مهاجرت به هند

1 نظر

مهاجرت به هند

مهاجرت به هند و اصلی ترین روش های اخذ اقامت و تابعیت این کشور در این مقاله به صورت تخصصی و علمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هفت دسته بندی اصلی مهاجرت به این کشور معرفی و به صورت خلاصه بررسی خواهند شد. هند کشوری آسیایی و پر جمعیت است که در زمینه فناوری اطلاعات در سال های اخیر بسیار پیشرفت نموده است. اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی نسبتاً مسلط هستند و جمعیتی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون نفر دارد. در این مقاله علاوه بر دسته بندی های اصلی مهاجرت به هند به معرفی مقالات مرتبط به هر دسته پرداخته می شود و کلیاتی در خصوص زندگی و هزینه های زندگی در هند بررسی خواهد گردید. شما بزرگواران برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه کشور هند با دیگر کشورها می توانید به مقالات وب سایت های موسسه ملک پور مراجعه نموده و یا برای دستیابی به مقالات معتبر و تهیه شده با قوانین روز با کلید واژه ملک پور در گوگل سرچ نمایید. در صورتی که در خصوص شرایط مهاجرتی خود و راه های اخذ اقامت دیگر کشورها سوال و یا ابهامی داشتید می توانید با پر نمودن فرم تماس در وب سایت های موسسه MIE و یا تماس با دفاتر این موسسه، از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان مجرب این موسسه بهره مند گردید.

در ادامه مقاله مهاجرت به هند از زیر عنوان هایی به شرح زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • شرایط عمومی مهاجرت به هند
  • مهاجرت به هند از طریق کار
  • مهاجرت به هند از روش تحصیل
  • مهاجرت به هند از روش سرمایه گذاری
  • مهاجرت به هند از روش ازدواج
  • شرایط اخذ تابعیت هند از روش تولد فرزند
  • مهاجرت به هند از روش پناهندگی
  • مهاجرت به هند از روش هنرمندان
  • هزینه های زندگی در هند
  • شرایط اخذ تابعیت هند
  • سوالات متداول راجع به مهاجرت به هند
  • سخن پایانی درباره مهاجرت به هند

پناهندگی یونانشرایط عمومی مهاجرت به هند

کشور هند شبه جزیره ای در آسیا می داشد که دارای حدود 1.3 میلیارد نفر جمعیت و دومین کشور پر جمعیت جهان می باشد. به صورت کلی با توجه به میزان جمعیت این کشور می توان گفت این کشور جزو کشورهایی که علاقه به جذب مهاجر دارند مانند کانادا و استرالیا و نیوزلند، نمی باشد و در شرایط خاصی به اقامت و تابعیت این کشور می توان دست یافت. از اصلی ترین و پرتقاضاترین مسیر های مهاجرت به کشور هند می توان به روش های تحصیلی و کاری اشاره نمود. روش مهاجرت تحصیلی به هند به دلیل ارزان بودن تحصیل در این کشور و اعتبار برخی از دانشگاه های این کشور، مورد استقبال بسیاری قرار می گیرد. البته شایان ذکر است بسیاری از دانشگاه های این کشور در دنیا دارای اعتبار بالایی نبوده و بعضی از کشورها مدارک برخی از دانشگاه های این کشور را قبول ندارند. زبان رسمی مردم کشور هند هندی و انگلیسی می باشد و پایتخت این کشور دهلی نو می باشد.

مهاجرت به هند از طریق کار

مهاجرت به هند از روش طریق کار یکی از اصلی ترین و متداول ترین روش های مهاجرت به هند بعد از تحصیل می باشد. برای شروع کار و اخذ اقامت کاری در کشور هند فرد باید یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایان این کشور داشته باشد. اخذ مستقیم پیشنهاد شغلی در هند با توجه به جمعیت بالا و تقاضای فراوان از کشورهای مختلف و همچنین نرخ بیکاری در حدود 5.3 درصدی این کشور می تواند بسیار پر فراز و نشیب باشد. این مقاله توسط تیم تحقیق و پژوهش موسسه Mie تهیه شده است و هرگونه کپی برداری و استفاده از محتوای این مقاله بدون اجازه و ذکر منبع شرعاً حرام و غیر قانونی می باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت. برای کار در کشور هند شما باید حتماً به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و دانست دانش نسبی به زبان هندی می تواند در کاریابی بسیار به شما کمک نماید. لیست مشاغل مورد نیاز هند بسیار گسترده می باشد که به اصلی ترین آنها می توان به مشاغل زیر اشاره نمود.

