هزینه زندگی در امارات

4 نظر

هزینه زندگی در امارات

کشور امارات یکی از پرطرفدارترین کشورها به عنوان مقصدی برای مهاجرت در میان ایرانیان است. عواملی همچون نزدیکی به ایران، مسلمان بودن بسیاری از افراد در این کشور،سطح رفاه و مدرنیته قابل توجه در این کشور و درآمدهای مناسب از جمله دلایلی هستند که بر محبوبیت این کشور در میان ایرانیان می افزاید. آنچه قابل توجه است این است که آیا کشور امارات با توجه به هزینه های بالای زندگی می تواند مقصد مناسب و ایده آلی برای مهاجرت باشد و آیا هزینه زندگی در امارات به نسبت کشورهای دیگر بالاتر است؟ آیا میزان درآمد در کشور امارات برای مهاجرین میزان قابل توجهی خواهد بود؟ مواردی از این دست و نیز موضوعاتی همچون هزینه زندگی در امارات متحده عربی، درآمد در دبی، میانگین هزینه زندگی در امارات و به طور کلی هزینه اقامت امارات و زندگی در دبی در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است. برای رسیدن به پاسخ دقیق به این سؤالات می توانید ادامه مطالب را مطالعه بفرمایید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی، با شماره تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید.

موضوعات زیر در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است:

  • شرایط زندگی در امارات
  • هزینه اجاره مسکن در کشور امارات
  • هزینه های زندگی روزمره در امارات
  • مقایسه هزینه زندگی در شهرهای مختلف امارات
  • درآمد شغل های مختلف در امارات
  • سوالات متداول در زمینه هزینه زندگی در امارات
  • سخن پایانی درباره هزینه زندگی در امارات

تحصیل در مدارس کاناداشرایط زندگی در امارات

یکی از جالب ترین موضوعات در خصوص کشور امارات، ترکیب شدن سنت و مدرنیته در فرهنگ این کشور است. بسیاری از حقایق در مورد کشور امارات وجود دارد که طیف گسترده ای از مردم به این حقایق آگاه هستند مانند هزینه های بالای زندگی و پیروی بسیاری از قوانین و آداب و رسوم این کشور از احکام اسلام. به طور کلی معروف ترین شهر امارات متحده عربی، دبی است که همه ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می کند و این شهر تبدیل به یکی از محبوب ترین شهرهای دنیا در میان توریست ها و بازدیدکنندگان سراسر دنیا شده است.

 

  • فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه راه های اقامت قانونی

 

  • فایل صوتی موسسه ملک پور در زمینه راه های اقامت قانونی

 

همچنین کشور امارات از جمله ثروتمندترین کشورهای دنیا بوده و عمده درآمد خود را از صنعت نفت به دست می آورد. لازم به ذکر است این کشور به مهاجرینی که از طریق ویزای تحصیلی و یا ویزای کار وارد می شوند اقامت دائم و پاسپورت اعطا نمی کند و در حال حاضر بر اساس قوانین جدید فقط از طریق سرمایه گذاری در برخی از موارد مانند خرید ملک، اعطای اقامت دائم و پاسپورت دارد. نکته جالب در خصوص هزینه زندگی در امارات این است که در برخی موارد این هزینه ها با هزینه های زندگی در کشورهای گران قیمتی همچون آمریکا یا انگلستان برابری می کند.

در لینک زیر می توانید اطلاعات لازم در خصوص هزینه های زندگی در انگلستان را به دست آورید:

تحصیل در ترکیه

هزینه های زندگی در انگلستان

هزینه اجاره مسکن در کشور امارات

همانطور که گفته شد کشور امارات از پرهزینه ترین کشورهای جهان به حساب می آید. بر این اساس هزینه اجاره مسکن در این کشور نیز به نسبت بالا است. به طوری که افراد تقریباً نیمی از درآمد خود را برای اجاره مسکن هزینه می کنند.شهرهایی همچون دبی و ابوظبی همه ساله مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار می گیرند؛ از این رو هزینه اجاره مسکن در این شهر ها به نسبت شهرهای دیگر امارات بالاتر است. نکته مهم در خصوص انتخاب شهر محل زندگی در امارات این است که دبی گران ترین شهر امارات است. ابوظبی پس از آن از جمله شهرهای گران به حساب می آید. شارجه، فجیره و العین گزینه های کم هزینه تری هستند.

