هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

23 نظر

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

کشور یونان یکی از کشورهای اروپایی کم هزینه جهت زندگی و تحصیل می باشد. کشور یونان به علت نزدیکی و آب و هوای خوب و هزینه های پایین مورد توجه برخی از افراد قرار می گیرد. هزینه های تحصیل و زندگی در یونان به نسبت اکثر کشورهای اروپایی پایین تر می باشد و البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که کیفیت زندگی و تحصیل و امنیت و... نیز در مقایسه با کشورهای درجه یک اروپایی پایین تر می باشد. در یونان هزینه های تحصیل بین 1500 تا 4000 یورو در سال می باشد و همینطور هزینه های زندگی در کشور یونان برای یک دانشجو بین 500 الی 700 یورو می باشد. کشور یونان از برخی نظر ها برای مهاجرت گزینه مناسب و از برخی جهات نکات منفی نیز دارد که در این مقاله به این جزئیات می پردازیم. موسسه ملک پور (MIE) با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در امر مهاجرت آماده کمک به شما عزیزان در خصوص مهاجرت می باشد و جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی می توانید با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم تماس را کامل کنید. در مقاله پیش رو موضوعات زیر مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند گرفت.

  • هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در یونان
  • بورسیه تحصیلی در یونان
  • هزینه های زندگی و قیمت اجناس در یونان
  • خرید ملک در یونان
  • وضعیت کار و درآمد در یونان
  • بهترین شهر یونان برای زندگی
  • مشکلات زندگی در یونان
  • تحصیل در یونان و شرایط اقامت و تابعیت
  • سوالات متداول راجع به هزینه های تحصیل و زندگی در یونان
  • سخن پایانی درمورد هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

هزینه های تحصیل و زندگی در یونانهزینه تحصیل در مقاطع مختلف در یونان

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان پایین تر از بسیاری از کشورهای اروپایی می باشد. یکی از مباحث داغ در خصوص مهاجرت به کشور یونان مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. کشور یونان هزینه های تحصیل پایین تری نسبت به اکثر کشورهای اروپایی و حوزه شینگن دارند و به همین جهت متقاضیان تحصیل در کشور یونان زیاد هستند. همین طور بسیاری از دوره های تحصیلی در کشور یونان به زبان انگلیسی ارائه می شوند و از این نظر نیز هزینه های مناسبی دارند. تحصیل در کشور یونان از مقطع دبیرستان شروع می شود.

  • هزینه های تحصیل در دبیرستان

تحصیل در دبیرستان های یونان به دو صورت است. تحصیل در مدارس یونانی که رایگان می باشد و به زبان یونانی تحصیل انجام می شود و دانش آموز باید یک سرپرست و یا قیم در کشور یونان داشته باشد و همینطور دبیرستان های خصوصی که اکثراً به زبان انگلیسی هستند و خود دبیرستان قیم و سرپرست دانش آموز معرفی می شود. دبیرستان های شبانه روزی در کشور یونان هزینه هایی از 15 هزار یورو در سال به بالا دارند. هزینه های دبیرستان های خصوصی در کشور یونان از سایر مقاطع بالاتر می باشد. با توجه به هزینه های بالای تحصیل در دبیرستان های خصوصی یونان می توانید شرایط تحصیل در دبیرستان های رایگان اتریش را مطالعه بفرمایید.

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

تحصیل رایگان در مدارس اتریش

  • تحصیل در دانشگاه در مقطع لیسانس

تحصیل در مقطع لیسانس 3 تا 4 ساله بوده و با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و ایلتس 6 امکان پذیر است و برخی دانشگاه ها نیز بدون ایلتس امکان پذیرش وجود دارد. هزینه تحصیل در مقطع لیسانس بین 1500 تا 9000 یورو در سال می باشد.

  • تحصیل در دانشگاه در مقطع فوق لیسانس

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یونان 2 ساله است و جهت تحصیل در مقطع فوق لیسانس داشتن مدارک ایلتس 6.5 برای اکثر دانشگاه ها الزامی می باشد و همینطور متقاضی باید لیسانس معتبر داشته باشد. هزینه های تحصیل در این مقطع به زبان یونانی در دانشگاه های دولتی رایگان و در دانشگاه های خصوصی غیر رایگان است. شهریه دانشگاه های خصوصی حدود 7 الی 20 هزار یورو می باشد.