  • صنایع شیمیایی
  • صنعت فولاد و فلزات
  • کشاورزی
  • منسوجات
  • ساخت و ساز
  • فناوری اطلاعات

متقاضی با داشتن نامه پیشنهاد شغلی و تایید کار فرما فرد می تواند با مراجعه به سفارت هند مراجعه نموده و برای اخذ اقامت کاری در کشور هند اقدام نماید. این اقامت تا زمانی که شما قرارداد شغلی داشته باشید می تواند سالانه تمدید گردد. در نمودار زیر نرخ بیکاری کشور هند در بازه سال های 1991 تا 2019 نمایش داده شده است. همانطور که می بینید نرخ بیکاری در این کشور هند در این سال ها دارای یک ثبات نسبی بوده و همواره در بازه 5.2 تا 5.8 می باشد.

مهاجرت به هند

اصلی ترین مدارکی که برای اخذ اقامت کاری و برای ارائه به سفارت نیاز است به شرح زیر می باشد.

  • اصل و تصویر پاسپورت که دارای اعتبار باشد
  • اصل و ترجمه مدارک و سوابق کاری و تحصیلی (به زبان انگلیسی)
  • پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما یا شرکت هندی.
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک تولد (شناسنامه)
  • فرم درخواست ویزا

مهاجرت به هند

کار در هند

مهاجرت به هند از روش تحصیل

پر طرفدارترین و یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت به هند روش تحصیلی می باشد. در هند دانشگاه های بسیاری به زبان انگلیسی و در تمامی رشته های تحصیلی وجود دارد. متقاضیان تحصیل در هند به راحتی با کمی جستجو می توانند رشته تحصیلی مورد نظر خود را در کشور هند و به زبان انگلیسی پیدا نموده و برای اخذ پذیرش اقدام نمایند. برای مهاجرت تحصیلی به هند تقریباً در اکثر موارد نیاز به مدرک زبان می باشد و مدرک آیلتس جزو مدارکی است که اکثر دانشگاه های این کشور قبول دارند. برای تحصیل مقطع لیسانس در هند نیاز به آیلتس نمره 6 و برای مقطع فوق لیسانس نمره 6.5 و برای مقطع دکتری حداقل نیاز به آیلتس با نمره 7 می باشد. طول دوره های تحصیلی در مقطع لیسانس مشابه کشور انگلستان بوده و 3 سال به طول می انجامد. دوره های فوق لیسانس معمولاً 1-2 ساله و مقطع دکتری 3-5 می باشد. متقاضیان تحصیل در هند با توجه به شرایط مالی، شهر و رشته مورد نظرشان قادر هستند در میان حدود 100 موسسه آموزش عالی و دانشگاه انتخاب نمایند. تقریباً در تمامی دانشگاه های مطرح هند دوره های تحصیلی به هر دو زبان هندی و انگلیسی ارائه می گردند. در کشور هند نیز مشابه اکثر کشورهای جهان دانشجویان در حین تحصیل اجازه کار پاره وقت خواهند داشت این اجازه کار دانشجویی در تایم های تحصیل 20 ساعت در هفته و در تعطیلات آخر ترم 40 ساعت در هفته می باشد. هزینه دوره های تحصیلی در کشور هند معمولاً در بازه 4 الی 7 هزار دلار در سال می باشد. هزینه های زندگی در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی و کانادا بسیار پایین تر بوده و برای هر نفر دانشجو سالانه در حدود 3500 دلار می باشد. شایان ذکر است شروع ترم دانشگاه های هند در ماه های ژوئن و ژانویه می باشد. برخی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در هند در ادامه نمایش داده شده است. این مدارک با توجه به شرایط دانشجو و الزامات دانشگاه ممکن است در برخی موارد متفاوت باشد.

