کینز برای ادامه تحصیل هست یا خیر و آیا بورس تحصیلی با قیمت زیاد برای دانشجویان ایرانی که تمکن مالی زیادی ندارند داده می شود؟ چه مدارکی لازم هست که بتوانم بورسیه خوب بگیرم؟

26 آبان 1399
پاسخ توسط Mie :

سلام دوست عزیز جهت ادامه تحصیل با رشته های شاخه پزشکی ابتدا باید مدرک پزشکی ایران خود را معادل سازی بفرمایید پس از قبولی در آزمون معادل سازی اجازه دارید که بدون محدودیت کار کنید یا ادامه تحصیل دهید. بورسیه وابسته به رزومه علمی شما و معادل سازی شما است.

28 آبان 1399
پاسخ توسط رمضانیان :

سلام دوست عزیز صرف داشتن مدرک پزشکی نمی تونه منجر به قبولی شما در یک دانشگاه بشه چون مدرک شما در ابتدا باید در کشور مقصدتون معادلسازی بشه و کشور انگلستان به این منظور به شما ویزا نمیده. شاید اگر می تونستید برای تحصیل پزشکی از ابتدا وارد دانشگاه های اروپا بشید شانستون خیلی بالاتر می رفت.

به این سوال پاسخ دهید.
مشاوره رایگان