  • تحصیل در دانشگاه در مقطع دکترا

تحصیل در مقطع دکترا در یونان بسته به علمی یا تحقیقاتی بودن تحصیل بین 3 تا 6 سال طول خواهد کشید. برای مقطع دکترا برخی دانشگاه ها بورسیه های تحصیلی ارائه می دهند و یا هزینه های تحصیل رایگان می باشند ولی برای پذیرش در مقطع دکترا داشتن رزومه علمی مناسب و سطح زبان بالاتر از 6.5 مورد نیاز است.

بورسیه تحصیلی در یونان

با توجه به اینکه کشور یونان هزینه های تحصیل تقریبا پایین می باشد ولی باز هم برخی دانشگاه ها برای برخی رشته ها و دوره ها بورسیه های تحصیلی ارائه می دهند. بورسیه تحصیلی در کشور یونان و حتی سایر کشورهای دنیا نیاز به داشتن رزومه ای مناسب و سطح زبان خوب و پیش زمینه های تحصیلی مناسب می باشد. افرادی که از رزومه مناسب برخوردار نیستند شانس مناسبی جهت دریافت بورسیه تحصیلی ندارند. بورسیه تحصیلی اکثراً در مقطع فوق لیسانس به بالا می باشد و برای مقاطع پایین تر معمولا بورسیه های زیادی وجود ندارد. نکته ای که در خصوص بورسیه تحصیلی در یونان وجود دارد این است که اکثر بورسیه های کامل یا به اصطلاح فول فاند در مقطع دکترا در دوره های آموزشی به زبان یونانی ارائه می شود. برخی از بورسیه های تحصیلی یونان:

  • بورسیه تحصیلی ماری اسکولودوسکا
  • بورسیه تحصیلی کریس ارگریس
  • بورسیه های اراسموس
  • بورسیه های دانشگاه نشنال لویز

هزینه های زندگی و قیمت اجناس در یونان

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور یونان جهت زندگی و تحصیل پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در یونان به خصوص هزینه اجاره مسکن در یونان می باشد. در مقایسه با اکثر کشورهای اروپایی کشور یونان هزینه های بسیار پایین تری جهت زندگی دارد و از این نظر برای شروع مقصد کم هزینه ای در اروپا می باشد. هزینه های زندگی و قیمت اجناس در یونان در اکثر نقاط این کشور یکسان می باشد و تفاوت زیادی در شهرهای مختلف دیده نمی شود. البته هزینه های زندگی ماهیانه به سبک زندگی شخص نیز بستگی دارد ولی دانشجویان و متقاضیان تحصیل در کشور یونان می توانند با هزینه هایی در حدود 500 الی 700 یورو در ماه به راحتی در این کشور زندگی کنند. در جدول زیر برخی از هزینه های زندگی و قیمت اجناس در یونان مشخص شده است.

 

وعده غذایی در یک رستوران

10 یورو

1 لیتر شیر

1.2 یورو

1 کیلو برنج

1.6 یورو

1 کیلو گوشت

8 یورو

1 کیلو موز

1.5 یورو

1 کیلو پیاز

0.8 یورو

رفت و آمد ماهیانه

30 یورو

اینترنت و برق و... ماهانه

150 یورو

آپارتمان 1 خوابه

333 یورو

آپارتمان در اطراف شهر

280 یورو

 خرید ملک در یونان

یکی از روش های محبوب اقامت یونان خرید ملک می باشد. ملک در یونان از متری 1400 یورو به بالا امکان خرید دارد و امکان خرید ملک در کشور یونان از 50 هزار یورو امکان پذیر می باشد که برخی دانشجویان می توانند زمان تحصیل و زندگی خود در این کشور ملک با هزینه ای پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر اروپا خریداری کنند. البته باید این نکته را در نظر داشت که خرید ملک و دریافت اقامت با رقم پایین تر از 250 هزار یورو در کشور یونان امکان پذیر نیست و برای دریافت اقامت 5 ساله و ویزای طلایی یونان که بهترین اقامت این کشور می باشد باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار یورو خریداری کرد. البته املاک با ارزش 250 هزار یورویی اکثراً املاک ویلایی و بسیار شیک می باشند. با خرید ملک در کشور یونان به ارزش 250 هزار یورو شخص و خانواده اش اقامت 5 ساله دریافت می کنند و نکته مثبت این اقامت عدم شرط حضور در کشور یونان می باشد.