  • رزومه تحصیلی فرد متقاضی
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • ارائه تمکن مالی برای حداقل یکسال زندگی
  • پاسپورت دارای اعتبار
  • اصل و کپی برابر اصل مدارک تحصیلی پیشین
  • انگیزه نامه
  • مدرک زبان
  • فرم درخواست ویزای تحصیلی

مهاجرت به هند

تحصیل در هند

مهاجرت به هند از روش سرمایه گذاری

رشد اقتصادی در کشور هند در سال های اخیر بسیار بالا بوده است اما شرایط نظام اقتصادی و جمعیت بالای این کشور همچنان باعث شده است که این کشور یکی از مقاصد اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در جهان قرار نگیرد. کشور هند با توجه به جمعیت زیاد خود همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد علاقه زیادی به دادن اقامت دائم و پاسپورت به مهاجران ندارد. شایان ذکر است کشور هند هیچ برنامه مهاجرتی برای اعطای اقامت به صرف خرید ملک در این کشور نداشته و این کشور شاید در سال های اخیر از لحاظ اقتصادی مقصد نسبتاً مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب گردد ولی سرمایه گذاری در املاک یا کار آفرینی یا خرید اوراق قرضه و یا دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور منجر به اخذ اقامت دائم یا پاسپورت نخواهد شد. تنها روش اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور به وسیله خرید اوراق قرضه دولتی می باشد که با انجام آن می توان اقامت ده ساله کشور هند را بدست آورد. در مجموع کشور هند با توجه به جمعیت بسیار زیاد خود کشور فقیری محسوب می گردد زیرا با توجه به بررسی شرایط نرخ تولید ناخالص داخلی این کشور در سال های اخیر مناسب بوده است با توجه به وسعت و جمعیت این کشور در مجموع رقم ناچیزی محسوب می گردد. کشور هند در سال های اخیر دارای تورم بالایی نبوده و رقم تورم در این کشور در آخرین آمار ارائه شده معادل 6.68 در ماه آگوست 2020 بوده است. نمودار نرخ تورم و نرخ تولید ناخالص در کشور هند در نمودار زیر نمایش داده شده است.

مهاجرت به هند

نمودار نرخ تورم در هند

 

مهاجرت به هند

نمودار نرخ تولید ناخالص داخلی در هند

 

یکی دیگر از اصلی ترین موارد در خصوص انتخاب مقصد سرمایه گذاری اطلاع از شرایط امنیت سرمایه گذاری در آن کشور است. امنیت سرمایه گذاری و سوابق آن در یک کشور می تواند تعیین کننده بخش موثری از میزان ریسک شما در سرمایه گذاری در آن کشور باشد. امنیت سرمایه گذاری در یک کشور معمولاً با شاخص های مختلفی نشان داده می شود که یکی از اصلی ترین آن ها شاخص نرخ ریسک مصادره اموال است. این شاخص از تمامی عملکرد دولت یک کشور در برخورد با سرمایه گذاران خارجی و یا تفاوت بین سرمایه گذار داخلی و خارجی محاسبه می گردد. این شاخص با عددی در بازه 1 الی 7 مشخص شده و عدد 1 نمایشگر بالاترین امنیت و عدالت در دستگاه قضایی در کشور مقصد می باشد و عدد 7 بیانگر عملکرد بسیار نامناسب دولت و دستگاه قضا در آن کشور است. در نمودار زیر نرخ ریسک مصادره اموال در کشور هند در پنج سال اخیر نمایش داده شده است.

