نکات مهم مهاجرت به عمان

10 نظر

نکات مهم مهاجرت به عمان

نکات مهم مهاجرت به عمان، مهاجرت عمان و مقایسه آن با کشورهای دیگر و نکات مهم کار، تحصیل و سرمایه گذاری جهت مهاجرت عمان به همراه شرایط زندگی و کسب و کار در عمان در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد. نکات مهم مهاجرت به عمان چیست؟ نکات مهم مهاجرت به عمان در مقایسه با کشورهای آمریکایی و اروپایی چه می باشد؟ مناسب ترین روش مهاجرت به عمان کدام است؟ از میان کشورهای عمان و کشورهای مطرح اروپایی و آمریکایی، کدامیک برای اخذ اقامت و تابعیت مناسب تر هستند؟ شرایط زندگی و کسب و کار در عمان چگونه است؟ در صورت تمایل به یافتن پاسخ پرسش های زیر توصیه می شود که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. چرا که موسسه ملک پور در مقاله پیش رو سعی بر آن دارد تا نکات مهم مهاجرت به عمان را بیان کرده و بدین منظور، از تکنیک قیاس با کشورهای دیگر استفاده کرده است. کشور عمان از جمله کشورهای همسایه ایران می باشد که دارای مرز مشترک آبی با این کشور است. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت از ایران و به ویژه ورود به کشورهای معتبر دنیا را دارند، اقدام به مهاجرت به عمان می نمایند. با این تصور که پس از چند سال زندگی در این کشور، راحت تر می توانند بستر اخذ اقامت و حضور خود در کشورهای اروپایی و آمریکایی را فراهم نمایند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می شود که با موسسه ملک پور تماس گرفته و از این طریق، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین تکمیل فرم تماس، دسترسی دیگری برای شما جهت ثبت درخواست تماس با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان می باشد. در مقاله پیش رو، به بررسی عناوین ذیل می پردازیم:

  • زندگی در عمان و شرایط مهاجرت به عمان
  • شرایط اجتماعی حاکم بر عمان
  • نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق کار
  • نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه با امارات و کشورهای اروپایی و آمریکایی
  • هزینه های زندگی در عمان
  • شرایط اخذ اقامت و تابعیت عمان
  • سوالات متداول در زمینه مهاجرت به عمان
  • سخن پایانی درباره نکات مهم مهاجرت به عمان

نکات مهم مهاجرت به عمانزندگی در عمان و شرایط مهاجرت به عمان

کشور عمان، در حوزه خلیج فارس و شبه جزیره عربستان واقع شده و دارای مرز آبی با کشور ایران می باشد. شهر مسقط، پایتخت این کشور عربی زبان است. عمان دارای جمعیت 4424762 نفر است و واحد رسمی پول آن، ریال عمان می باشد. گفتنیست که ریال عمان حدود 3 دلار ارزش داشته و نسبتاً گران قیمت می باشد. مناطق آزاد اقتصادی بسیاری در کشور عمان فعال می باشند که از آن جمله می توان به منطقه آزاد صلاح، مسندم، المزیونه و صحار اشاره کرد. نظام حکومتی حاکم بر این کشور، پادشاهی می باشد.

نکات مهم مهاجرت به عمان

در طول سالهای گذشته و به دنبال تغییرات رویه ای و سیاسی این کشور، روابط سیاسی عمان با آمریکا و کشورهای اروپایی نظیر انگلستان بهبود یافته و شرایط اقتصادی در این کشور دچار تغییرات چشمگیری شده است. همچنین وضعیت زندگی و شرایط اجتماعی در این کشور نیز بسیار متحول شده است و همین امر، جمعیت بسیاری از متقاضیان کار و مهاجرت را متوجه خود کرده است. به ویژه که بسیاری از افراد، مهاجرت به کشورهای عربی نظیر عمان را پلی برای ورود و زندگی در کشورهای معتبر آمریکایی، کانادایی و اروپایی می دانند. در بخش های دیگر مقاله، به نکات مهم مهاجرت به عمان در زمینه های مختلف خواهیم پرداخت.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد نکات مهم مهاجرت به عمان