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

خرید ملک یونان

وضعیت کار و درآمد در یونان

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

همانطور که هزینه های تحصیل و زندگی در یونان بسیار پایین می باشد و جزو نکات مثبت مهاجرت به این کشور می باشد یکی از نکات منفی جهت مهاجرت به کشور یونان و زندگی در این کشور شرایط و وضعیت کار و درآمد در یونان می باشد. نرخ بیکاری در کشور یونان نزدیک به 18 درصد می باشد و همینطور اقتصاد در این کشور وضعیت جالبی ندارد و اکثر دانشجویان در کشور یونان برای یافتن کار دانشجویی مشکلات زیادی دارند. وضعیت کار در کشور یونان با توجه به نرخ بیکاری بالا مناسب نیست و حتی با یادگیری زبان یونانی نیز گاهاً پیدا کردن کار بسیار دشوار می باشد. وضعیت کار در یونان برای پس از اتمام دوران تحصیل و دریافت مدرک نیز آن چنان جالب نمی باشد ولی در برخی رشته ها نظیر هتل داری و گردشگری به علت شرایط بهتر کاری در این صنعت ها شانس کاریابی و وضعیت کار در یونان بهتر می باشد. وضعیت درآمد در کشور یونان با توجه به هزینه های زندگی پایین درآمد نیز به همان صورت پایین تر از اکثر کشورهای اروپایی می باشد و متوسط حقوق در کشور یونان 700 یورو در ماه می باشد. با توجه به نکات ذکر شده وضعیت کار در یونان از نکات منفی مهاجرت به این کشور می باشد. البته برای کاریابی پس از تحصیل بسیاری از دانشجویان در سایر کشورهای اروپایی و حوزه شینگن به جستجوی کار می پردازند. برای انجام امور کاریابی و یادگیری پروسه کاریابی می توانید از پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور موسسه ملک پور کمک دریافت کنید و با تهیه پکیج تمام نکات کاریابی در اروپا را یاد بگیرید.

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

بهترین شهر یونان برای زندگی

کشور یونان شهرهای مختلفی جهت زندگی دارد که از نظر امکانات شهرهای مختلف توسط بررسی هایی که زیر نظر سازمان های بین المللی انجام شده اند متفاوت می باشد. برای انتخاب بهترین شهر جهت زندگی عواملی نظیر هزینه های زندگی، تفریحات، آب و هوا، پاکیزگی، سطح تحصیلات و مراکز آموزشی، ترافیک و دسترسی ساده و کیفیت بالای حمل نقل عمومی، وضعیت کار، امنیت و بسیاری موارد دیگر تعیین کننده می باشد. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و نگارش شده است و هر گونه کپی برداری از آن شرعاً و قانوناً حرام می باشد و قابلیت پیگیری قانونی نیز دارد. طبق امتیاز بندی های بین المللی بهترین شهر یونان در مجموع از نظر کیفیت و شرایط زندگی شهر تسالونیکی و پس از آن شهر آتن می باشد. البته این شهر ها از نظر هزینه های زندگی بالاتر از سایر شهرهای یونان می باشند و شهرهایی که هزینه های زندگی پایین تری در کشور یونان دارند می توان به شهر های میکونوس و سانتورینی اشاره کرد.

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

مشکلات زندگی در یونان

در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در یونان و همینطور کار در یونان و درآمد ها صحبت شد و از نکات مثبت این کشور هزینه های پایین زندگی و آب و هوای مناسب اشاره شد. در کنار نکات مثبت زندگی و تحصیل در کشور یونان بهتر است موارد منفی نیز اشاره شود و مشکلات زندگی در یونان نیز بررسی شود تا متقاضیان مهاجرت به این کشور اطلاعات کافی را جهت ارزیابی دقیق تر داشته باشند. برخی از نکات منفی زندگی در یونان:

  • خطرات سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور یونان به خصوص در خصوص ملک های دارای بدهی های قانونی
  • شلوغی و جمعیت بالای شهرهای یونان به خصوص در فصل تابستان و مراکز توریستی
  • آلودگی و ترافیک شهری در زمان های شلوغی
  • کمبود منابع آب در برخی مناطق
  • دشواری فروش املاک
  • دشواری بیشتر دسترسی به کشورهای دیگر عضو شینگن
  • وضعیت اقتصادی نامناسب
  • نرخ بیکاری نزدیک به 18 درصد