انواع گوناگونی از خانه در کشور امارات وجود دارد که عبارتند از آپارتمان های بلندمرتبه، ویلا در مجتمع های درب دار و خانه های شهری. قراردادهای اجاره امارات معمولاً یک ساله هستند و در صورت شکستن قرارداد، مستأجر جریمه سنگینی را متحمل می شود. بر این اساس بهتر است قبل از اقدام، متقاضی اطلاعات لازم را در ارتباط با این هزینه زندگی در امارات داشته باشد. به طور کلی متوسط هزینه ​​اجاره مسکن در امارات برای یک سوئیت بین 30،000 تا 50،000 AED (8،100 تا 13،600 دلار) در سال است. محدوده قیمت آپارتمان های یک و دو خوابه بین 70،000 تا 100،000 AED (19،000 تا 27،220 دلار) است. شما عزیزان می توانید اطلاعات کامل در خصوص اخذ اقامت اروپا را در لینک زیر به دست آورید:

تحصیل در ترکیه

مهاجرت و اقامت اروپا

هزینه های زندگی روزمره در امارات

به نسبت هزینه های گران اجاره مسکن در امارات، هزینه زندگی در امارات و هزینه های روزمره در این کشور مناسب تر است. میانگین ​​هزینه زندگی در امارات برای یک خانواده چهار نفره در حدود 12000 AED در هر ماه است. این میزان هزینه شامل مواد غذایی، حمل و نقل، فعالیت های تفریحی و غذا خوردن در رستوران ها است. هزینه زندگی در امارات برای یک فرد تنها در حدود ماهانه 800 AED تخمین زده می شود.

در جدول زیر برخی از هزینه های زندگی در امارات را مشاهده می نمایید:

 

اقلام

هزینه (دلار)

یک وعده غذایی در رستوران

8.17

یک بطری آب

0.39

یک لیتر شیر

1.59

۱۲ عدد تخم مرغ

2.60

یک کیلوگرم سیب

2.03

یک کیلوگرم موز

1.66

یک کیلوگرم سیب زمینی

0.99

یک کیلوگرم گوجه فرنگی

1.43

رفت و آمد ماهانه

65.34

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

1300.43

آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر

876.05

هزینه ماهانه باشگاه ورزشی

70.32

اینترنت ماهانه

97.86

 

در لینک زیر می توانید اطلاعات کامل را در خصوص مهاجرت و اقامت امارات به دست آورید:

تحصیل در ترکیه

مهاجرت و اقامت امارات

مقایسه هزینه زندگی در شهرهای مختلف امارات

به طور کلی می توان گفت اگر چه هزینه زندگی در امارات بالا بوده و این کشور از جمله گران ترین کشور ها به حساب می آید و هزینه زندگی در امارات متحده عربی به نسبت بالا است؛ اما هزینه های زندگی در این کشور در هر یک از شهرهای مختلف آن متفاوت است. شهرهایی همچون ابوظبی و دبی در رده بندی جهانی گران ترین شهرهای جهان برای مهاجرین قرار گرفته اند. با این حال، میزان درآمد افراد در این شهرها در حدی است که به راحتی می توان هزینه های زندگی را متقبل شد.

  • گرانترین شهر امارت: دبی
  • ارزان ترین شهر امارت: عجمان

بر این اساس اگرچه میزان درآمد در دبی بالاتر از شهرهای دیگر امارات است، زندگی در دبی به نسبت شهرهای دیگر امارات پرهزینه تر خواهد بود. شما عزیزان می توانید اطلاعات کافی در خصوص ۱۰ شهر برتر جهان برای زندگی را در لینک زیر مطالعه نمایید:

تحصیل در ترکیه

ده شهر برتر جهان برای زندگی

درآمد شغل های مختلف در امارات

فردی که در امارات متحده عربی کار می کند معمولاً ماهیانه حدود 16،600 AED (5336 دلار) کسب می کند.

بازه میزان درآمد شغل های مختلف در امارات از 4370 AED (1189 دلار) تا 90،100 AED (24530 دلار) است. این مقاله توسط کارشناسان متخصص موسسه ملک پور در ارتباط با هزینه زندگی در امارات به رشته تحریر درآمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً حرام بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

میزان حقوق و درآمد بین مشاغل گوناگون در امارات به شدت متفاوت است.در جدول زیر میزان حقوق برخی از مشاغل در امارات را مشاهده می نمایید:

 

مشاغل

درآمد سالیانه

مهندس

58.857

مدیر آی تی

109.170

حسابدار

24.857

مدیر مالی

112.818

 

شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر برای کاریابی در خارج از کشور، از محصول بی نظیر گام به گام تا کار در خارج از کشور با تدریس استاد ملک پور استفاده نمایید.