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد نکات مهم مهاجرت به عمان

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد نکات مهم مهاجرت به عمان

شرایط اجتماعی حاکم بر عمان

از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان در خصوص وضعیت و شرایط اجتماعی این کشور می باشد. شاید برای متقاضیان مهاجرت به عمان جالب باشد که بدانند افرادی که در عمان زندگی می کنند، از حق انتخاب آزادانه پوشش خود برخوردار می باشند. بدین معنی که افراد با اعتقادات مذهبی مختلف در کنار یکدیگر و به صورت مسالمت آمیز در محیط های کاری و زندگی خود حضور داشته و فعالیت می نمایند. حضور گسترده افراد بین المللی و خارجی در مشاغل مختلف، از دیگر نکات مهم مهاجرت به عمان می باشد. همین امر موجب ارتباط نزدیک تر و گرم تر اهالی بومی این کشور با افراد خارجی شده است. البته باید به این نکته توجه داشت که احساس تفاوت بین نژاد عرب و خارجیان در کشور عمان وجود دارد. به طور کلی در کشورهای اروپایی و آمریکایی، با خارجیان و افراد بین المللی مانند مردمان همان سرزمین برخورد می شود. اما در کشورهای عربی، تفاوت میان مردمان بومی و افراد خارجی احساس می شود.

از دیگر نکات مهم مهاجرت به عمان که شاید برای متقاضیان آن شایان توجه باشد، میزان پیشرفت و مدرنیته بودن این کشور به ویژه در مقایسه با کشورهایی نظیر امارات می باشد. کشور عمان از لحاظ مدرنیته در سطح پایین تری نسبت به کشور امارات قرار دارد، اما دارای مردمانی آرام تر و نسبتاً مهمان نوازتر نسبت به خارجیان می باشد. از نمونه های بارز آرامش در رفتار مردم هر شهر و کشوری، نحوه رانندگی آن ها می باشد. رانندگی در کشور عمان با سرعت مناسب انجام می گیرد و این آرامش در خیابان و فضاهای شهری و عبوری آن نیز به چشم میخورد. در ویدئوی های ذیل، تصاویری از ویژگی های شهرسازی و فضاهای شهری عمان و آرامش حاکم بر آن ها به نمایش درآمده است.

 

  • ویدئوی موسسه ملک پور درمورد فضای شهری عمان

فایل تصویری درمورد فضای شهری عمان -بخش اول

فایل تصویری درمورد فضای شهری عمان -بخش دوم

فایل تصویری درمورد فضای شهری عمان -بخش سوم

 

نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

نکات مهم مهاجرت به عمان

بسیاری از افراد در اندیشه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه عمان می باشند. بنابراین کسب آگاهی از نکات مهم مهاجرت به عمان برای این افراد بسیار مهم و حیاتی می باشد. در زمینه سرمایه گذاری در کشور عمان می توان گفت که با توجه به سیاست های اخیر این کشور در حوزه جذب سرمایه و اخذ و مراودات سیاسی و اقتصادی با کشورهای جهان اول، این کشور مستعد سرمایه گذاری می باشد. به ویژه برای افرادی که قصد ثبت بیزینس و کسب و کار جدید دارند منطقی است. وجود مناطق آزاد مختلف در این کشور، شرایط را برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت به ویژه در مناطق یاد شده مساعد کرده است. از جمله مزایای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان عبارتند از:

  • معافیت از پرداخت مالیات تا 10 سال
  • مالکیت 100% و قانونی شرکت برای افراد خارجی در مناطق آزاد

قابل ذکر است که سهم مالکیت شرکت در مناطق غیر آزاد، 49% می باشد. یکی از نکات مهم مهاجرت به عمان برای متقاضیان سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در این کشور، سرمایه اولیه مورد نیاز است. سرمایه اولیه لازم جهت ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان، 20 هزار ریال عمانی می باشد که اقامتی 2 ساله و قابل تمدید در پی خواهد داشت. لازم به تذکر است که سرمایه گذاری در کشور عمان، منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نخواهد شد.