در مجموع با توجه به هزینه های زندگی و شرایط و سختی های زندگی در یونان و همینطور وضعیت کار در یونان با مقایسه شرایط کلی این کشور با برخی دیگر از کشورهای اروپایی که هزینه های مناسب زندگی و تحصیل دارند و همینطور کیفیت بالای زندگی دارند گزینه های ایده آل تری نسبت به کشور یونان می توان در اروپا جهت تحصیل انتخاب کرد. کشورهایی نظیر اتریش و آلمان هزینه های تحصیل پایین تری نسبت به کشور یونان دارند و کشورهایی نظیر چک و لهستان هزینه های زندگی پایین تری نسبت به کشور یونان دارند که این کشورها همگی شرایط زندگی و کیفیت زندگی بالاتری نسبت به این کشور در اروپا دارند و نکات مثبت زیادی نیز در مقایسه با یونان دارند.

تحصیل در یونان و شرایط اقامت و تابعیت

پس از بررسی هزینه های تحصیل و زندگی در یونان باید شرایط اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور بررسی شود. کشور یونان کشور اروپایی می باشد و شرایط اخذ اقامت دائم مانند سایر کشورهای اروپایی با 5 سال کار و زندگی و یاد گیری زبان یونانی امکان پذیر می باشد ولی با توجه به شرایط نامناسب کار و نرخ بیکاری بالای این کشور معمولاً دانشجویان برای پیدا کردن کار در این کشور پس از اتمام تحصیلات مشکل دارند و به کشور خود باز می گردند. البته برخی با سرمایه گذاری و یا ازدواج درخواست اقامت دائم می دهند و یا پس از تحصیل در دانشگاه های کشور یونان در سایر کشورهای اروپایی و حوزه شینگن جستجوی کار انجام می دهند. با مطالعه مقاله زیر می توانید شرایط کلی اقامت و مهاجرت به یونان را بررسی بفرمایید.

هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

پاسپورت یونان

سوالات متداول راجع به هزینه های تحصیل و زندگی در یونان

✅ هزینه های تحصیل در کشور یونان چقدر می باشد؟

هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف متفاوت است و به زبان انگلیسی تحصیل در یونان بین 1500 یورو الی 9000 یورو در سال می باشد.

✅ هزینه های زندگی در کشور یونان چقدر است؟

هزینه زندگی در یونان در شهرهای مختلف متفاوت است؛ ولی به صورت عادی هزینه زندگی دانشجویی در یونان از 500 تا 700 یورو متغیر است.

✅ وضعیت کار در یونان چگونه است؟

در کشور یونان نرخ بیکاری 18 درصد می باشد و شرایط کار و درآمد با توجه به اقتصاد این کشور مناسب نیست.

✅ درآمد در یونان چقد می باشد؟

میزان حقوق و درآمد در کشور یونان بستگی به شغل و شهر دارد؛ اما متوسط حقوق در این کشور پس از کسر مالیات و بیمه حدود 700 یورو در ماه است که البته در برخی مشاغل و شهرهای حقوق دریافتی بالاتر می باشد.

 

_____________سخن پایانی درمورد هزینه های تحصیل و زندگی در یونان_____________

در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در یونان و وضعیت کار در یونان و نکات مثبت و دشواری ها و سختی های زندگی در یونان بحث شد و مقایسه با برخی کشور های دیگر نیز انجام شد. با توجه به اینکه هزینه های زندگی در یونان کمتر از 1000 یورو در ماه می باشد و متوسط هزینه یک دانشجو 700 یورو در ماه است و هزینه های تحصیل نیز بین 1500 تا 9000 یورو متغیر است با اینکه این هزینه ها پایین می باشند و برای دانشجویان بین المللی که امکان پرداخت هزینه های بالای زندگی و شهریه های سنگین را ندارند گزینه مناسبی می تواند باشد ولی در مقایسه با کشور یونان کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، اتریش، نروژ، ایتالیا، لهستان از نظر هزینه ها و شرایط زندگی شرایط بهتری نسبت به یونان دارند و امکانات و شرایط بهتری برای دانشجویان در این کشورها معمولاً فراهم است. در پایان هر شخص با توجه به شرایط و امکانات و داشته های خود تصمیم گیری انجام می دهد و مسیر خود را انتخاب می کند. به همین جهت تحقیق و بررسی در خصوص کشورها و روش های مختلف می تواند کمک بزرگی به متقاضی جهت انتخاب بهترین مسیر جهت تحصیل و مهاجرت باشد. هزینه های تحصیل و زندگی در یونان در این مقاله برای شما عزیزان بررسی شد؛ شما عزیزان می توانید سوال یا ابهامات خود در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در یونان و یا وضعیت کار در یونان و سایر موارد را از طریق تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس، با مشاورین ما در میان گذاشته و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همینطور می توانید سوالات خود را در وب سایت ما مطرح کنید تا کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ دهند.