مهاجرت به هند

مهاجرت به هند

سرمایه گذاری در هند

مهاجرت به هند از روش ازدواج

برای اقدام و اخذ اقامت از طریق ازدواج باید در خصوص قوانین کشور هند در خصوص ازدواج آگاهی داشته باشید. حداقل سن برای اجازه ازدواج در کشور هند 21 سال برای پسران و برای دختران 18 سال می باشد. اگر یک فرد خارجی بخواهد با یک شهروند هندی ازدواج نماید باید قبل از درخواست ازدواج حداقل به مدت سی روز در کشور هند اقامت داشته باشد و طبق قانون سال 1954 این کشور قادر خواهد بود با ارائه مدارک خاصی برای اخذ اقامت اقدام نمایند. متقاضی پس از پس از گذشت 7 سال از ازدواج می تواند برای اخذ پاسپورت و شهروندی کشور هند اقدام نماید. شرایط تابعیت کشور هند در پروسه ازدواج در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان به خصوص کشورهای اروپایی بسیار سخت گیرانه می باشد. اصلی ترین مدارک و شرایط مورد نیاز برای ازدواج فرد خارجی و یک شهروند هندی به شرح زیر می باشد:

  • گواهی طلاق یا فوت همسر قبلی در صورت وجود
  • گواهی عدم منع ازدواج
  • پاسپورت دارای اعتبار (باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.)
  • اثبات محل سکونتی در کشور هند که فرد حداقل سی روز در هند در آنجا سکونت داشته است.
  • گواهی تولد هر دو شخص و ترجمه رسمی آن (معمولاً شناسنامه)

مهاجرت به هند از روش تولد فرزند

همانطور که حتماً اطلاع دارید کشورها یرای اعطای تابعیت به فرزند تازه متولد شده از سیستم خاک و خون بهره می برند. بر اساس قانون خاک هر فرزندی که در خاک آن کشور متولد شود تابعیت آن کشور را اخذ می نماید و بر اساس قانون خون فرزند تازه متولد شده زمانی تابعیت آن کشور را اخذ می نماید که پدر یا مادر فرد تابعیت آن کشور را داشته باشند. از سال 1954 به بعد قوانین تابعیت در این کشور تغییر نموده و قوانین خون حاکم می باشد و در فرزندانی که پدر یا مادر هندی داشته باشند تابعیت این کشور را اخذ می نمایند. اصلی ترین مدارک اخذ گواهی تولد در این کشور عبارتند از :

  • مبلغ 20 دلار جهت هزینه ثبت گواهی تولد
  • مدارک مورد نیاز جهت اثبات ازدواج پدر و مادر
  • گواهی تولد پدر و مادر که در ایران همان شناسنامه می باشد.
  • ارائه نامه ای مبنی بر تولد از سوی بیمارستان
  • گواهی مبنی بر هویت پدر و مادر

مهاجرت به هند

مهاجرت به هند از روش پناهندگی

با وجود تمامی ریسک ها و خطرات روش های پناهندگی باز هم برخی از افراد این روش را برای مهاجرت خود انتخاب می نمایند. شایان ذکر است که موسسه ملک پور در خصوص روش های پناهندگی به هیچ عنوان فعالیتی نداشته و هرگز به متقاضیان خود توصیه نمی نماید. شایان ذکر است که هند کنوانسیون ۱۹۵۱ مربوط به شرایط و وضعیت پناهندگان یا پروتکل ۱۹۶۷ را امضا ننموده است و لذا دارای چهارچوب قانون مند در بررسی قانونی بررسی شرایط و تعیین پرونده پناهجویان نمی باشد. به همین دلیل کمیسیون عالی پناهندگی سازمان ملل (RSD) ادعا می نماید که مسئول بررسی شرایط و وضعیت پناهندگانی است که اکثراً از افغانستان و میانمار می باشند. با تمامی این موارد کشور هند شرایط بسیار نامناسبی برای پناهندگان داشته و کمپ های مناسبی در اختیار آنها قرار نمی دهد. فرد پناهجو برای درخواست پناهندگی در این کشور باید اطلاعات کامل خود و دیگر همراهانش را ارسال تکمیل نماید و به صورت کامل با دلایل و مدارک دلیل خود از انتخاب این مسیر را به کمیسیون عالی پناهندگی سازمان ملل ارائه نماید. به صورت کلی کشور هند شرایط مناسبی برای پناهندگان نداشته و احتمال قبولی پرونده پناهندگی در این کشور در صورت غیر واقعی بودن کیس بسیار بالا می باشد. با ارائه تمامی این مدارک پس از گذشت مدت زمان طولانی که دقیقاً میزان آن مشخص نشده است در خواست وی بررسی و به وی پاسخ داده خواهد شد.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی

فایل صوتی موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

فایل تصویری موسسه ملک پور راجع به پناهندگی

مهاجرت به هند برای افراد موفق و هنرمند

با توجه به شرایط کلی کشور هند که در بخش های قبل به آن اشاره گردید این کشور با توجه به جمعیت خود کشور مهاجرپذیری نبوده و برنامه مهاجرتی خاصی برای افراد هنرمند و یا موفق در زمینه های ورزشی ندارد ولی برنامه های اقامتی کوتاه مدتی را برای هنرمندان ارائه می نماید تا بتوانند وارد این کشور شوند و بتوانند تغییر فضا داده و به کشور خود بازگردند. کشورهایی مثل اتریش و کانادا و برخی دیگر از کشورهای جهان برنامه های مهاجرتی را برای افراد هنرمند و موفق ارائه می نمایند. در این برنامه های مهاجرتی فرد هنرمند با نشان دادن کار های هنری خود و پیشنه شرایط مالی حاصل از این فعالیت های هنری می تواند برای این نوع اقامت اقدام نماید و از مزایای آن بهره مند گردد. شما عزیزان می توانید با رجوع به مقالات زیر در خصوص جزییات بیشتر این روش ها اطلاعات کامل تری حاصل نمایید.

هزینه های زندگی در هند

در این بخش هزینه های زندگی در کشور هند بررسی گردیده است. هزینه های زندگی در هند در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار پایین تر است و میانگین هزینه های زندگی در این کشور برای یک خانواده 4 نفره در حدود 112 هزار روپیه (1284 یورو) و برای یک نفر حدود 48 هزار روپیه (553 یورو) در ماه تخمین زده می شود. این هزینه های برای میانگین زندگی در این کشور می باشد و برای یک نفر دانشجو قطعاً کمتر از این مقدار کافی خواهد بود. در برخی از آمار ها کشور هند جزو ارزان ترین کشورهای جهان می باشد. در جدول زیر برخی از اصلی ترین هزینه های زندگی در کشور هند نمایش داده شده است و البته برای مقایسه بهتر این مبالغ به یورو نوشته شده است.

 

کالا یا خدمات

هزینه ها به یورو

یک بطری شیر 1 لیتری

0.57

یک قرص نان 500 گرمی

0.39

برنج 1 کیلو

0.61

تخم مرغ 12 عدد

0.75

گوشت مرغ 1 کیلو

2.67

گوشت گوساله 1 کیلو

4.51

سیب 1 کیلو

1.63

سیب زمینی 1 کیلو

0.40

آب 1.5 لیتر

0.32

ایاب و ذهاب ماهیانه

8.04

هزینه های برق سرمایش و گرمایش و آب برای اپارتمان 85 متری

33.05

اینترنت پرسرعت 60MBPS نامحدود

9.42

 

در هزینه های اجاره مسکن به صورت میانگین در کشور هند در جدول زیر نمایش داده شده است.

 

کالا یا خدمات

هزینه ها به یورو

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

143

آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر

329

آپارتمان یک خوابه در حومه شهر

89

آپارتمان یک خوابه در حومه شهر

200

شرایط اخذ تابعیت هند

شرایط تابعیت هند در این زیر عنوان مورد بررسی قرار می گیرد. جهت اخذ تابعیت کشور هند نیاز است در ابتدا به یکی از روش هایی که در قسمت های قبل توضیح داده شد، اقامت موقت این کشور اقدام شود. شخصی که حداقل به مدت هفت سال در این کشور اقامت داشته و کار و زندگی نموده و بیمه و مالیات پرداخت کرده با تسلط به زبان هندی و گذراندن آزمون فرهنگ و تاریخ این کشور می تواند جهت دریافت تابعیت این کشور اقدام نماید. روش دیگر اخذ اقامت کشور هند، خرید اوراق و سرمایه گذاری است که از این طریق افراد می توانند جهت اخذ اقامت 10 ساله اقدام کنند. اما در کل با توجه به قوانین وضع شده از سوی دولت، شرایط تابعیت هند و مهاجرت به این کشور دشوار است.