اقامت در عمان

سرمایه گذاری در عمان


یکی از نکات مهم مهاجرت به عمان برای علاقمندان به سرمایه گذاری در این کشور، حکومت پادشاهی در این کشور می باشد که نظرات و تصمیم گیری آن ها می تواند بر مسایل سرمایه گذاری در این کشور نظیر مالیات و غیره تأثیرگذار باشد. در نمودار ذیل، یکی از استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور مورد بررسی قرار گرفته است. ریسک مصادره اموال در کشور عمان نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی معتبر ، بالا می باشد.

نکات مهم مهاجرت به عمان

نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق کار

نکات مهم مهاجرت به عمان

از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان که باید توسط متقاضیان مهاجرت عمان مورد بررسی قرار گیرد، مهاجرت از طریق کار در این کشور می باشد. با توجه به رشد و توسعه کشور عمان در سال های اخیر، نیاز به نیروی کار در این کشور وجود دارد. از این رو بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، نسبت به مهاجرت به عمان از طریق کار تمایل نشان می دهند. یکی از نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق کار، لزوم دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور عمان می باشد. همچنین متقاضیان این ویزا، نباید کمتر از 21 سال و بیشتر از 60 سال، سن داشته باشند.

اقامت در عمان

کار در عمان

یکی از نکات جالب در این زمینه، امکان فعالیت و کار زنان و مردان ایرانی واجد شرایط در مشاغل مختلف در کشور عمان می باشد. رایج ترین مشاغلی که آماده پذیرش متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور می باشند، مشاغل مربوط به نفت و گاز، صنعت ساخت و ساز، آموزش و پزشکی هستند. در نمودار ذیل، نرخ بیکاری کشور عمان طی سال های گذشته نمایش داده شده است.

نکات مهم مهاجرت به عمان

در خصوص کار پزشکان ایرانی در کشور عمان باید گفت که وزارت بهداشت عمان، لیست تعداد پزشکان مورد نیاز خود از کشورهای مختلف را ارائه می نماید. در صورت تأیید وزارت بهداشت و پذیرش مدارک ارائه شده از سوی متقاضیان، ویزای کار برای پزشکان ایرانی در کشور عمان صادر می گردد.

کار در جمهوری چک

این در حالیست که کشور امارات برای ایرانیان، به راحتی ویزا صادر نمی کند.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد کار پزشکان ایرانی در عمان

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد کار پزشکان ایرانی در عمان

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد کار پزشکان ایرانی در عمان

نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه با امارات و کشورهای اروپایی و آمریکایی

با توجه به تعدد روش های مهاجرت به کشورهای خارجی، می توان در یک جمع بندی به مقایسه نکات مهم مهاجرت به عمان با دیگر کشورهای اروپایی و حتی عربی پرداخت. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، کشور عمان از نظر سرمایه گذاری مستعد می باشد و انتخاب آن به عنوان کشوری برای ثبت بیزینس منطقی می باشد. هر چند کشور امارات برای بیزینس دارای شرایط مساعدتر و بهتری می باشد. از طرفی اقدام به اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری 50 هزار یورویی علاوه بر افزایش سود سرمایه گذاران خارجی، اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشورها را نیز در پی دارد. بنابراین می توان با نظر به مزایا و معایب سرمایه گذاری در هر یک از این کشورها، به جمع بندی نهایی دست یافت.