امتیاز 4.23 از 5 ( 12 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
خمودیان
سلام و عرض ادب. این امکان وجود داره که برای تحصیل در یونان اقدام کنیم، ولی بعد از چند ترم به کشورهای معتبر اروپایی انتقالی بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی اگر شما در کشورهای اروپایی مشغول به تحصیل و زندگی شوید این امکان وجود دارد که به کشورهای دیگر هم انتقالی بگیرید ولی پیشنهاد می کنم حتما قبل از هر اقدامی تحقیق کنید و کشورهایی مثل اسپانیا، اتریش، مجارستان فنلاند، نروژ و المان که تحصیلات ارزان و رایگان دارند را با یونان مقایسه نمایید. حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شماتوسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
پریا
سلام و عرض ادب ممنون از مقاله خوبتون ایا برای تحصیل در یونان میتوان از ابتدا درخواست بورسیه کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما خیلی کلی می باشد. ولی شما می توانید در مقطع دکتری با ارائه رزومه قوی فاند دریافت کنید. سپاس
ابی
سلام امکان کار ضمن تحصیل و ویزا همراه توی یونان وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز این امکان وجود دارد.
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون من 26 سالمه دانشجوی مهندسی برق هستم میخواستم بپرسم برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد چه رشته هایی مرغوب تر هستن و هزینه تحصیل رشته برق چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی استعلام گرفته شود. شما می توانید در رشته مرتبط یا رشته های بیزینسی و مدیریتی پذیرش بگیرید. هزینه تحصیل در یونان بین ۸ تا ۱۲ هزار یورو متغیر است.
خیریه موسوی
سلام وقتتون بخیر برای تحصیل در یونان کسی که ۳۳ ساله باشه امکانش هست برای ارشد اقدام کنه برای رشته تاریخ ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب.بله در صورت کامل بودن مدارک، شانس دریافت پذیرش و ویزا وجود دارد.
ابوالفضل درویشی
درود بر شما آیا امکان دریافت تخفیف از دانشگاه ها هست؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که دانشجو رتبه خوبی کسب کند شانس دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیلی خواهد داشت.
سحر
سلام، آیا برای دوره زبان هم میشه اقدام کرد برای تحصیل در یونان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. شانس دریافت ویزا برای دوره های زبان در این کشور پایین بوده و توصیه می شود با مدرک زبان برای تحصیل اقدام نمایید.
سحر
سلام من در مقطع کارشناسی ارشد برای رشته تاریخ در کشور یونان میخواهم اپلای کنم امکان گرفتن فاند وجود دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. دریافت پذیرش با فاند بسته به شرایط و سوابق شما دارد و با توجه به اینکه اشاره ای به شرایط خود نداشتید نمی توان پاسخ قاطعی به آن ارائه نمود.
بهرام
سلام روزتون بخیر باشه در صورت داشتن مدرک لیسانس امکان کار همزمان در یونان به هنگام تحصیل و تامین هزینه های زندگی و تحصیل در دوره ارشد وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما در زمان تصحیل، اجازه کار دانشجویی به مدت محدود خواهید داشت و می توانید بخشی از هزینه های تحصیل و یا زندگی خود را تامین نمایید.
کمالی
سلام، هزینه تحصیل دوره کارشناسی توی یونان حدودا چقدر هست و من با 35 سال میتونم برای تحصیل در این کشور اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. هزینه تحصیل در این کشور بسته به رشته تحصیلی کمتر از 10 هزار یورو است اما اقدام با شرایط سنی 35 سال ریسک ویزای شما را بالا می برد.
سحر
سلام، آیا دانشگاه رایگان در یونان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در صورتی که زبان بومی این کشور را بدانید می توانید در دانشگاه های دولتی این کشور به زبان یونانی تحصیل نمایید.
مرضیه ناظمی