مهاجرت به هند

پاسپورت هند

با توجه به گستردگی روش های مهاجرت و جزییات حقوقی و هزینه های هریک از این روش ها برای تصمیم گیری صحیح و انتخاب بهترین گزینه مهاجرت برای هر فرد با توجه به شرایط و رزومه و شرایط مالی وی می تواند متفاوت باشد. موسسه MIE با تلاش استاد ملک پور مدیریت مجموعه در سری ویدئویی کم نظیری به بررسی تمامی روش های مهاجرت و نکات سرمایه گذاری پرداخته اند و به صورت کامل بررسی نموده اند. شما عزیزان با مشاهده این سری ویدئویی فوق العاده می توانید با تمامی روش های مهاجرت و مزایا و معایب آن ها آشنا شده و به سادگی مسیر مهاجرت خود را تعیین نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه این ویدئو می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول راجع به مهاجرت به هند

✅ روند اخذ تابعیت و شهروندی هند چگونه است؟

شخصی که حداقل به مدت هفت سال در این کشور اقامت داشته و کار و زندگی نموده و بیمه و مالیات پرداخت کرده با تسلط به زبان هندی و گذراندن آزمون فرهنگ و تاریخ این کشور می توانند جهت دریافت تابعیت این کشور اقدام نماید.

✅ مدرک زبان مورد نیاز برای سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در هند چه نمره ای می باشد؟

برای تحصیل مقطع لیسانس در هند نیاز به آیلتس 6 و برای مقطع فوق لیسانس نمره 6.5 و برای مقطع دکتری حداقل نیاز به آیلتس با نمره 7 می باشد.

✅ آیا با داشتن ویزای توریستی می توان برای اقامت هند از طریق خرید ملک اقدام نمود؟

خیر. اقامت هند از طریق خرید ملک نه تنها با ویزای توریستی امکان پذیر نیست بلکه کشور هند هیچ برنامه مهاجرتی برای اعطا اقامت به صرف خرید ملک در این کشور ندارد.

✅ سن قانونی برای ازدواج در هند چند سال است؟

حداقل سن برای اجازه ازدواج در کشور هند 21 سال برای پسران و برای دختران 18 سال می باشد.


_____________سخن پایانی درباره مهاجرت به هند_____________

در مقاله مهاجرت به هند اصلی ترین روش های مهاجرتی یعنی 7 دسته اصلی مهاجرت به این کشور به صورت خلاصه بررسی گردید و لینک هایی برای کسب اطلاعات تکمیلی معرفی گردید. روش مهاجرت تحصیلی به هند و همچنین مهاجرت کاری به این کشور از اصلی ترین و پر طرفدارترین روش های مهاجرت به کشور هند می باشند. این کشور در سال های اخیر همواره نرخ بیکاری خود را در حدود 5 درصد نگاه داشته است که در کشوری با جمعیت بیش از یک میلیارد نفر بسیار قابل توجه است. برای تحصیل در این کشور در تمامی رشته ها دوره های به زبان انگلیسی و هندی وجود دارد و شایان ذکر است که هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور در مقایسه با اکثر کشورها بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. اگر پس از مطالعه این مقاله برای شما سوال یا نکته ابهامی پیش آمد می توانید در پایان همین مقاله در بخش پرسش و پاسخ آن را به اشتراک بگذارید تا مشاورین موسسه در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهند. شما عزیزان همواره می توانید در خصوص شرایط مهاجرتی خود و راه های اخذ اقامت دیگر کشورها سوال و یا ابهامی داشتید می توانید با پر نمودن فرم مشاوره رایگان در وب سایت های موسسه MIE و یا تماس با دفاتر این موسسه از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان مجرب این موسسه بهره مند گردید.

امتیاز 3.58 از 5 ( 27 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
بانو
آیا با باز کردن رستوران ۳ خانواده میتونن اقامت بگیرن و اینکه چه مدارک هایی لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بیزنس پلان شما روی رستوران مورد تایید دولت باشد بلی می توانید روی آن درخواست اقامت هم بکنید.
مشاوره رایگان