چنانچه شما سروران گرامی قصد مهاجرت از طریق کار و یا تحصیل به کشورهای دیگر دارید، در یک مقایسه کلی می توان گفت که کشورهای اروپایی و آمریکایی به منظور مهاجرت کاری و تحصیلی، دارای شرایط بهتری نسبت به کشور عمان و دیگر کشورهای عربی می باشند.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد کار در خاورمیانه یا اروپا

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد کار در خاورمیانه یا اروپا

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد کار در خاورمیانه یا اروپا

 

مقالات زیر به طور کامل به بررسی شرایط کار و چگونگی اخذ ویزای کاری در کشورهای اتریش و کانادا به عنوان برترین کشورهای اروپایی و آمریکایی پرداخته شده است.

همچنین از نظر اجتماعی نیز تمایزاتی میان مهاجرت به عمان با دیگر کشورها وجود دارد. گرچه که مردم کشور عمان در مقایسه با مردم امارات، دارای رفتاری ملایم تر و گرم تری با مهاجران و افراد بین المللی می باشند، اما این نکته مهم باید مورد توجه قرار گیرد که احساس تفاوت میان مردم عرب و بومی کشورهای عربی با مهاجران و خارجیان وجود دارد و این تفاوت در طرز رفتار و دید ساکنان بومی وجود دارد. در حالی که در کشورهای اروپایی، این طرز دیدگاه وجود نداشته و به شما همانند سایر مردم بومی آن کشور نگاه می شود.

هزینه های زندگی در عمان

برای اقدام در خصوص مهاجرت به عمان، لازم است هزینه های زندگی را نیز مد نظر قرار دهیم. عمان کشوی گران محسوب می گردد هرچند به نسبت سایر کشورهای حوزه خلیج فارس ممکن است کمتر باشد اما هزینه های زندگی در عمان بطور کلی بالا است. پول ملی کشور عمان ارزش بالایی به نسبت کشورمان دارد و این تفاوت در ارزش پول ملی این کشور برای زندگی در عمان نقش مهمی دارد. در جدول زیر متوسط هزینه های زندگی در عمان به دلار آمریکا آورده شده است.

ردیف

نام هزینه

مقدار$

ردیف

نام هزینه

مقدار$

1

یک وعده غذا رستوان ارزان

5.19

10

هزینه پایه (برق، آب، گرمایش و سرمایش)