سلام وقت بخیر 37 سالمه و قصد کار و تحصیل در یونان را دارم، با توجه به اینکه دیپلم تجربی دارم، میتونم برای رشته های بیزنسی در این کشور درخواست بدم؟ متاهل هستم و قصد دارم با خانواده اقدام کنم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید بفرمایید به چه شکل باید مشاوره تخصصی دریافت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید تا کارشناسان به طور دقیق تر شرایط شما را بررسی نمایند.
ستاره غفارزاده
سلام و عرض ادب خدمت شما که صبورانه سوالات ما رو پاسخ میدین؟ به جز خرید ملک در یونان،‌آیا روشهای دیگه ای برای اخذ اقامت این کشور در روشهای سرمایه گذاری وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز برای اخذ اقامت این کشور از روش‌های گوناگونی امکان اقدام وجود دارد که شرایط شما بایستی بررسی گردد.
طاهری
سلام، وقت بخیر. در صورتی که من بتونم هزینه های تحصیل در یونان رو پرداخت کنم، هزینه های زندگی توی این کشور با کار دانشجویی پوشش داده میشه؟ کلا هزینه یک ماه زندگی توی یونان حدوداً چقدر میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما می‌توانید با کار کردن هزینه‌های زندگی خود را پوشش دهید که هزینه زندگی برای یک ماه حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ یورو می‌باشد
ارام
سلام وقت بخیر من ۲۳ سالمه لیسانس پرستاری دارم ایا میشه برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، امکان اقدام برای تحصیل پزشکی در کشورهای متعددی وجود دارد ولی سطح زبان و میزان سرمایه شما برای ادامه تحصیل در این رشته اهمیت دارد.
رامین کوهیزاد
وقتتون به خیر آیا برای تحصیل رایگان در یونان حتما باید زبان رسمی کشورشون یعنی یونانی رو بلد باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، برای تحصیل در کشورهای مختلف باید زبان بومی آنها را یاد بگیرید.
سحرمرادی
سلام وعرض ادب بنده دیپلم گرافیک دارم ۳۲سالمه ایابرای تحصیل دریونان میتونم اقدام کنم واینکه تحصیل دراین کشور به زبان انگلیسی هست یاخیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور میسر می‌باشد. اما در نظر داشته باشید گپ تحصیلی شما بسیار بالا است و بهتر است برای کشورهایی مانند اتریش فنلاند هلند سوئد دانمارک و بلژیک اقدام نمایید.
هانیه فروزش
سلام ۲۸ ساله هستم کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم و 4 سال در یک شرکت بازرگانی کار کردم. تقریبا حدود ۳۰ هزار یورو تمکن دارم و مجردم.آیا میتونم با این دارایی در یونان تحصیل کنم؟ ایاکشوری وجود داره که به شرایط من بخوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
موسایی
سلام و عرض ادب من میخام مقطع لیسانس مجدد اقدام کنم امکان بورسیه وجود دارد ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اطلاع از بورسیه‌های دانشگاه بایستی وب سایت رسمی دانشگاه مورد نظرتان را بررسی نمایید.
بانی
سلام و عرض ارادت من 24 سالمه و لیسانس مدیریت دارم و میخوام برای تحصیل در یونان اقدام کنم، هزینه های تحصیل در این مقطع چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول هزینه های تحصیل در این کشور حدود 7 الی 10 هزار یورو خواهد بود.
نیلوفر سلامی
سلام من 23 سالمه و لیسانس روانشناسی دارم سطح زبانم خوبه فکر میکنم بتونم ایلتس 5 و نیم رو ارائه بدم آیا شرایط اقدام برای ویزای تحصیلی یونان رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله شرایط شما مناسب می باشد.
الهام
فردی که فرزند ۲۷ ساله دارد و برای خرید ملک یونان قصد اقدام دارد دو کیس مجزا هستند و یا می‌توان در یک پرونده اقدام کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ممکن است بشرط اثبات وابستگی فرزندتان نیز در پرونده شما قرار بگیرند.
Zeynab
سلام، آیا با رشته میکروبیولوژی میشه فوق لیسانس اقدام کرد در یونان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله امکان تحصیل وجود دارد.
مشاوره رایگان