 

کار در جمهوری چک

 


سوالات متداول راجع به هزینه زندگی در امارات

✅ متوسط میزان درآمد ماهیانه در امارات چقدر است؟

به طور کلی متوسط میزان درآمد در امارات برای یک فرد در حدود ماهیانه حدود 19،600 AED (5336 دلار) است.

✅ متوسط میزان هزینه های روزمره در امارات چقدر است؟

هزینه زندگی در امارات برای یک فرد تنها در حدود ماهانه 800 AED تخمین زده می شود.

✅ گران ترین و ارزان ترین شهرهای امارات کدام هستند؟

گرانترین شهر امارات، دبی و ارزان ترین شهر، عجمان است.

✅ متوسط هزینه اجاره ملک در امارات چقدر است؟

متوسط هزینه ​​اجاره مسکن در امارات برای یک سوئیت بین 30،000 تا 50،000 AED (8،100 تا 13،600 دلار) در سال است. محدوده قیمت آپارتمان های یک و دو خوابه بین 70،000 تا 100،000 AED (19،000 تا 27،220 دلار) است.


_____________________سخن پایانی درباره هزینه زندگی در امارات_____________________

همانگونه که مطالعه فرمودید، کشور امارات از جمله کشورهای محبوب در میان متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور است.این کشور یکی از پر هزینه ترین مقاصد برای مهاجرین است. متقاضیان می بایست قبل از هرگونه اقدام، اطلاعات کافی در خصوص میزان درآمد برای مشاغل گوناگون و نیز میزان هزینه ها را به دست آورند.چرا که در بسیاری از شهرهای برتر دنیا در کشورهای دیگر نیز امکان بهره گیری از سطوح بالای رفاه و امکانات با همین میزان هزینه وجود دارد. بر این اساس مطالبی همچون هزینه های زندگی در امارات، هزینه زندگی در امارات متحده عربی، درآمد در دبی، میانگین هزینه زندگی در امارات، هزینه اقامت امارات و زندگی در دبی و میزان حقوق و درآمد برای مشاغل گوناگون در امارات، میزان هزینه اجاره مسکن در امارات و... در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل کامل قرار گرفت. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی با شماره تماس های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید سؤالات خود را در پایان همین بخش مطرح فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 3.4 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سعید
سلام لطفا اگر امکان داره به ایمیل من پاسخ بدید من کارم سرمایه گذاری هست و از نظر منابع مالی مشکلی ندارم و تخصصم هم بازار های مالی هست قصد دارم در دبی زندگی کنم ایا برای اقامت و زندگی و کار می توان از طریق سرمایه گذاری اقدام کرد و برای این نحوه اقامت به چه میزان پول نیاز هست ممنون میشم اگر پاسخ بدید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما می توانید با سرمایه گذاری در خرید ملک در کشور امارات اقامت دریافت نمایید که بسته به مبلغی که سرمایه گذاری می نمایید مدت اقامت شما مشخص خواهد شد. برای اطلاع از شرایط خرید ملک می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
سعید
ممنون از پاسختون ولی سوال اصلی من این هست که ایا به جز خرید ملک میشه در دبی تاسیس شرکت داشت و اقامت کاری گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله این امکان وجود دارد که شما با ثبت شرکت نیز اقامت امارات را بدست آورید. برای این منظور می توانید از مشاورین موسسه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
سعید
ممنون از پاسختون ولی سوال اصلی من این هست که ایا به جز خرید ملک میشه در دبی تاسیس شرکت داشت و اقامت کاری گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله این امکان وجود دارد که شما با ثبت شرکت نیز اقامت امارات را بدست آورید. برای این منظور می توانید از مشاورین موسسه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
Amir Mohsenian
هزینه زندگی ماهیانه برای یک خانواده چهار نفره آلمانی بغییر از هزینه مسکن چقدر است ؟ آیا شهروندان آلمان برای زندگی در دوبی نیاز به اقامت خاصی دارند و اگر بله چقدر هزینه اقامت است ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند
mirghotbi
دارای دکتری تخصصی ، استاد دانشگاه در رشته مدیریت جویای کار تدریس در دانشگاه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه دریافتی ناقص می باشد. پیشنهاد می شود با شماره موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان شرایطتان را بررسی نمایند.
مشاوره رایگان