62.92

2

آب 330 میلی لیتری

0.31

11

یک دقیقه تماس با موبایل

0.15

3

یک لیتر شیر

1.61

12

اینترنت نامحدود ماهانه

79.22

4

یک کیلو برنج

2

13

اجاره آپارتمان یک خواب مرکز شهر

563.52

5

12 تخم مرغ

2.39

14

اجاره آپارتمان یک خواب حومه شهر

376.93

6

یک کیلو پنیر

5.41

15

اجاره آپارتمان سه خواب مرکز شهر

1012.7

7

یک کیلو انواع میوه

حدود 1.5

16

اجاره آپارتمان سه خواب حومه شهر

650.83

8

نان سفید 50 گرمی

1.03

17

خرید یک مترمربع آپارتمان مرکز شهر

2290.77

9

یک لیتر بنزین

0.57

18

خرید یک مترمربع آپارتمان حومه شهر

1746.78

شرایط اخذ اقامت و تابعیت عمان

پس از بررسی نکات مهم مهاجرت به عمان می توان آگاهانه تر نسبت به انتخاب این کشور برای اخذ اقامت و تابعیت اقدام کرد. همانطور که می دانید روش ها و پروسه اخذ اقامت در کشورهای مختلف متفاوت می باشد، اما این پروسه مستلزم پرداخت هزینه های مالی و معنوی نظیر وقت و انرژی می باشد و سال های مفیدی از زندگی شما را به خود اختصاص می دهد. بنابراین لازمست که در انتخاب کشور مقصد برای کسب اقامت، نهایت دقت و بررسی به کار گرفته شود. بررسی نکات مهم مهاجرت به عمان و یا دیگر کشورها می تواند تأثیر بسیار مفیدی در این تصمیم داشته باشد. بسیاری از افراد که در اندیشه مهاجرت به عمان و یا دیگر کشورهای عربی می باشند، قصد دارند تا پس از چند سال به کشورهای مطرح اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده و اقامت دائم آن را کسب نمایند. از این رو کشورهای عربی را به عنوان پلی برای مهاجرت و اقامت اروپا یا آمریکا انتخاب می نمایند. این در حالیست که می توان به طور مستقیم برای اخذ اقامت دائم کشورهای مطرح و برتر جهان از روش های قانونی نظیر کار، تحصیل و سرمایه گذاری اقدام نمود. زندگی در کشور عمان بسیار پرهزینه می باشد. در حالی که با صرف هزینه ای این چنین می توان اقامت و تابعیت کشورهای مطرح اروپایی و آمریکایی را که دارای شرایط کاری و زندگی بسیار بهتری می باشند دریافت کرد.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد اقامت کشورهای عربی

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد اقامت کشورهای عربی

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد اقامت کشورهای عربی

 

افرادی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ اقامت و تابعیت کشورهای اروپایی و آمریکایی نظیر کانادا و اتریش دارند، می توانند با مراجعه به لینک های ذیل اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورند.

سوالات متداول در زمینه مهاجرت به عمان

از چه روش هایی می توان به عمان مهاجرت نمود و بهترین روش و آسان ترین روش مهاجرت به عمان کدام است؟
برای مهاجرت به عمان ۶ روش کلی وجود دارد که شامل مهاجرت کاری ، مهاجرت از طریق تحصیل ، سرمایه گذاری ، ازدواج با تبعه عمانی ، تولد و پناهندگی می باشد. کار، تحصیل و سرمایه گذاری در عمان از بهترین روش های مهاجرت به عمان محسوب می شوند.

شرایط مهاجرت به عمان برای پزشکان و پرستاران چگونه است؟
متقاضیان کار پزشکی ، پرستاری ، مامایی و حتی دندانپزشکی در عمان می بایست قبل از ورود حتما مدارک خود را معادلسازی نموده و ویزای کاری اخذ نمایند. این دسته از متقاضیان عزیز برای معادلسازی باید آزمونی موسوم به « پرومتریک » را قبول شوند تا مجوز کار در بیمارستان ها ، کلینیک ها و دیگر مراکز درمانی در این کشور را بدست آورند.

شرایط اخذ اقامت دائم عمان چگونه است؟
قانون مدنی کشور عمان بسیار سخت گیرانه است و در بسیاری از روش های اقامتی نظیر کار و سرمایه گذاری حتی پس از ۲۰ الی ۳۰ سال زندگی در این کشور به شما کارت اقامت دائم عمان هم اعطاء نمی شود.

هزینه زندگی در عمان چقدر است؟
هزینه زندگی در عمان برای کاملا بستگی به شهری که در آن زندگی می کنید و همچنین سبک زندگی شما دارد. به طور میانگین، برای یک خانواده ۴ نفره ۱۰۰۰ ریال عمان و برای یک شخص مجرد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ ریال عمان.

_____________________  سخن پایانی درباره نکات مهم مهاجرت به عمان _____________________

نکات مهم مهاجرت به عمان، مقایسه مهم ترین نکات مهاجرت به عمان با دیگر کشورها، بررسی نکات مهم تابعیت و اقامت عمان و همچنین شرایط زندگی و کسب و کار در عمان در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفت. کشور عمان دارای مناطق آزاد متعددی می باشد که شرایط را برای سرمایه گذاری خارجیان از طریق ثبت شرکت فراهم کرده است. از بررسی نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه آن با دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی امارات متحده می توان به این نتیجه دست یافت که اخذ اقامت و تابعیت عمان، پروسه ای زمان بر و پر هزینه است. این در حالیست که با صرف همین هزینه می توان اقامت و تابعیت کشورهای برتر اروپایی و آمریکایی را با شرایط بهتر اجتماعی و زندگی به دست آورد. متقاضیان پس از مطالعه نکات مهم مهاجرت به عمان و افزایش آگاهی خود در این زمینه می توانند جهت اقدام، با موسسه ملک پور تماس تلفنی برقرار نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این زمینه برخوردار شوند. ضمن این که در صورت تکمیل فرم تماس، مشاوران متخصص این موسسه جهت ارائه مشاوره تلفنی رایگان با شما تماس خواهند گرفت. در پایان این مقاله نیز، بخشی به نام "ثبت پرسش" تعبیه شده است که محل طرح پرسش های شما بزرگواران می باشد. چنانچه ابهامات و سوالات خود را در این بخش مطرح نمایید، در اسرع وقت پاسخ را از مشاورین متخصص این مجموعه دریافت خواهید کرد.

 

امتیاز 4.71 از 5 ( 16 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
نسیم
سلام و عرض ادب من کارشناسی پرستاری با ده سال سابقه کاری مرتبط هستم میخواستم با توجه به اینکه به زبان عربی مسلط هستم به کشور عمان مهاجرت کنم اما نمیدونستم از چه طریقی بهتر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور عمان علاوه بر داشتن زبان عربی شما نیازمند به یک کفیل و پیشنهاد شغلی هم می باشید. اگر هدفتان از مهاجرت تغییر زندگی و رسیدن به یک اقامت و در نهایت تابعیت می باشد. پیشنهاد می کنم برای کشورهایی چون سوئد، دانماک و المان و اتریش اقدام نمایید که جز کشورهای تراز اول دنیا هم هستند. حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
شادان ملکی
سلام ممنون از سایت خوبتون من پرستار هستم و۳۲ سالمه امکان کار تو عمان یا کشورهای دیگه رو دارم ؟ زبان انگلیسیم خوبه و ۷ سال سابقه کار دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز رشته شما رشته خوبی است و د رعموم کشورها بازار کار مناسبی دارد اما نیازمند به معادلسازی می باشد. بصورت کلی در حال حاضر کشورهایی چون سوئد، اتریش، دانمارک و آلمان در اروپا و ردر آسیا و نزدیک ایران کشور عمان شرایط خوبی را برای پزشکان و پیراپزشکان دارند که مستقیم برای معادلسازی و کار می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناان ما بررسی شود. موفق باشید.
مارال کامرانی
با سلام و عرض ادب و احترام در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان میخواستم در رابطه با میزان حقوق و درآمد پزشکان متخصص در این کشور بپرسم.آیا پزشکان متخصص در کشور عمان از درآمد بالایی به نسبت هزینه های زندگی در این کشور برخوردار هستند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز درمورد دریافت حقوق و مزایا بسته به تخصص و سابقه کاری متغییر است و عموماً هم پزشکان بین المللی بصورت دلار حقوق دریافت می کنند. و قطعاً در هر جامعه ای متخصصان از سطح رفاه اجتماعی مناسبی برخوردارند. موفق باشید.
فرزاد اسلامی
با سلام و عرض ادب من کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم ؛۱۲ سال سابقه کاردر زمینه امور بانکی دارم در حال فراگیری زبان انگلیسی هم هستم ؛امکان فعالیت و کار در کشور عمان با توجه به رشته تحصیلی ام وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، در صورتی که بتوانید کارفرمایی پیدا کنید که به تخصص شما نیاز داشته باشد و برای شما پیشنهاد کاری ارسال نمایید امکان کار در عمان برای شما وجود دارد.
شهرام
سلام من 29 سالمه و برنامه نویس کامپیوتر هستم ، الان شرایط عمان برای برنامه نویس ها و شاخه آی تی به چه صورت هست ؟ پذیرش دارند ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز شما در رشته خوبی تحصیل نموده اید و در صورتی که سابقه کار خوب و سطح زبان بالایی هم داشته باشید علاوه بر عمان شانس خوبی برای کاریابی سایر کشورهای تاپ اروپایی و کانادا و حتی آمریکا خواهید داشت. پیشنهاد میکنیم برای بررسی دقیق شرایط خود از مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه استفاده نمایید. ضمن اینکه برای کاریابی می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
مریم آل ابراهیم
سلام و خسته نباشید بنده فرهنگی امسال بازنشسته هستم آیا امکان تدریس در مقطع ابتدایی و یا متوسطه اول برای من در مدرسه ایرانیان مسقط میسر میشود که اقدام مراحل بعدی کنم ؟ ضمنا مسلط به زبان عربی نیز هستم مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و فوق دیپلم آموزش ابتدایی دارم ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای کار باید توجه داشته باشید که کشور عمان به شما اقامت دائم نمی دهد و در صورت موفقیت برای کسب کار شما می توانید اقامت کوتاه مدت کاری بدست آورید. توجه داشته باشید که شرایط سنی برای کار بسیار مهم است و برای کسب کار باید از مدرسه مد نظر خود جاب آفر دریافت نمایید که محصول راهنمای گام به گام تا کار می تواند مسیر کاریابی را به شما نشان دهد.
Fara
سلام من خانم 30 ساله هستم با مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان و ده ساله سابقه کار در زمینه آموزش و مدرک بین المللی تیسول آیا در کشور عمان با این شرایطی که دارم میتونم کار با درآمد خوب پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. احتمال کاریابی با رشته شما نسبت به برخی رشته های فنی یا کادر درمان در این کشور کمتر است اما به هر حال برای این کار شما باید کارفرمای عمانی پیدا کنید که برای شما جاب آفر ارسال کند تا بتوانید اقامت کاری دریافت کنید. برای این کار می توانید از محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور استفاده نمایید.
حبیب تقی آبادی
با سلام بنده 40 سال هست،دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی انسانی(آزمایشگاه بالینی انسانی جهت تشخیص انواع بیماریها) از دانشگاه آزاد هستم، و به مدت 16 سال کارمند سازمان انتقال خون هستم و در حال حاضر مشغول به کار در این سازمان هستم، متاهل و یک فرزند 8 ساله دارم و خانومم فرهنگی دارای مدرک لیسانس روانشناسی بالینی و فوق لیسانس مشاوره هست و سابقه کاری 10 سال دارد. برای دریافت اقامت کاری در عمان یا هلند یا اخذ ویزای کادر مخصوص کادر درمان در نروژ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، باتشکر...
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
nader baghaei
درود روزتون شاد در حال بررسی به جهت اخذ اقامت. برای کشور امارات و یا عمان هستم بر اساس ثبت شرکت . 52 ساله هستم با همسر و دو فرزند شرکت بازرگانی صاحب برند در ایران دارم و کنسروجات مختلف تولید و عرضه میکنیم شما کدوم کشور رو پیشنهاد میدید آیا کشور های اروپایی. یا کانادا هم میتونم اقدام کنم هزینه اش همین حدود عمان و امارات هست ؟ سپاس برای راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از آنجایی که مجموعه ما کار اقامت کشورها که در نهایت منجر به دریافت پاسپورت می شود را انجام می دهد توصیه به کشورهای اروپایی و کاناداست اگر شما در ایران شرکت دارید و نیرو استخدام کردید این شانس را دارید برای برنامه های کار شرکت کانادا اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما کامل بررسی شود.
رحیم کریمی
سلام من 54 سالمه تراشکارم و میخوام برم عمان 3تا دختر دارم و برای زندگی در اونجا از چه طریقی اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر آشنا و پیشنهاد شغلی داشته باشید مهاجرت کاری می توانید داشته باشید. البته پیشنهاد می کنم بیشتر تحقیق بکنید.
مشاوره رایگان